Olen kateellinen muiden lapsista
Pakko se kai myöntää. Muilla on lapsia vaan ei meillä vaikka yhdessä oltu yli 10 vuotta. Taas tuli vauvauutisia ja vituttaa :( En ymmärrä mikä on ongelma kun en edes vauvakuumeile enkä pidä vauvoista. Lapsia haluaisin.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:50"]Olen tässä kaksi päivää vain itkeä pillittänyt kun kaikki vain ahdistelee vauvauteluilla ja työntää niitä ipanoitaan syliin ja naamaan ja kaikki tuo pakkosyöttö saa minut inhoamaan ajatusta vain enemmän. En edes tiedä onko minun mahdollista saada lapsia koska löytyy diagnosoitua ongelmaa. Vasta kun yritetään lapsia niin sadaan tietää onko edes mahdollista raskautua. Eikä mies tajua tätäkään vaikka ongelma on ollut tiedossa jo ainakin viisi vuotta. Ap
[/quote]
Siis mitä miehen pitäisi tajuta? Ai ryhtyä lapsentekoon? Juurihan sanoit ettet halua lapsia? En oikein ihmettele jos miehesikään ei ymmärrä sinua.
Sano napakasti ihmisille, että et halua lapsia syliin. Minäkin inhoan muiden mukuloita, vauvoja erityisesti, mutta olen silti tehnyt mieheni kanssa yhden lapsen ja ihan hyvin pärjännyt. Jos joku kysyy, milloin teille tulee lapsia, sano kovaan ääneen, että olet maho ja sinua loukkaa, kun aina kaivetaan veistä haavassa. Sitten voitte ihan rauhassa yrittää lasta.
Ymmärrän, että nää on kipeitä asioita, mutta jotenkin toivoisi ihmisten olevan onnellisia ja keskittyvän muihin asioihin. Ei ihmistä ole tarkoitettu miksikään lisääntymiskoneeksi, ja jotkut ei joko olosuhteista tai muista syistä johtuen saa lapsia. Itselläkin yksi lapsi, ja lapsen isä ei suostunut tekemään lisää, kun olin alle 30-v ja nyt en jotenkin enää halua. En tajya esim niitä yhden lapsen vanhempia, jotka vollaavst ja poraavat, jos eivät saa lisää lapsia ja käyttävät kaiken energiansa siihen sen sijaan, että opettelisivat elämään asian kanssa ja keskittyisivät siihen yhteen lapseensa ja muiden unelmiensa toteuttamiseen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:11"]
En tajya esim niitä yhden lapsen vanhempia, jotka vollaavst ja poraavat, jos eivät saa lisää lapsia ja käyttävät kaiken energiansa siihen sen sijaan, että opettelisivat elämään asian kanssa ja keskittyisivät siihen yhteen lapseensa ja muiden unelmiensa toteuttamiseen.
[/quote]
Ei ole niin helppoa kun vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:11"]
En tajya esim niitä yhden lapsen vanhempia, jotka vollaavst ja poraavat, jos eivät saa lisää lapsia ja käyttävät kaiken energiansa siihen sen sijaan, että opettelisivat elämään asian kanssa ja keskittyisivät siihen yhteen lapseensa ja muiden unelmiensa toteuttamiseen.
[/quote]
Ei ole niin helppoa kun vituttaa.
[/quote]
Ei varmaan, jos ei edes yritä. Keskimääräinen esim Saksassa on 1,4, eli yhden lapsen perheet ja lapsettomat on todella yleisiä. Mitenköhän ne siellä pärjää kuitenkin ihan hyvin ja maa on Euroopan menestyneimpiä? Ei varmasn voivottele sitä, kuinka monta lasta niillä on tai ei ole.
En kyllä oikein tajunnut. Et pidä lapsista, miehesi ei halua lasta, et tiedä, haluatko itsekään lasta. Niin mikä tässä oli se ongelma? Älkää sitten tehkö lasta. So simple. Itse kyllä haluaisin lapsen, ei vain olla saatu. Tuntuu pahalta katsella muiden vauvoista kuvia Facesta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:09"]En kyllä oikein tajunnut. Et pidä lapsista, miehesi ei halua lasta, et tiedä, haluatko itsekään lasta. Niin mikä tässä oli se ongelma? Älkää sitten tehkö lasta. So simple. Itse kyllä haluaisin lapsen, ei vain olla saatu. Tuntuu pahalta katsella muiden vauvoista kuvia Facesta.
