Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin ällöttävät ruokailutavat

Vierailija
25.12.2014 |

Anoppini maiskuttaa äänekkäästi syödessään sekä puhuu ruoka suussaan (jopa siten, että ruoka näkyy samalla suusta). Jopa iäkkäämpi appenikin käyttäytyy fiksummin syödessään. Lisäksi anoppini mielestä ohjenuora joulupöydässkin syömiselle on "ole hiljaa ja syö", kun appeni alkoi kertoa jotain hauskaa vanhaa juttua. Anoppi liaäkai ei aluksi meinannut suostua syömään samaan pöytää muiden kanssa, vaan olisi halunnut syödä erikseen. Muuten olemme hyvissä väleissä. Mutta hittolainen, mitkä pöytätavat hänellä on. :P

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:27"]Hyi että nuo maiskuttajat on ällöttäviä! Samoin keittoa hörppijät! Eikö ne muka kuule ääntelyään? Vai kuulevatko ja luulevat muidenkin maiskuttelevan? Hyi.
[/quote] Tämä mun ystävä, joka on maiskuttajista pahin, sanoi häntä ällöttävän maiskuttavat ihmiset. Eli ilmeisesti eivät kuule. T. 9

Vierailija
2/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:56"]Anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi... haukotus.
[/quote]

No henkilö sattuu nyt vain olemaan anoppini. Mutta en käsitä maiskuttajia ja ruoka suussa puhujia. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden mässyttäjän ja se on karsee!

Vierailija
4/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sun ongelma olis ratkennut sillä että anoppi olisi syönyt erikseen. 

Vierailija
5/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ystäväpiirissä myöskin yksi maiskuttaja :D lisäksi hokee kokoajan "nam nam, vitsi miten hyvää" jne siinä syödessään. Tavallaan puhuu itsekseen, joskus muillekin. Minua tuo tapa lähinnä huvittaa. Ystävä oikein paneutuu siihen ruokaan Aina ja nauttii siitä oikein olan takaa :D

Vierailija
6/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina mietityttää, että onko maiskuttajat jotenki älyltään heikompia. Sellaisen kuvan siitä ainakin saa jos kamalaan ääneen maiskuttaa ja mässyttää.

Vierailija
7/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävänä maiskuttaja. Oksettaa joka kerta kuunnella sitä litisevää mässytystä. Pahinta on, jos syö lähettyvilläni karkkia, sitä kun tietysti oikein pitää imeskellä ja mutustella ja maiskuttaa. Voi jumalauta!!

Vierailija
8/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko on mässyttäjä pahimmasta päästä. Mutta se on muuten niin hellyyttävä tyyppi joten mässytys ei haittaa :D

Vierailija
9/22 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että nuo maiskuttajat on ällöttäviä! Samoin keittoa hörppijät! Eikö ne muka kuule ääntelyään? Vai kuulevatko ja luulevat muidenkin maiskuttelevan? Hyi.

Vierailija
10/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuttaminen on ärsyttävän kuuloista. Mun mielestä kaikki maiskuttajat sais mennä taajama-alueen ulkopuolelle.

Vierailija
11/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi anoppi... haukotus.

Vierailija
12/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävänä maiskuttaja. Oksettaa joka kerta kuunnella sitä litisevää mässytystä. Pahinta on, jos syö lähettyvilläni karkkia, sitä kun tietysti oikein pitää imeskellä ja mutustella ja maiskuttaa. Voi jumalauta!!

HYI kamalaa.  Mä vihaan sitä mässytystä, pakko lähteä tilanteesta aina, ei vaan pysty.

Jos olisin vaikka leffassa karkkimäiskyttäjän kanssa, lähtisin varmaan pois..ja jos maiskuttaja olis kaveri, vielä hirveempää, koska sitten olis pakko sanoa asiasta.

Eksä maiskutti ja mässäsi ruokaansa eikä uskonut kun sanoin että en pidä siitä. Pidin sit välillä sormia korvissa :D 

Vierailija
13/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsi maiskuttaa, enkä voi sietää sitä. Ei auta, kun välttää läsnäoloa tilanteissa joissa hän syö.

Vierailija
14/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä ketään äänittänyt omaa ruokailuaan?

Vierailija
15/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimissa on usein äänitys mahdollisuus. Laita puhelin pöydälle äänittämään ja soita se ko. henkilölle. 

Vierailija
16/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko ryystää keittoa oikein vanhanajan malliin naama melkein kiinni lautasessa. Itse en jaksa sitä särpimistä kuunnella. Muuten se on aika kiltti ja sisäsiisti.

Vierailija
17/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi maiskuttaa sillai suu kiinni. Tietkö imeskelee ja louskuttaa hampaita tosi kovaäänisesti yhteen. En voi sietää istua samassa pöydässä. Aivan järkyttävän kuulosta. Pureskelee sen sellasella ekstrasyljellä tai jotain. Hyiiiiii.

Johtuu vissiin siitä kun on jotkut tekarit laitettu nuorena.

Vierailija
18/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oman ruokailun äänitys olisi kova juttu. Ajatelkaa, jos se kuulostaisi siltä kuin sika rohmuaisi kaukalon pohjalta viimeisiä ruokapaloja oikein kärsällään jahdaten!

Vierailija
19/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä Kiinassa, voi kamaluus kun missään ravintolassakaan ei voi ruokailla rauhassa. Ihan hirveän kuuloista se maiskuttaminen, varsinkin miespuolisten. Miten se voikin olla niin kovaäänistä.

Vierailija
20/22 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä demonstroin kerran miehelle, miltä se mäiskytys kuulostaa ja näyttää. Ei siltikään uskonut syövänsä kyseisellä tavalla.

Ratkaisin asian syömällä eri aikaan.