Mistä tietää oman tasonsa?
Ei mulla ole aavistustakaan siitä miten muut minut näkevät. Oma mielipide itsestäni voi olla päivästä riippuen mitä tahansa väliltä ruma ja ällöttävä <-> kaunis ja ihana. Millä sen voi selvittää?
Kommentit (37)
Kyllä muut sen sinulle kertovat. Joskus hyvin suoraankin.
Se puhdas inho kasvoilla, kun yrität lähestyä jotenkin..
Tasonsa tietää katsomalla puolisoaan.
Naisena selvität oman tasosi sillä, että minkä tasoisen miehen saat parisuhteeseen ja myös pysymään siinä.
Ilmiselvää on, että naisen taso ei selviä sillä, että miten helposti saa irtoseksiä, koska jopa sairaalloisen ylipainoiset tai sairaalloisen vanhat naiset voivat saada irtoseksiä itseään reilusti parempitasoisemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Tasonsa tietää katsomalla puolisoaan.
Ei ole sellaista.
Ap
Olenpas minä näillä kriteereillä sitten tasokas. Jos mieheni nyt lähtisi sinkkumarkkinoille, hänet vietäisiin saman tien. Urheilullinen, raitis, komea, varakas sekä hyvätuloinen, älykäs mies.
Ketä kiinnostaa?
Tasohorinaa harrastavat ovat pinnallisia, tunnehäiriöisiä ja sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Naisena selvität oman tasosi sillä, että minkä tasoisen miehen saat parisuhteeseen ja myös pysymään siinä.
Ilmiselvää on, että naisen taso ei selviä sillä, että miten helposti saa irtoseksiä, koska jopa sairaalloisen ylipainoiset tai sairaalloisen vanhat naiset voivat saada irtoseksiä itseään reilusti parempitasoisemmilta.
Tässä kaikki parisuhteeseen saadut miehet:
- kohtalaisen varakas ja koulutettu, sporttinen ja kasvoiltaankin hyvännäköinen, 5 vuotta itseäni nuorempi
- taiteellinen, pitkä ja komea 10 vuotta itseäni nuorempi opiskelija
- kunnollinen perusduunari, pitkä ja komea, itseni ikäinen
- pitkä ja komea pienen yrityksen toimitusjohtaja, muutaman vuoden vanhempi
Ap
Naisille neuvosin katsomaan itseään peilistä ilman meikkiä ja vertaamaan suht vastaavan näköiseen mieheen. Aika monilla se ei enää olisi ihan se kiiltokuvapoika. Myös painoindeksi huomioiden. Jos olet L koon nainen niin tuskin olet sen tasoinen että sinulle sopiva on se lihaksikas tai sporttinen salikundi... Yh-äiti ja lapseton mies myös aika paljon eriparia...
Vierailija kirjoitti:
Naisille neuvosin katsomaan itseään peilistä ilman meikkiä ja vertaamaan suht vastaavan näköiseen mieheen. Aika monilla se ei enää olisi ihan se kiiltokuvapoika. Myös painoindeksi huomioiden. Jos olet L koon nainen niin tuskin olet sen tasoinen että sinulle sopiva on se lihaksikas tai sporttinen salikundi... Yh-äiti ja lapseton mies myös aika paljon eriparia...
Siis miten nainen voi verrata omaa ulkonäköänsä miehen ulkonäköön? En ihan tajua. Itselläni on feminiiniset kasvonpiirteet, onko siis minua vastaavalla miehelläkin?
Oma tasoni on nolla. Siis pariutumisen kontekstissa.
40 vuotta yksin ja kun luen asioita, joista ihmiset kiinnostuvat tai pitävät kumppanissa tärkeinä niin en täytä niistä kriteereistä kuin ehkä muutaman. Olen ihan hyvä kaveri, mutta ei mun kanssa kukaan halua pariutua tai seksiä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenpas minä näillä kriteereillä sitten tasokas. Jos mieheni nyt lähtisi sinkkumarkkinoille, hänet vietäisiin saman tien. Urheilullinen, raitis, komea, varakas sekä hyvätuloinen, älykäs mies.
Tai ainakin olit silloin kun olet miehesi kanssa pariutunut. Historiahan ei kerro välttämättä mitään tästä päivästä, tulevaisuudesta puhumattakaan.
Minä olin parhaimmillani kolmekymppisenä. Epäilen, ettei minulla enää tänä päivänä olisi samanlaisia mahdollisuuksia tasokkaisiin naisiin kuin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Se on se, minkälaisen ihmisen saat sitoutettua. Ellet ketään, se on nolla.
Entä jos en ole koskaan halunnut sitouttaa ketään? Sen mukaan, minkälainen yrittää sitouttaa mut?
Mammat kyllä kertovat sulle ettei se kovin korkea ole. Sanoisinko nyt että se on suorastaan surkea.
On se hieno kun ei suomessa kelpaa räväkälle ja lihavalle kouvolatukalle. Ulkomailla sitten saa mitä tahansa kaunottaria.
Nyt tietty ryntäävät sanomaan että ovat maksullisia kullankaivajia yms. Ihan niin kuin ei Suomessa sellaisia olisi.
Menkääpä ylikselle sitomaan toisianne tiskipöytään.
Mä en ole KOSKAAN halunnut sitoa ketään, en itseänikään, mutta kaksi aikuista lasta on ja rivi entisiä rakastajia. Ehkä uusikin, jos niin päätän.
Mitäs tasojankuttajilla on? Ei lapsia, ei seksiä, ei eksiä eikä nyksiä. Katkeruutta ja väninää.
Tasoluokittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin olit silloin kun olet miehesi kanssa pariutunut. Historiahan ei kerro välttämättä mitään tästä päivästä, tulevaisuudesta puhumattakaan.
Minä olin parhaimmillani kolmekymppisenä. Epäilen, ettei minulla enää tänä päivänä olisi samanlaisia mahdollisuuksia tasokkaisiin naisiin kuin silloin.
Hmm niin. Ulkonäkö on kyllä jopa parempi nykyään, kun sali kiinnostaa ja tyyli on kehittynyt. Enhän mä enää yhtä sipsakka ole kuin 15v sitten, mutta saan mä mieheni yhä nauramaan makeasti, yhä hän jaksaa minua kehua päivittäin ja seksi maistuu. Mutta mistäs sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mammat kyllä kertovat sulle ettei se kovin korkea ole. Sanoisinko nyt että se on suorastaan surkea.
On se hieno kun ei suomessa kelpaa räväkälle ja lihavalle kouvolatukalle. Ulkomailla sitten saa mitä tahansa kaunottaria.
Nyt tietty ryntäävät sanomaan että ovat maksullisia kullankaivajia yms. Ihan niin kuin ei Suomessa sellaisia olisi.
Kun olet edelleen sinkku, niin joko olet ymmärtänyt väärin kyseisten kaunotarten "saamisen" määritelmän tai ovat olleet kullankaivajia rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tasoluokittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm niin. Ulkonäkö on kyllä jopa parempi nykyään, kun sali kiinnostaa ja tyyli on kehittynyt. Enhän mä enää yhtä sipsakka ole kuin 15v sitten, mutta saan mä mieheni yhä nauramaan makeasti, yhä hän jaksaa minua kehua päivittäin ja seksi maistuu. Mutta mistäs sitä tietää.
Niin, mistäpä sitä varmaksi tietää pitkässä suhteessa, ennen kuin tilanne konkretisoituu. Tosin kyllä minä aika hyvin osaan arvioida niin itsestäni kuin muistakin, millaiset saumat olisi sinkkumarkkinoilla.
Yleiset kauneus- tai komeusihanteet ovat yllättävän samanlaisia kulttuureista tai tyyleistä riippumatta. Koulutus, sivistys, huumori, hyvätuloisuus tai varakkuus ja monet muut asiat viehättävät suurinta osaa ihmisistä, eikä säännön vahvistava poikkeus sitä muuksi muuta.
Se on se, minkälaisen ihmisen saat sitoutettua. Ellet ketään, se on nolla.