Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisitte lotossa miljoonia

Vierailija
25.12.2014 |

antaisitteko anonyymisti kavereille vaikka 50 000 euroa per naama? Minä antaisin ehkä 30:lle parhaalle kaverille vähintään tuon 50t ja sitten naapureille vähän vähemmän. Laittaisin rahat kirjekuoriin enkä laittaisi ollenkaan lähettäjän nimeä. Näitä mä mietin iltaisin kun pitää keksiä jotain kivaa ajateltavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin rahapulassa olevaa läheistä.

Vierailija
2/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sais joku naapuri laittaa muutaman kymppitonnin jos sattuisi voitto kohdalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan tekisin niin, että en antaisi kellekään sellaista summaa mistä menis veroja. Varmaan miettisin, että ketkä ovat minulle olleet läheisiä viimeisen vuoden aikana, niin heille menis se 111 e per kuukausi sit tilille.

Vierailija
4/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Vierailija
5/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin hyväntekeväisyyteen ja myös kavereille. Autan muutenkin kavereita aina kun pystyn jos ne tarvitsee ja lisäksi hyväntekeväisyyteen on aina liiennyt vaikka olen välillä ollut työttömänäkin.

Vierailija
6/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö muuten maksaa lahjavero jos saa joltain anonyymiltä kirjekuoressa paljon rahaa? Jos ei maksa niin voiko siitä jäädä jotenkin kiinni?

Vierailija
7/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla niin hyviä kavereita ole. Suvusta kyllä löytyy, kenelle antaa mutta antaisin täsmäkohteeseen. Mm. kotitaloani asuttaa nykyisin veljeni ja siihen teettäisin täysremontin. En sitten tiedä miten onnistuisi lahjaverotuksen kannalta. 

Vierailija
8/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:18"]

Pitääkö muuten maksaa lahjavero jos saa joltain anonyymiltä kirjekuoressa paljon rahaa? Jos ei maksa niin voiko siitä jäädä jotenkin kiinni?

[/quote]

Ilmoitusvelvollisuus on aina lahjan saajalla. 

Vierailija
9/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Jos rahat vie pankkiin niin kai siellä kysellään mistä ne on peräisin. Toisaalta jos summat on jotain muutamia kymmeniä tuhansia, voihan ne käyttää käteisenäkin. Ainakin itselleni olisi ihan kiva ylläri.

Vierailija
10/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulisi tosi hyvä mieli jos voisin jakaa vaikka miljoonan tuntemilleni ihmisille. Ei tarvitsisi olla edes mikään huippukaveri, saisin iloa siitäkin, että voisin antaa vaikkapa kivalle naapurille ison summan rahaa. Ja lisäiloa tulisi siitä, että naapuri ei tietäisi keneltä rahat on peräisin :)

Vierailija
11/11 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin perheelle ja läheisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän