Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanot miehellesi että äläpä juokaan yhtään enempää enää tänään, miten reagoi?

Vierailija
22.10.2021 |

Ei välitä, eikä tottele?

Nauraa hyväntahtoisesti, ei tottele?

Tottelee ja kehuu että olipa hyvä idea?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan lähes liikuntakyvytöntä siiderivalasta tossa sohvalla.

Vierailija
42/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes olisi suhteessa kännäävän miehen kanssa. Viime juhannuksena hän joi ruuan kanssa yhden siiderin viimeksi ja sitä ennen yhden glögilasin jouluna.

Tarkkaanpa olet noikin vähät kytännyt?😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohi:

Tämä palsta ei lakkaa hämmentämästä minua. Ei ole ensimmäinen kerta, kun ihmettelen, keitä ja mistä palstan kirjoittajat ovat. Perjantaijuomista ja tottelua - voi hyvä ihme sentään. Minulla ja puolisollani on aika laaja ystävä- ja tuttavapiiri, mutta tällaista en tunnista kenestäkään.

Vierailija
44/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuiselle ihmiselle pitää puhua juomisesta ja tottelemisesta, on parempi ottaa ero, ja äkkiä.

Vierailija
45/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kontrolloijanainen vaihtoon heti.

Vierailija
46/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohi:

Tämä palsta ei lakkaa hämmentämästä minua. Ei ole ensimmäinen kerta, kun ihmettelen, keitä ja mistä palstan kirjoittajat ovat. Perjantaijuomista ja tottelua - voi hyvä ihme sentään. Minulla ja puolisollani on aika laaja ystävä- ja tuttavapiiri, mutta tällaista en tunnista kenestäkään.

Oletteko bättre folkia?

Vierailija
47/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi varmaan miksi sanon, kun minä juon enemmän kuin hän.

Meillä käytetään alkoholia useita kertoja viikossa. Silti humala, örvellys, vastuista luistaminen, yms alkoholiongelmaisuuteen liittyvä ei kuulu elämäämme mitenkään. Kumma juttu, eikö?

Vierailija
48/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta itse korkkasin juuri viinipullon ja alan siivoamaan.

Vierailija
49/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano vaikka anelee. Jos ei omaa sisäistä motivaatiota ole ilman holhoamista, niin saa mennä.

Vierailija
50/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käytetä ton tyyppisiä käskymuotoja oikeastaan kun kerrotaan omista toiveistamme. Mutta veikkaan, että saisin pettyä jos pyytäisin jättämään päihteet vähemmälle, näin on käynyt aina kun kerron miltä musta tuntuu toi hänen toimintansa. Vaikea keskustelun aihe, kun puoliso ei ole varsinaisesti ongelmakäyttäjä, mutta silti mun henkilökohtainen rajani ylittyy siinä että hän aina vapaailtoina käyttää päihteitä. Toivoisin joskus ihan tavallista ja tylsää olemista vaan, aikaisin nukkumaan ja hereille.

Vierailija
51/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin. Vastasi: ”Mitä?” Kysyin uudestaan. Vastasi: ”Mitä?” ja nauroi.

En koskaan puutu mieheni juomiseen, eikä hän sen puoleen ole humalassakaan koskaan. Maistelee vain vähän hyviä viskejä.

Kerroin, että kysyin vauva-palstan vuoksi.

Vierailija
52/52 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisi varmaan miksi sanon, kun minä juon enemmän kuin hän.

Meillä käytetään alkoholia useita kertoja viikossa. Silti humala, örvellys, vastuista luistaminen, yms alkoholiongelmaisuuteen liittyvä ei kuulu elämäämme mitenkään. Kumma juttu, eikö?

Jännää on se, miten ihmiset kokevat ongelmakäytön eri tavoin. Minun käyttömäärät oli tuota luokkaa ja koin itseni liikakäyttäjäksi. Ratkaisin ongelman lopettamalla koko touhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän