Mitä biisiä tämä toinen kappale muistuttaa?
Eli Graaf-yhtyeen biisin You got What I want kohdassa 0:58 tulee pieni kohta, joka muistuttaa selvästi jotakin toista kappaletta. Olen yrittänyt jo niin kauan itse muistaa tuota biisiä, että alkaa hermot paukkua. On aivan pakko turvautua nyt av-mammojen kaikkitietävyyteen. Kukas ensiksi saa teistä mieleensä mistä biisistä puhun?
Ehdotuksia tulemaan näin pyhävapaiden ratoksi, kiitos!
:)
Kommentit (14)
Itsellä kävi tuo abba kanssa mielessä. Kuuntelin muutamia kipaleitakin, mutta sen enempää en jaksanut abbaa vastaanottaa väsyneisiin aivoihini. Arghhh... Tämä on niin ärsyttävää. Kaveri ehdotti Kaija Koon vapaa- biisiä, mutta olen varma, ettei se ollut kuitenkaan sekään. Kyseessä taitaa olla ennemmin jokin vanhempi ja ulkomaalainen kipale :/
-ap
Voi ei, nyt alkoi täälläkin häiritsemään. Minulle tuli myös ihan heti Abba mieleen, mutta nyt kun mietin, voi ollakin joku ihan muu. Mutta aika outoa, jos kaikki ajattelee Abbaa, jos ei se kuitenkaan ole.
Mun mielestä joku 2000-luvun taitteen biisi,olen miettinyt joskus ihan samaa. On tosin mahdollista, että muistin tuosta biisistä vain tuon kohdan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:39"]
I just died in your arms tonight!
[/quote]
Jee, löytyihän se, ei tarvii enää miettiä. Mistähän se Abba tuli kaikille mieleen?
KIITOS 10!
Se oli se juuri se biisi jota olen miettinyt tässä useammankin toverini kesken jo tunteja (ja itse päiviä) :D Ihana tämä autuuden tunne, kun jokin pitkään häirinnyt ratkeaa. Hyvää joulun jatkoa sinulle!
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:42"]
Mitähän biisiä tämä muistuttaa kohdassa 0.35 ja sen jälkeinen pätkä?
[/quote]
Hop hop