Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset postimyyntivaimot ulkomailla.

Vierailija
26.12.2014 |

Te joilla on ulkomaalainen puoliso ja asutte ulkomailla niin suhtautuvatko ihmiset teihin kuin "postimyynti" vaimoihin ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suhtautuisi? Oltiin sitten miten perämetsän junttikansa tahansa, niin maailman rikkaimpiin kuulutaan. Ns. postimyyntivaimot tulevat kehitysmaista, olosuhteiden pakosta naimisiin.

Vierailija
2/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Venäjällä valtio ei todellakaan huolehdi köyhistä, joista moni elää kaduilla. Valtiojärjestelmä Suomessa on skandinaavinen, samanlainen kuin Ruotsissa. USA:ssakin sosiaaliturvajärjestelmä on paljon parempi kuin Venäjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä Yhdysvalloissa monet varakkaatkin valkoiset mallit ym. seurustelee mustien miesten kanssa, esim Karissa Shannon, Kendra Wilkinson ym.

Jotkut nyt vaan tykkää mustista, toiset valkoisista.

Vierailija
4/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:10"]Ei. Minua pidetään jotenkin tosi älykkäänä, koska olen käynyt suomalaisen koulun. Kaikki tietävät täällä kuinka korkeatasoinen opetus Suomessa on. Toisinaan mieheltäni kysytään, miten hän on onnistunut saamaan suomalaisen vaimon. Suomalaisilla on tosi hyvä maine täällä ja monet haaveilevat lappiin matkustamisesta ja joulupukin tapaamisesta. Suomea pidetään rikkaana maana ja aina kun uutta infraa rakennetaan, kiitellään kun Suomikin on ollut mukana maksamassa.
[/quote]

Jos ei nyt liioiteltaisi kuitenkaan. Suomalaiset on ihmisiä muiden joukossa, eikä mitenkään sen kummallisempia kuin vaikka hollantilaiset, sveitsiläiset tai norjalaiset.

Vierailija
5/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua pidetään jotenkin tosi älykkäänä, koska olen käynyt suomalaisen koulun. Kaikki tietävät täällä kuinka korkeatasoinen opetus Suomessa on. Toisinaan mieheltäni kysytään, miten hän on onnistunut saamaan suomalaisen vaimon. Suomalaisilla on tosi hyvä maine täällä ja monet haaveilevat lappiin matkustamisesta ja joulupukin tapaamisesta. Suomea pidetään rikkaana maana ja aina kun uutta infraa rakennetaan, kiitellään kun Suomikin on ollut mukana maksamassa.

Vierailija
6/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä satuile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi