Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperheet, saivatko kaikki lapset

Vierailija
25.12.2014 |

Saivatko kaikki lapset tasapuolisesti lahjoja vai suosittiinko jotain?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta mitä lapset toisissa kodeissaan saivat, me ostimme lapsillemme yhtä monta lahjaa. Teinin ovat kalliimpia, mutta pakettimäärä sama eikä kuitenkaan liian räikeää eroa.

Vierailija
22/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no mainittakoon tähän vielä, että vitsillä heitin, että onkohan kasi poikani äitipuoli. Ei todellakaan ole tuommoinen äitipuoli pojalla ja ei ole äitipuolen tehtävä ostella pojalleni lahjoja (on kylläkin sitä tehnyt) ja se on ihan isän asia, että antaako lahjan rahana vai keksiikö jotain. Mikäpä minä olen tietämään vaikka olis jotain sairautta tms. joka olisi estänyt tänä vuonna lahjojen hankkimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut uusperhe 18v ja aina ollut samalla summalla lahjat kaikille. Lukumäärä voi vaihdella, loppusumma silti sama. Emme erottele lapsia vaan kaikki on meidän

Vierailija
24/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sen pitäisi jotenkin vaikuttaa asiaan mitä lapsi saa tai ei saa toisessa kodissaan??? Ymmärrän vielä esim. kännykän, että sellaista nyt ei ole järkeä ostaa sekä isän että äidin luokse, mutta kaikki muu roina ja krääsä jää sinne kotiin missä lahjan on saanutkin.

Meillä yhteinen lapsi sai vähiten lahjoja, koska on vasta 2-vuotias. Minun lapsi ja miehen lapset saivat yhtä monta. Joinakin vuosina jos joku on saanut jonkun kalliimman lahjan (esim. tietokoneen) niin luonnollisesti on saanut sitten vähemmän paketteja. Tasapuolisesti lapsia tietenkin kohdellaan. Säälittää niin sellaiset uusperheenlapset, jotka joutuvat kärsimään kusipäisten vanhempien ja isä- ja äitipuolien takia. Niitä tällä palstalla riittää ihan tungokseksi asti.

Vierailija
25/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä käy niin, että uusperheen lapset saavat lahjoja sekä,äidin että isän luona ja silloin niitä kyllä on ihan riittävästi?! Lähipiirissä  olen asiaa seurannut ja tuntuu ihan että vanhemmat jotenkin kilpailevat, kumpi antaa enemmän lahjoja.....

Vierailija
26/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jää tavarat sinne minne ne on hankittu, lapsi roudaa niitä eestaas. Miksi? Koska muuten joutuu olemaan suosikkileluista erossa 2vk!

Vierailija
27/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat rahallisesti. Määrällisesti eniten on pienimmillä, jotka yhä kaipaavat leluja. Miehen lapset tulevat saamaan enemmän lahjoja kuten aina, koska viettävät toisen joulun oman sukunsa keskellä ja äitinsä kanssa vielä.

Minu lapseni ja yhteiset lapsemme saavat siitten jossakin muussa välissä kenties jotakin enenmmän, kun nämä miehen lapset ovat äidillään.

Vierailija
28/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaksi lasta saivat lahjoja kokonaiset vuoret, minun lapseni pari pakettia. Miehen exä on ahne paska, joka ei välitä ekologisista arvoista lainkaan vaan antaa lapsilleen ihan kaiken, mitä nämä keksivät pyytää. Meillä ei miehen kanssa ole varaa tuollaiseen.

Aatto oltiin miehen vanhempien luona ja siellä yritin, että laitetaan miehen lasten paketit sivuun ja annetaan pitkin vuotta, mutta anoppi oli toista mieltä. Lahjat saa jouluna eikä niitä oteta pois, koska äitinsä ja äidin suku on ne halunnut antaa. Olihan se omalla kyyneleet silmissä, kun toiset sai niitä legoja ja kauko-ohjattavia,joita hänkin oli kärttänyt, mutta joita meille ei periaatteesta osteta.

Vierailija
29/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2