Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kotivaatteet"

Vierailija
25.12.2014 |

Käytättekö kotona "kotivaatteita" eli jotain verkkareita ja mukavaa paitaa?
Itse en jotenkin ymmärrä tätä, ellei sitten työn puolesta joudu käyttämään esim pukua päivittäin. Mutta jos ajatellaan, että saat töissä käyttää farkkuja, perus neuleita tai vastaavia ihan perus vaatteita, niin miksi kotiin tullessa pitäisi nykäistä jotkut pieruverkkarit jalkaan? Sitten kun illalla lähdet kauppaan tai sukuloimaan niin joudut taas vaihtamaan vaatteet. Ja kotiin tullessa sama.
En ymmärrä tätä, valaiskaa minua :D

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sotkeentuu ruoanlaitossa vaatteet, mieluummin käytän huonompia silloin. Lisäksi farkut on musta tönköt päällä.

Vierailija
22/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit ketään käytä haalareita tai vastaavia. .?! Töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:19"]Ei vaatteita kotona, jos ollaan oman väen kesken.
[/quote]

Hyi toivottavasti en ole ikinä istunut sohvallanne.
[/quote]
Nyyhky

Vierailija
24/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mulla on kotona eri vaatteet käytössä kuin töissä. Kotona ollaan mahdollisimman mukavissa vaatteissa, miksi ei saisi olla? Ne vaatteet ovat kuitenkin puhtaat ja ehjät.

Vierailija
25/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan arkivaatteena tiukkoja pillifarkkuja ja muutenkaan en missään huppareissa ja lökäreissä liiku? Hame ja sukkahousut tai tiukat farkut eivät ole kovin mukavat, joten kotiin tullessa laitan kotivaatteet päälle. Lisäksi kotitöitä tai ruokaa tehdessä ei tarvitse huolehtia että vaatteet likaantuu tai repeytyy tai mitä ikinä tapahtukaan. Itselläni lisäksi koira jonka karvoja en halua tarttuvan "hyviin" vaatteisiin.

Vierailija
26/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ovat kovat ja kiristävät!

Vierailija
27/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:19"]Ei vaatteita kotona, jos ollaan oman väen kesken.
[/quote]

Hyi toivottavasti en ole ikinä istunut sohvallanne.
[/quote]
Nyyhky
[/quote]

Anteeksi jos en halua valkovuotojasi farkkuihini.

Vierailija
28/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mulla on aina päällä collegehousut, toppi, sukat, ja jos on viileää niin huppari. Ei rintsikoita. Ulos mennessä laitan sitten eri vaatteet. Kotivaatteet ovat pehmeämmät, löysemmät ja mukavammat kuin tavalliset vaatteet, ja niissä ei ole ulkoa tulleita bakteereita ja pölyä. Todella vastenmielinen ajatus olla kotona tiukoissa farkuissa tai ulkoiluhousuissa.

Vierailija
29/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nudisteja,ei käytetä rihmankiertämää!ollaan aina alasti,näin säästetään vaatteita.vehkeet paljaina haetaan postikin.nytkin mieheltä roikkuu jormasta punainen joulupallo.

Vierailija
30/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:20"]

Töissä pukeudun siististi, mutta ne kuteet tuntuu heti kotiovesta astuttaessa epämukavilta.

[/quote]

Näin just minullakin. En aamulla miellä, että vaatteeni olisivat epämukavat, mutta kotiin päästyäni ne tuntuvat siltä.

Vierailija
31/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:54"]

Me ollaan nudisteja,ei käytetä rihmankiertämää!ollaan aina alasti,näin säästetään vaatteita.vehkeet paljaina haetaan postikin.nytkin mieheltä roikkuu jormasta punainen joulupallo.

[/quote]

Kiihottavaa.

M43

Vierailija
32/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona useimmiten mekko tai hame, talvella paksut sukkikset ja neuletakki tai poncho. Samat vaatteet päällä olen myös kodin ulkopuolella eli aina kohtuullisen siististi ja nätisti pukeutunut.

Vierailija
33/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään kotiin tullessa alkaa kokkailla lihapullia lapsille jakkupuku päällä. Eli kyllä vaihdan kotivaatteet. 

Vierailija
35/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja töissä on usein ihan erilainen sisälämpötila ja talvella vaatekerroksia muutenkin enemmän, ainakin minulla. Siinäkin syitä vaihtaa.

Vierailija
36/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/57 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka ei ymmärrä kotivaatteita. :D töistä tullessa tai muualta vaihan aina mukavempiin vaatteisiin. On kivempi touhuta kun ei ole tiukat farkut jalassa. :)

Vierailija
38/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan melkein aina ainakin alaosan silkkisortseihin tai velourpöksyihin. Käytän töissä usein kauluspaitoja, kynähameita, bleisereitä ja pidän farkuistani mahdollisimman tiukkoina. Joskus olen ollut kotona hetken jossain hameessa mutta onhan se nyt ahdistavaa. Toisaalta panostan myös kotivaatteisiin - materiaalien pitää olla siistejä ja kevyitä ja asun näyttää söpöltä tai seksikkäältä, istua hyvin - mies kuitenkin näkee minua eniten kotona ja haluan näyttää kauniilta myös hänen kanssaan.

Vierailija
39/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatamin asu on kaikista paras oloasu, ei kiristä eikä purista mikään :D

Vierailija
40/57 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A