[/quote]
INHOAN VAUVOJA. Lapset ok mutta sukulaist, ystävät niiden lapset saaneet miettinään ovatko lapsetkaan ok. Alkaa mennä aika ohi. Miten montako kertaa se pitää sanoa? Oon miettiny 3 lasta mutta realistisempi olis oikeasti 1. En vain jaksaisi sitä lapsiperhe-elämää, huutoa ja kiukuttelua. Mut en tiedä saadaanko yhtään koskaan. Ollaan varmaan molemmat koko elämämme työttömiä. Mies kouluttautunut epävarmalle alalle. Minä kouluttautunut alalle jota en tule kestämään muutamaa vuotta kauempaa. Töitä ei kummallakaan. Ap
Hyi helvetti miten epäonnistuneita perheelliset ihmiset ootte elämässä. Ootte ihan vitun luusereita ja teidän lapsenne on saatanan oksettavaa paskoja.
Onneks mä en ole ikinä halunnut lapsia. En ole ikinä oikeastaan tuntenut, että haluaisin lapsia. Lapset on aina tuntuneet vierailta enkä osaa kuvailla miltä vauvakuume tuntuu.. miksi jollakin on tarve lisääntyä on täysin vierasta minulle. Nautin omasta elämästäni ja itseni toteuttamisesta niin, ja maailma on niin ihana ja ihmeellinen paikka, etten osaa kuvitella siihen enää mitään muuta. Kaikki on tosi hyvää näin ja juuri sellaista mitä mulle on tarkoitettu. Olen onnellinen ja tyytyväinen tekemiini valintoihin, tai siihen ettei mitään valintaa edes tarvitse tehdä koska minulle on niin itsestäänselvää ollut aina, lapsesta lähtien etten halua omia lapsia enkä koe tarvetta lisääntyä. Olen onnellinen muiden lapsellisten ja lapsiperheiden puolesta, mutta minä en vain tunne sitä tunnetta, että lapsia haluaisin. Elämä on niin suunnattoman rikasta näinkin. Kaikki on näin todella hyvin.
Et vaikuta kovin vakaalta ihmiseltä.
Ehkä teidän ei tosiaankaan kannattaisi hankkia yhtään lasta.
Mene terapiaan, et taida voida henkisesti hyvin etkä ymmärrä itsekään itseäsi. Tää ei ole mikään vottuiluheitto sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten epäonnistuneita perheelliset ihmiset ootte elämässä. Ootte ihan vitun luusereita ja teidän lapsenne on saatanan oksettavaa paskoja.
Onneks mä en ole ikinä halunnut lapsia. En ole ikinä oikeastaan tuntenut, että haluaisin lapsia. Lapset on aina tuntuneet vierailta enkä osaa kuvailla miltä vauvakuume tuntuu.. miksi jollakin on tarve lisääntyä on täysin vierasta minulle. Nautin omasta elämästäni ja itseni toteuttamisesta niin, ja maailma on niin ihana ja ihmeellinen paikka, etten osaa kuvitella siihen enää mitään muuta. Kaikki on tosi hyvää näin ja juuri sellaista mitä mulle on tarkoitettu. Olen onnellinen ja tyytyväinen tekemiini valintoihin, tai siihen ettei mitään valintaa edes tarvitse tehdä koska minulle on niin itsestäänselvää ollut aina, lapsesta lähtien etten halua omia lapsia enkä koe tarvetta lisääntyä. Olen onnellinen muiden lapsellisten ja lapsiperheiden puolesta, mutta minä en vain tunne sitä tunnetta, että lapsia haluaisin. Elämä on niin suunnattoman rikasta näinkin. Kaikki on näin todella hyvin.
Joo sun kommentista huomaa miten ihanan ja ihmeellisen onnellinen olet :p
Tämä ei ollut sulle ap, vaan tuolle ylemmälle.