Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka ei ulkoile/kuntoile

Vierailija
22.10.2021 |

En vaan saa itseäni ylös tai ei kiinnosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa saamaton ja laiska.

Vierailija
2/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilisit edes vähän. Kun saat itsesi ulos, huomaatkin yllättäen jaksavasi, varsinkin, kun jatkat tapaa jonkin aikaa. Jonkinlaisen peruskunnon hankkimiseen ei mitään ihmeellisyyksiä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
4/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat on älykkäämpiä kuin ns. ahkerat. Siitä sanontakin viisas pääsee vähemmällä. Miksi piip lähtisin kävelemään sinne missä olen jo?

Vierailija
5/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet koko suomen kansasta iha samassa jamassa.( tais kyllä olla paljon suurempi luku oikeesti)

Harva enää liikkuu tarpeeksi.

Vierailija
6/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadat tuhannet suomalaiset invalidit, vanhukset ja monisairaat eivät pääse ulkoilemaan. Myös mielenterveysongelmista kärsivien tai päihderiippuvaisten toimintakyky ei riitä omatoimiseen ulkoilemiseen. Ja jotkut sitten vaan tekevät mieluummin jotain muuta kuin harrastavat liikuntaa ulkoilmassa.

Vierailija
7/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en oikein välitä ulkoilusta, mutta liikkua on pakko vähintään 2-3 kertaa viikossa tai tulee huono olo.

Vierailija
8/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu ei kiinnosta minuakaan, käyn uimassa kerran viikossa ja kävelyllä viikonloppuisin - siinäpä se. Olen kuitenkin hyväkuntoinen ja normaalipainossa niin en ole kokenut tarpeelliseksi satsata enempää.

Vierailija
9/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, liian vähän liikun ja ulkoilen. Toisaalta, työni on fyysistä. Tiedän, että se ei kuitenkaan riitä vaan olisi omakin etu liikkua enemmän.

Vierailija
10/10 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti hetki miltä elämäsi näyttää siinä kohtaa, kun oikeasti et pääse sohvasta ylös eli et pysty itse käymään wc:ssä. Huonolla tuurilla nuppisi säilyy kirkkaana tuota elämää 10-15 vuotta.