Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin sitten näköjään joululahjaksi herpeksen

Vierailija
26.12.2014 |

Mies huomasi tänään omituisia näppylöitä terskassaan. Viime viikolla huomasin pienen näpyn huulessani, mutta ajattelin että ei se ole herpestä kun ei ollut muita normaaleja oireita ja näppykin oli seuraavana päivänä jo hävinnyt. Mutta ei nuo miehen oireet voi olla muuta kuin sitä. Mies on tosi masentunut, joutuu odottamaan lääkäriä maanantaihin asti. Ei syyttänyt mua enkä mä mitään tahallani tehnyt mutta aivan hirveän paska olo silti :( Millähän saisin piristettyä miestäni?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jääkö kerran alapäähän tarttunut huuliherpes sinne ikuisesti?

Vierailija
2/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistäs ap itse sait herpeksen???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto parantaa olon. Kerta vahinko on jo sattunut niin antaa mennä vaan.

Vierailija
4/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä jo niin ironista, että naurattaa :D Osta sille herpeslääkettä!

Vierailija
5/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä lohdutukseksi suihin.

Vierailija
6/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:40"]no mistäs ap itse sait herpeksen???
[/quote]

Muistaakseni puhkesi viisivuotiaana ensimmäisen kerran, eli taidan olla huora. Tiedoksesi että huuliherpesvirus on suurimmalla osalla suomalaisista.

Vierailija
7/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:40"]Tää oli kyllä jo niin ironista, että naurattaa :D Osta sille herpeslääkettä!
[/quote]

Sitä lääkettä ei saa ilman reseptiä, eikä tässä olla 100% varmoja että tuo on sitä herpestä muutenkaan. Oli muutenkin aika kamala joulu niin tää kyllä kruunasi koko paketin... ja me vielä sovittiin ettei hommata lahjoja toisillemme

Vierailija
8/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:40"]Tää oli kyllä jo niin ironista, että naurattaa :D Osta sille herpeslääkettä! [/quote] Sitä lääkettä ei saa ilman reseptiä, eikä tässä olla 100% varmoja että tuo on sitä herpestä muutenkaan. Oli muutenkin aika kamala joulu niin tää kyllä kruunasi koko paketin... ja me vielä sovittiin ettei hommata lahjoja toisillemme

[/quote]

Nooh, saahan sitä nyt puolisoaan vähän hemmotella. Joulu kuitenkin ;)

Vierailija
9/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:40"]Suihinotto parantaa olon. Kerta vahinko on jo sattunut niin antaa mennä vaan.
[/quote]

Voin vaan kuvitella miltä meidän suut ja sukuelimet näyttäis jos annettaisi vaan palaa hoitamatta oireita pois. Mmmmm...

Vierailija
10/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tosissaan, hsv2 jää myös ns. Kytemään. Lääkitystä vaan hakemaan. Muutama päivä menee ennen kuin ekat rakkaimmat yleensä tulee. Ja jos sulla huuliherpes usein niin siihenkin saa estolääkityksen. T.4

Vierailija
11/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkulat siis. Ei todellakaan rakkaimmat :D

Vierailija
12/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:39"]Niin ja jääkö kerran alapäähän tarttunut huuliherpes sinne ikuisesti?
[/quote]

Kyllä. Jos et usko, googlaa herpes.

Vierailija
13/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:47"]

Rakkulat siis. Ei todellakaan rakkaimmat :D

[/quote]

Lupaa hillitöntä ketjua :D:D

Vierailija
14/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun tässä on vielä sellainen puoli, että mulla oli halut kadoksissa aika pitkään, ja lääkityksen ansiosta oon ollut viimeiset kaksi viikkoa niin halukas että ollaan pantu joka päivä, joskus pariin kolmeen kertaankin. Sen siitä saa, voi helvetti sentään.

Vierailija
15/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:49"]

Vittu kun tässä on vielä sellainen puoli, että mulla oli halut kadoksissa aika pitkään, ja lääkityksen ansiosta oon ollut viimeiset kaksi viikkoa niin halukas että ollaan pantu joka päivä, joskus pariin kolmeen kertaankin. Sen siitä saa, voi helvetti sentään.

[/quote]

No jääpä enemmän aikaa muille harrastuksille, kuten vaikka herpeksen lääkitsemiselle :)

Vierailija
16/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä onkin tyyppiä 2, niin minulla on sinulle uutisia. Tosin tämä voi olla johdatteleva provo.

Vierailija
17/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran saa genitaaliherpeksen, niin tartuntariski yhdynnässä on aina, myös silloin kun rakkulat eivät ole päällä.

Vierailija
18/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:47"]No mutta tosissaan, hsv2 jää myös ns. Kytemään. Lääkitystä vaan hakemaan. Muutama päivä menee ennen kuin ekat rakkaimmat yleensä tulee. Ja jos sulla huuliherpes usein niin siihenkin saa estolääkityksen. T.4
[/quote]

Rakkaimmat :D Mutta siis huuliherpeshän on sitä ykköstyyppiä, päteekö siihen sama? Mulla puhkeaa se huuleen ehkä kerran vuodessa ja tähän mennessä se on ollut sellaista että tykytyksestä tietää sen olevan tulossa jo pari päivää ennen rakkulan ilmaantumista. En siis sen vuoksi ole ajatellut satojen eurojen lääkityksen olevan tarpeellinen.

Vierailija
19/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:47"]No mutta tosissaan, hsv2 jää myös ns. Kytemään. Lääkitystä vaan hakemaan. Muutama päivä menee ennen kuin ekat rakkaimmat yleensä tulee. Ja jos sulla huuliherpes usein niin siihenkin saa estolääkityksen. T.4 [/quote] Rakkaimmat :D Mutta siis huuliherpeshän on sitä ykköstyyppiä, päteekö siihen sama? Mulla puhkeaa se huuleen ehkä kerran vuodessa ja tähän mennessä se on ollut sellaista että tykytyksestä tietää sen olevan tulossa jo pari päivää ennen rakkulan ilmaantumista. En siis sen vuoksi ole ajatellut satojen eurojen lääkityksen olevan tarpeellinen.

[/quote]

Miehelläs tykyttää sit jossakin muualla :D

Vierailija
20/44 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Sitä joululahjaa en unohda''

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi