Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko on kestänyt pisin ihastuksesi saavuttamattomaan?

Vierailija
25.12.2014 |

Mulla on viides vuosi menossa, kun haaveilen salaa samasta miehestä. Kymmenen vuotta olen hänet tiennyt.

Onko näin pitkä ihastuminen ihan normaalia? Varsinkin kun järki sanoo, ettei meille voi koskaan tulla oikeaa suhdetta, ja siltikään en haluaisi edes kuvitella elämää jossa en häntä ajattelisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta jatkuvaa kaipausta ja mahdoton rakastua muihin...sitten loppui kun sain selville, että miiehellä oli ihan käsittämätön kaksoiselämä. Kyllä se siitä. Paras olisi jos saisit jonkun "closuren"... Mulla siis kahdeksan vuotta saavuttamattomana säilyi tunteet, eli aika pitkään... Ja ne tunteet oli luokkaa Eeppinen...

Vierailija
2/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta ja yhä jatkuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta, meni ohi vasta kun tiet elämäntilanteen vuoksi erosivat enkä enää nähnyt häntä päivittäin.

Useimmiten se pitkäaikainen "ihastuminen" ei ole edes ihastumista vaan haavekuvassa roikkumista ja päiväunta, jos ei tunne kyseistä henkilöä kunnolla.

Vierailija
4/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo kohta viisitoista vuotta... En vaan saa tätä miestä mielestäni vaikka ei olla nähty toisiamme kuuteen vuoteen. Hän on ex-mieheni kaveri...

Vierailija
5/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta... Rakastan valtavasti. Terveisiä A:lle Hämeeseen.

Vierailija
6/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä reilu kolme vuotta on pisin, ja yhä jatkuu

M

Vierailija
7/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, voiko tää tosiaan kestää vaikka viisitoista vuotta! Mulla ihastumista oon tuntenut vasta 1,5 vuotta. Ja se oli kyllä jossain määrin ihastumista ensisilmäyksellä, mutta voimakkaampaa ihastusta on ollut alle vuoden. Oon kyllä huomannut, että tää on vaikea tapaus päästä yli. Aikamoisen myllyn läpi olen jo kulkenut. Tulee olemaan aikamoista, jos tätä pitää jaksaa vielä vuosikausia. Tunteet on takamuksesta.

Vierailija
8/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella olin ollu ihastunu 6 vuotta samaan poikaan.. Sellaseen ns. "suosittuun" ja melko ylimieliseen. Onneks jossain vaiheessa heräsin sitte todellisuuteen

Vierailija
9/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta. Vanhemmiten tunnun vain kyynistyvän kun tiedän etten tule tuntemaan samoin ketään toista kohtaan.

Vierailija
10/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti miettiä onko se ihastumista vai mitä. Tunnetko kuinka hyvin ihastuksesi? Miten voit olla varma, että mies olisi osa elämääsi vaikket häntä edes tunne ja täten tiedä millainen hän elämässäsi olisi? 

Tuolla menolla hukkaa elämänsä kun sitä voisi elää.

Vierailija
11/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia. Tunsimme toisemme hyvin läheisesti, elämäntilanne ei vain koskaan sallinut suhdetta.

Sitä en ymmärrä, miten joku on kaukaiseen havekuvaan vuosia kiinnittynyt. Jos ei ole tietoa, tultaisiinko toimeen ja onko toisella tunteita myös, minun maailmassani kyse olisi lapsellisesta haaveilusta ja se ei kyllä varttia pidempään jatkuisi. Tämä siitä huolimatta, että en ole mikään tunteeton kyynikko, järki on vain aika voimakas vaikutin.

Vierailija
12/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:07"]

Vuosia. Tunsimme toisemme hyvin läheisesti, elämäntilanne ei vain koskaan sallinut suhdetta.

Sitä en ymmärrä, miten joku on kaukaiseen havekuvaan vuosia kiinnittynyt. Jos ei ole tietoa, tultaisiinko toimeen ja onko toisella tunteita myös, minun maailmassani kyse olisi lapsellisesta haaveilusta ja se ei kyllä varttia pidempään jatkuisi. Tämä siitä huolimatta, että en ole mikään tunteeton kyynikko, järki on vain aika voimakas vaikutin.

[/quote]

Ok, sitten asia on mutkikkaampi kun tunnette kuitenkin hyvin.

Omalla kohdalla tuo kolmen vuoden ihastuminen oli lukioiässä, mutta esim. yksi miltei 25-vuotias kaverini on ollut vuosia ihastunut mieheen, jota ei läheisesti tunne. Joten onhan noita...

Vierailija
13/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 8 vuotta nuoruusvuosina kesti ihastus. Hävettää vieläkin muistella.

Vierailija
14/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Miksi ette tunnusta ihastustanne? Jos on vastakaikua niin saisitte ihanan päätöksen jutulle. Jos ette saa vastakaikua niin ette silti menetä tässä paljoa ja pääsette jatkamaan elämää ja keskittymään muihin suhteisiin :)

Vierailija
15/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Voiko tämä kestää noin kauan :(

Vierailija
16/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v, tuskin loppuu ennen toisen kuolemaa

Vierailija
17/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia. Miksi en tunnusta? Jos en saisi vastakaikua, menisi elämä uusiksi kasvojen menettämisen myötä. Nuorena niin tein muutamankin kerran, silloinhan elämäntilanteet vaihtuivat niin nopeasti ettei ollut mitään pelkoa loppuelämän häpeästä!

Vierailija
18/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:58"]Vuosia. Miksi en tunnusta? Jos en saisi vastakaikua, menisi elämä uusiksi kasvojen menettämisen myötä. Nuorena niin tein muutamankin kerran, silloinhan elämäntilanteet vaihtuivat niin nopeasti ettei ollut mitään pelkoa loppuelämän häpeästä!
[/quote]

Et sä mitään kasvoja menetä oikeesti!!

Vierailija
19/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:58"]Vuosia. Miksi en tunnusta? Jos en saisi vastakaikua, menisi elämä uusiksi kasvojen menettämisen myötä. Nuorena niin tein muutamankin kerran, silloinhan elämäntilanteet vaihtuivat niin nopeasti ettei ollut mitään pelkoa loppuelämän häpeästä! [/quote] Et sä mitään kasvoja menetä oikeesti!!

[/quote]

Kaikki ei ole niin kivoja kuin sinä. Jotkut antaa kyllä pakit kivasti. Paras tapa on ollut valehdella "sori mulla on jo poikaystävä" vaikka minäkin olen tiennyt ettei ole. Se ei jätä jossiteltavaa.

Vierailija
20/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Mieheni bestman. En kyllä oikeasti haluaisi vaihtaa, mutta silti sydän alkaa aina läpättää, kun näen hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän