Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Sims 3: KERROSTALON RAKENTAMINEN

Vierailija
26.12.2014 |

Yöelämää-lisäri löytyy, talokin on rakennettu. Mutta onko kellään tietoa, miten sen saisi "toimimaan" eli simit voisivat muuttaa sinne?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt aloittaa uutta ketjua kun liittyy simsiin mutta kertokaas, miten hemmetissä simin saa elokuvauralle. Joka päivä olen katsonut vapaat työpaikat mutta moista uraa ei näy. Simikin on jo vanhus eli vissiin jää elämänhaave toteuttamatta.

Vierailija
2/25 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:11"]

En viitsinyt aloittaa uutta ketjua kun liittyy simsiin mutta kertokaas, miten hemmetissä simin saa elokuvauralle. Joka päivä olen katsonut vapaat työpaikat mutta moista uraa ei näy. Simikin on jo vanhus eli vissiin jää elämänhaave toteuttamatta.

[/quote]

Kaupunkiin täytyy asettaa elokuvastudio ellei simisi asu Bridgeportissa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:11"]

[/quote]

Kaupunkiin täytyy asettaa elokuvastudio ellei simisi asu Bridgeportissa. :)

[/quote]

Joo, ei asu tuolla. Eli ei muuta kuin asettamaan elokuvastudiota. Ei olisi nimittäin tullut tuo vaihtoehto mieleen kun yleensä noissa naapurustoissa on aina ne tarvittavat rakennukset =)

Vierailija
4/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin vuokrasopimuksen allekirjoitus ja kolme avainta kouraan!

Vierailija
5/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku muukin pelaa Simsia jouluna. Itse olen pelaillut World Adventuresia koko pyhän. Mutta kerrostalot, hmm... Pitiköhän niiden tonttityyppi ehkä muuttaa siinä kaupunkimuokkaustilassa...? Näin muistelisin.

Vierailija
6/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun takentamaan taloon kukaan ns ulkopuolinen voi muuttaa ellet iye siy alaa pelaa sillä "taloudella"

Lel

Vierailija
7/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:21"]Ai joku muukin pelaa Simsia jouluna. Itse olen pelaillut World Adventuresia koko pyhän. Mutta kerrostalot, hmm... Pitiköhän niiden tonttityyppi ehkä muuttaa siinä kaupunkimuokkaustilassa...? Näin muistelisin.
[/quote]

Kiitti vastauksesta! Tonttityypin olen muuttanut ja kuvittelin että se riittäisi, mutta ilmeisesti ei.

Vierailija
8/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se ei onnistu? Mulla on onnistunut aina.

Vierailija
9/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koetan muuttaa perheen kerrostaloon, ilmeisesti koko talo pitäisi ostaa ja tällöin käytössä olisivat kaikki talon asunnot. Näkyviin tulee teksti "rahasi eivät riitä tämän yksityistontin ostoon".

Vierailija
10/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:36"]Kun koetan muuttaa perheen kerrostaloon, ilmeisesti koko talo pitäisi ostaa ja tällöin käytössä olisivat kaikki talon asunnot. Näkyviin tulee teksti "rahasi eivät riitä tämän yksityistontin ostoon".
[/quote]
Tämä siis ap.

Vierailija
11/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:36"]Kun koetan muuttaa perheen kerrostaloon, ilmeisesti koko talo pitäisi ostaa ja tällöin käytössä olisivat kaikki talon asunnot. Näkyviin tulee teksti "rahasi eivät riitä tämän yksityistontin ostoon".
[/quote]
Tämä siis ap.
[/quote]
Itseasiassa teksti on "taloudellasi ei ole kylliksi varoja tämän yksityistontin ostoon", mutta sillä ei liene merkitystä.

Vierailija
12/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sun täytyy tarkastaa paljonko tontti maksaa, ja paljonko muuttavilla simeillä on rahaa. Nyt niillä ei ole tarpeeksi. Osaatko/haluatko laittaa simiperheelle lisää rahaa huijaamalla. Silloin saisit tontin ostettua. Toinen vaihtoehto on, että palaat rakentamaan kerrostalotonttia, ja poistat sieltä kaikkea ylimääräistä ja hintavaa, jolloin se ei oo niin kallis.

Vierailija
13/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=2455.0

Lue "Jonnan" kirjoittamat viestit. Englanniksi kirjoitettu

Vierailija
14/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:41"]Okei, sun täytyy tarkastaa paljonko tontti maksaa, ja paljonko muuttavilla simeillä on rahaa. Nyt niillä ei ole tarpeeksi. Osaatko/haluatko laittaa simiperheelle lisää rahaa huijaamalla. Silloin saisit tontin ostettua. Toinen vaihtoehto on, että palaat rakentamaan kerrostalotonttia, ja poistat sieltä kaikkea ylimääräistä ja hintavaa, jolloin se ei oo niin kallis.
[/quote]
No, mä en halua ostaa koko tonttia vaan sen yhden kämpän sieltä. Hinta, mitä peli pyytää, on sama kuin koko talon hinta.
ap

Vierailija
15/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:41"]

Okei, sun täytyy tarkastaa paljonko tontti maksaa, ja paljonko muuttavilla simeillä on rahaa. Nyt niillä ei ole tarpeeksi. Osaatko/haluatko laittaa simiperheelle lisää rahaa huijaamalla. Silloin saisit tontin ostettua. Toinen vaihtoehto on, että palaat rakentamaan kerrostalotonttia, ja poistat sieltä kaikkea ylimääräistä ja hintavaa, jolloin se ei oo niin kallis.

[/quote]

Huijauskoodirivin saa auki painamalla shift-ctrl-c. Kirjoita komentoriviin motherlode niin perheen varoihin tulee lisää 50tuhatta.

Vierailija
16/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:41"]Okei, sun täytyy tarkastaa paljonko tontti maksaa, ja paljonko muuttavilla simeillä on rahaa. Nyt niillä ei ole tarpeeksi. Osaatko/haluatko laittaa simiperheelle lisää rahaa huijaamalla. Silloin saisit tontin ostettua. Toinen vaihtoehto on, että palaat rakentamaan kerrostalotonttia, ja poistat sieltä kaikkea ylimääräistä ja hintavaa, jolloin se ei oo niin kallis. [/quote] No, mä en halua ostaa koko tonttia vaan sen yhden kämpän sieltä. Hinta, mitä peli pyytää, on sama kuin koko talon hinta. ap

[/quote]Kerrostalot ei sims 3:ssa toimi sillä tavalla, vaan on pakko ostaa koko tontti. Ja sitten kun se perhe on siinä tontissa, niin ihan ikiomaksi alueeksi kuitenkin lasketaan vaan se asunto.

Vierailija
17/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivia kerrostaloja voi rakentaa vain koodin avulla. En muista mikä se oli, mutta ainakin kerrostalon ikkunoiden yms muokkaamiseen tarvitaan koodi. Lisäksi pitää buydebugista laittaa ylimääräisiin asuntoihin semmlset pömpelit mitkä pimentää ne huoneistot.

Vierailija
18/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:41"]Okei, sun täytyy tarkastaa paljonko tontti maksaa, ja paljonko muuttavilla simeillä on rahaa. Nyt niillä ei ole tarpeeksi. Osaatko/haluatko laittaa simiperheelle lisää rahaa huijaamalla. Silloin saisit tontin ostettua. Toinen vaihtoehto on, että palaat rakentamaan kerrostalotonttia, ja poistat sieltä kaikkea ylimääräistä ja hintavaa, jolloin se ei oo niin kallis. [/quote] No, mä en halua ostaa koko tonttia vaan sen yhden kämpän sieltä. Hinta, mitä peli pyytää, on sama kuin koko talon hinta. ap

[/quote]Kerrostalot ei sims 3:ssa toimi sillä tavalla, vaan on pakko ostaa koko tontti. Ja sitten kun se perhe on siinä tontissa, niin ihan ikiomaksi alueeksi kuitenkin lasketaan vaan se asunto.
[/quote]
Mistä peli sitten tietää, mihin asuntoon haluan perheen muuttavan? Mutta täytyypä tosiaan kokeilla!

Vierailija
19/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:43"]

[/quote]

Ei olr pakko, jos käyttää Hidden room markereita ja public room markereita, jolloin ne huoneet, joissa kyseiset markerit on miinustetaan pois asunnon hinnasta ja sim ostaa vain asunnon, eikä koko tonttia. Tällöin myös muut "ei-pelattavat" simit voivat asua ko. Kerrostalossa. Tossa laittamassani linkissä nimimerkki jonna kertoo koodin, jolla saa markerit esiin ja miten kerrostalo silloin rakennetaan.

Vierailija
20/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:51"]Toimivia kerrostaloja voi rakentaa vain koodin avulla. En muista mikä se oli, mutta ainakin kerrostalon ikkunoiden yms muokkaamiseen tarvitaan koodi. Lisäksi pitää buydebugista laittaa ylimääräisiin asuntoihin semmlset pömpelit mitkä pimentää ne huoneistot.
[/quote]
Tarkentaisitko, mistä pömpeleistä puhut? Koetin buydebugillakin sörkkiä, mutta koodeista ei hirveästi ole kokemusta joten osaamiseni on aika vajavaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi