Annoin sitten näköjään joululahjaksi herpeksen
Mies huomasi tänään omituisia näppylöitä terskassaan. Viime viikolla huomasin pienen näpyn huulessani, mutta ajattelin että ei se ole herpestä kun ei ollut muita normaaleja oireita ja näppykin oli seuraavana päivänä jo hävinnyt. Mutta ei nuo miehen oireet voi olla muuta kuin sitä. Mies on tosi masentunut, joutuu odottamaan lääkäriä maanantaihin asti. Ei syyttänyt mua enkä mä mitään tahallani tehnyt mutta aivan hirveän paska olo silti :( Millähän saisin piristettyä miestäni?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo.
[/quote]
Se olisikin mielenkiintoinen käänne, kun ollaan suurin osa ajasta kaksin kotona muutaman tunnin opiskeluissa tai vastaavissa käyntejä lukuunottamatta. Mut parempi varmaan jättää se sika varmuuden vuoksi, olispa ainakin ikimuistoinen joulu :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo. [/quote] Se olisikin mielenkiintoinen käänne, kun ollaan suurin osa ajasta kaksin kotona muutaman tunnin opiskeluissa tai vastaavissa käyntejä lukuunottamatta. Mut parempi varmaan jättää se sika varmuuden vuoksi, olispa ainakin ikimuistoinen joulu :D
[/quote]
Tuo olisikin mielenkiintosta, et jättäis sen takia, kun itse tartutti herpeksen :D
MIKS tän piti tapahtua just nyt, joulun pyhinä, kun oon saanut vihdoinkin halut takaisin, miksi minä... tai ehkä miestä vituttaa silti enemmän. Tätä tunnelmaa kuvaa parhaiten klassinen FFFFFFFFFUUUUUUUUUU---
Voit sitten saada sen mieheltäsi alapäähän. Joskus rakkula tulee kovin huomaamattimana, kuten sulle kävi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo. [/quote] Se olisikin mielenkiintoinen käänne, kun ollaan suurin osa ajasta kaksin kotona muutaman tunnin opiskeluissa tai vastaavissa käyntejä lukuunottamatta. Mut parempi varmaan jättää se sika varmuuden vuoksi, olispa ainakin ikimuistoinen joulu :D
[/quote]
Tuo olisikin mielenkiintosta, et jättäis sen takia, kun itse tartutti herpeksen :D
[/quote]
Olen kyllä hirveä ihminen kun toinen nukkuu tossa vieressä muna rakkuloilla ja mä hihittelen täällä itsekseni... no eipä tää tästä huutoitkemiselläkään taida paremmaks muuttua.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo. [/quote] Se olisikin mielenkiintoinen käänne, kun ollaan suurin osa ajasta kaksin kotona muutaman tunnin opiskeluissa tai vastaavissa käyntejä lukuunottamatta. Mut parempi varmaan jättää se sika varmuuden vuoksi, olispa ainakin ikimuistoinen joulu :D [/quote] Tuo olisikin mielenkiintosta, et jättäis sen takia, kun itse tartutti herpeksen :D [/quote] Olen kyllä hirveä ihminen kun toinen nukkuu tossa vieressä muna rakkuloilla ja mä hihittelen täällä itsekseni... no eipä tää tästä huutoitkemiselläkään taida paremmaks muuttua.
[/quote]
''Kulta mille sä naurat?''
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:01"]Voit sitten saada sen mieheltäsi alapäähän. Joskus rakkula tulee kovin huomaamattimana, kuten sulle kävi.
[/quote]
Joo, ilmeisesti sit ihan koska tahansa voi tarttua. Kai se pitää sit estolääkitys hommata jos menee vaikeeks. Vaikka olen ateisti niin kaadun polvilleni ja kiitän jumalaa itkien jos toi onkin vaan jotain rajusta panemisesta johtuvaa ihottumaa. No, eiköhän se selviä aika pian.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:57"] [quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo. [/quote] Se olisikin mielenkiintoinen käänne, kun ollaan suurin osa ajasta kaksin kotona muutaman tunnin opiskeluissa tai vastaavissa käyntejä lukuunottamatta. Mut parempi varmaan jättää se sika varmuuden vuoksi, olispa ainakin ikimuistoinen joulu :D [/quote] Tuo olisikin mielenkiintosta, et jättäis sen takia, kun itse tartutti herpeksen :D [/quote] Olen kyllä hirveä ihminen kun toinen nukkuu tossa vieressä muna rakkuloilla ja mä hihittelen täällä itsekseni... no eipä tää tästä huutoitkemiselläkään taida paremmaks muuttua.
[/quote]
''Kulta mille sä naurat?''
[/quote]
Voi ei... Mieheni onkin AP ja minä se sika!
Ainakin oot tehnyt miehees lähtemättömän vaikutuksen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:16"]Ainakin oot tehnyt miehees lähtemättömän vaikutuksen.
[/quote]
Nyt on ainakin pakko olla yhdessä loppuelämä, en mä voi herpestäni pistää tän enempää kiertoon. Tästä sais hyvät vihkivalat meidän ens kesän häihin. Myötä- ja vastoinkäymisissä, herpeksen aktiivi- ja passiivivaiheessa...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:16"]Ainakin oot tehnyt miehees lähtemättömän vaikutuksen. [/quote] Nyt on ainakin pakko olla yhdessä loppuelämä, en mä voi herpestäni pistää tän enempää kiertoon. Tästä sais hyvät vihkivalat meidän ens kesän häihin. Myötä- ja vastoinkäymisissä, herpeksen aktiivi- ja passiivivaiheessa...
[/quote]
Ja vaikka joskus eroaisittekin, niin se muistaa aina sut, kun alkaa kikkeliä kutittaa ;)
Ei enää paljoa naurata kun luin noita oireita. Miehen kohdalla suh helpot oireet, muutamassa päivässä ohi. Naisella sit ihan eri asia kun on kostea emätin kuivan peniksen sijaan... Viikkokausien kovia tuskia siis odotellessa :/ helpottaiskohan tuo tieto yhtään miehen tuskaa vai pahentaisko vaan. Luin myös että en ole välttämättä minä sitä tartuttanut, vaan voi olla vuosikausia piilevänä tuo hsv2. Sitä mulle ei oo koskaan puhjennut. Kiva viikonloppu tulee testejä odotellessa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:38"]Mies huomasi tänään omituisia näppylöitä terskassaan. Viime viikolla huomasin pienen näpyn huulessani, mutta ajattelin että ei se ole herpestä kun ei ollut muita normaaleja oireita ja näppykin oli seuraavana päivänä jo hävinnyt. Mutta ei nuo miehen oireet voi olla muuta kuin sitä. Mies on tosi masentunut, joutuu odottamaan lääkäriä maanantaihin asti. Ei syyttänyt mua enkä mä mitään tahallani tehnyt mutta aivan hirveän paska olo silti :( Millähän saisin piristettyä miestäni?
[/quote]mikäs sen mukavempi lahja voisi olla kuin herpes mutterinpäässä..kiitosoi oma jakorasiani
Tablettimuotoinenkin lääkitys nykyisin reseptivapaa. Tosin reseptivalmistetta miedompi. Toki virukset jäävät ikuisiksi kumppaneiksi. Tarttuvat ristiin ja oireettomassakin vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:50"]Tablettimuotoinenkin lääkitys nykyisin reseptivapaa. Tosin reseptivalmistetta miedompi. Toki virukset jäävät ikuisiksi kumppaneiksi. Tarttuvat ristiin ja oireettomassakin vaiheessa.
[/quote]
En ainakaan YA:n sivuilta löytänyt mitään reseptivapaata tablettia.
Kiitti sille modelle jonka mielestä herpes on panojuttu eikä sairaus.
Ap:lle... jos on niin että ne näpyt on nimenomaan terskassa eikä esinahkassa tai varressa, niin todnäk ei ole herpes. -lääkäri
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:15"]Ap:lle... jos on niin että ne näpyt on nimenomaan terskassa eikä esinahkassa tai varressa, niin todnäk ei ole herpes. -lääkäri
[/quote]
Olisko näin? Ei ole ollut kuulemma muutosta eiliseen vielä tänään. Niissä kuvissa mitä netistä katsoin oli kyllä juuri terskassa rakkuloita.
Voit syyttää vain itseäsi. Jos ólet kärsinyt huuliherpeksestä jo pienestä pitäen, niin pitäisi osata tunnistaa huuliherpeksen oireet. Tykytys ja paineentunne huulessa, kutina ja jos ei kumpaakaan näistä niin ainakin rakkula. Sanoit ettet ollut varma mikä se rakkula oli-mikset pelannut varman päälle?
Olen itsekin kärsinyt huuliherpeksestä ihan pienestä tytöstä saakka ja todellakin osaan olla ottamatta suihin/suutelematta silloin kun herpes on aktiivivaiheessa.
T: sh
Morjenttes sano herpes termospullolle.