Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kasvonaamioita?

Vierailija
22.10.2021 |

Oletko huomannut että niistä on hyötyä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse justiin tänään tajusin, että kasvonaamio aiheuttaa minulle isoja kipeitä finnejä poskiin.

Aloin noin pari kuukautta sitten käyttämään taas säännöllisesti viikottain kasvonaamioita ja samoihin aikoihin rupesi finnejä ilmaantumaan. En silloin tajunnut mistä johtuu.

Tänään havahduin, että en ole muistanut taas koko naamiota käyttää pariin viikkoon, mutta eipä ole ollut finnejäkään.

Taidan siis jatkossakin jättää naamiot käyttämättä. Ja olen tosiaan vaihdellen käyttänyt kolmea eri naamiota.

Vierailija
2/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, erilaisia. Kosteuttavia sheet maskeja ja sit filorgan maskia. Tosi hyviä! Iho hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ei mitään hyötyä. T. nytkin naama täys finnejä :/

Vierailija
5/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi pankkia ryöstettäessä kasvonaamiosta kuulemma on on paljonkin hyötyä.

Vierailija
6/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina kun ryöstän pankin pistän naamion päähän niin ei tunnisteta.

Vierailija
7/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan töissä.

Vierailija
8/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit voiteet ja kasvonaamiot ovat teholtaan samanlaisia kuin halvimmat. Vai oletteko nähneet jossain tieteellisen tutkimuksen ettei näin ole? Rahansa saa toki heittää kankkulan kaivoon näinkin.

Vierailija
9/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä,en meikkiäkään. Pesen kasvot liv saipualla. kesä kaudet koko keho suihkun jälken Nivea sinisestä pulosta rasvat. Talvella samaa,mutta naamaan niveaa peltipurkista. Saunon 2 X viikossa. Saunassa käytän vihtaa.Ruoskin sillä itseäni,veri alkaa kiertää ja vihtaan upotan kasvot joksikin aikaa , Joten vihta on aina käytössä ja iho voi hyvin.

Vierailija
10/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, ajan partani keskimäärin kerran viikossa. Loppuajasta jo naamio

Vierailija
11/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit voiteet ja kasvonaamiot ovat teholtaan samanlaisia kuin halvimmat. Vai oletteko nähneet jossain tieteellisen tutkimuksen ettei näin ole? Rahansa saa toki heittää kankkulan kaivoon näinkin.

Haittaakse sua?

Vierailija
12/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulikin mieleen noin viisi vuotta sitten ostettu kasvonaamiotuubi, jota olen käyttänyt varmaan kolme kertaa.

Vierailija
13/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tulikin mieleen noin viisi vuotta sitten ostettu kasvonaamiotuubi, jota olen käyttänyt varmaan kolme kertaa.

Heitä pois, on mennyt ajat sitten vanhaksi.

Vierailija
14/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aikoinaan käytin, mutta lopetin, koska niistä tuli aina finnejä.

Vierailija
15/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen isäni sisar, joka on aina vannonut kalleimman voidearsenaalin ja kosmetiikan nimeen. Nyt tuo täti on 67 ja ryppyinen kuin rusina. Sen sijaan isäni on siloposkinen, vaikka on jo 70! 

Naurattaa vielä enemmän, kun tietää tädin käyttäneen sievoisia summia näihin "teho"aineisiin ja nyt puhutaan tyyliin pienen asunnon hinnasta. Ehkä käytti kaikki perintörahansa "itsensä hoitamiseen", kun isäni sen sijaan sijoitti aikoinaan perintörahat Kallion kaupungin osassa olevaan pikkuruiseen yksiöön. 

En naura tätini edessä tietenkään, mutta täällä pakko purkautua, sillä hän on aina tyrkyttänyt ja pakottanut, jopa manipuloinut ja uhkaillut ostamaan kallista kosmetiikka kuten hän on tehnyt. Olen saanut paljon kuraa päälleni siitä, että olen suuntautunut luontoalalle ja vähän muuhun siinä sivussa ja kuljen aina ilman meikkiä ja pesen kasvoni saippualla ja hiukseni millä sattuu shampoolla. 

Vierailija
16/16 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen isäni sisar, joka on aina vannonut kalleimman voidearsenaalin ja kosmetiikan nimeen. Nyt tuo täti on 67 ja ryppyinen kuin rusina. Sen sijaan isäni on siloposkinen, vaikka on jo 70! 

Naurattaa vielä enemmän, kun tietää tädin käyttäneen sievoisia summia näihin "teho"aineisiin ja nyt puhutaan tyyliin pienen asunnon hinnasta. Ehkä käytti kaikki perintörahansa "itsensä hoitamiseen", kun isäni sen sijaan sijoitti aikoinaan perintörahat Kallion kaupungin osassa olevaan pikkuruiseen yksiöön. 

En naura tätini edessä tietenkään, mutta täällä pakko purkautua, sillä hän on aina tyrkyttänyt ja pakottanut, jopa manipuloinut ja uhkaillut ostamaan kallista kosmetiikka kuten hän on tehnyt. Olen saanut paljon kuraa päälleni siitä, että olen suuntautunut luontoalalle ja vähän muuhun siinä sivussa ja kuljen aina ilman meikkiä ja pesen kasvoni saippualla ja hiukseni millä sattuu shampoolla. 

Kuka mistäkin onnelliseksi tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi