olen löytänyt sielunkumppanin ja tää tunne on
Kommentit (21)
ilmoitin ketjun asiattomaksi. minulla ei ole sielunkumppania, joten loukkaat minua sillä, että sinulla on. odotan ketjun poistoa asap.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:23"]
Ja mikä tekee asiasta mahtavan?
[/quote]
Arvaan että eksistentialistinen tuska, jota kokee kun näkee taivaan kultareunuksen muttei ihan yletä siihen. Katkeransuloista.
No mikä estää ap? Vai onko tunne yksipuolinen?
no mullakin oli sielunkumppani muutaman kuukauden, muttei enää...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:27"]
no mullakin oli sielunkumppani muutaman kuukauden, muttei enää...
[/quote]
Eikös sielunkumppanuus ole ikuista? :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:23"]Ja mikä tekee asiasta mahtavan?
[/quote]
Tää kaikki' himo, halu...jne...luulin jo olevani täysin tunteeton kun tuli ihminen joka herätti himonija haluni...olen kuin uudestisyntynyt!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:27"]No mikä estää ap? Vai onko tunne yksipuolinen?
[/quote]
Ei ole...mies on samaa mieltä ja sanookin siitä usein kuinka kaikki on helppoa ja luonnollista seurrassani
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:23"]Ja mikä tekee asiasta mahtavan?
[/quote]
Tää kaikki' himo, halu...jne...luulin jo olevani täysin tunteeton kun tuli ihminen joka herätti himonija haluni...olen kuin uudestisyntynyt!!! Ap
[/quote]
Himojen ja halujen herääminen ei kerro sielunkumppanuudesta, vaan kiimasta.
No mikä teitä estää olemasta yhdessä? Luulisi että jos noin voimakkaat tunteet niin yhteen vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:36"]No mikä teitä estää olemasta yhdessä? Luulisi että jos noin voimakkaat tunteet niin yhteen vaan.
[/quote]
Varattuja ollaan - se estää
Hyi vittu mitä paskaa. Olet todennäköisesti lähes psykoosissa ja "sielunkumppanisi" on naruistasi vetelevä narsisti. Tokene nopeasti ja hyvää joulua!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:21"]
Mahtava. Koskaan vaan en häntä omaksi saa:(
[/quote]
Onneksi olkoon! Mulle kävi samalla tavalla, ja nyt runsaat kaksi vuotta olen itkenyt sitä, että en häntä saa. Ja varmaan vielä tästä eteenpäinkin sitä suren pitkään. Aika kova koulu ollut. Eli vihje: lopeta hyvän sään aikana tutustuminen yms, koska siitä ei seuraa muuta kuin helvetillistä tuskaa kaikille.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:21"]
Mahtava. Koskaan vaan en häntä omaksi saa:(
[/quote]
Onneksi olkoon! Mulle kävi samalla tavalla, ja nyt runsaat kaksi vuotta olen itkenyt sitä, että en häntä saa. Ja varmaan vielä tästä eteenpäinkin sitä suren pitkään. Aika kova koulu ollut. Eli vihje: lopeta hyvän sään aikana tutustuminen yms, koska siitä ei seuraa muuta kuin helvetillistä tuskaa kaikille.
[/quote]
Pahasti koukussa jo. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:21"] Mahtava. Koskaan vaan en häntä omaksi saa:( [/quote] Onneksi olkoon! Mulle kävi samalla tavalla, ja nyt runsaat kaksi vuotta olen itkenyt sitä, että en häntä saa. Ja varmaan vielä tästä eteenpäinkin sitä suren pitkään. Aika kova koulu ollut. Eli vihje: lopeta hyvän sään aikana tutustuminen yms, koska siitä ei seuraa muuta kuin helvetillistä tuskaa kaikille. [/quote] Pahasti koukussa jo. Ap
[/quote]
Niinpä.. En mäkään olisi perääntynyt silloin muiden neuvomana. Jostain syystä se oli pakko elää. Nyt tässä vaan mietin, että onko tää kaikki ollut vähän kohtuuttoman rankkaa, ja olisiko asiat paremmin, jos en koskaan olisi häneen tutustunut. Toivottvasti sulla ja hänellä menee erilailla.
s löytää ns. sielunkumppanin ja tunne vahvistuu molemmin puolin ajan myötä, niin en ymmärrä miten varuttuna olot voivat olla pysyvä este yhteen pääsylle. Vai oletteko katolisia?
Sielunkumppani on löytynyt täälläkin. Emme halunneet pettää puolisoita, joten erosimme molemmat tahoillamme. Aika näyttää, mitä tästä sitten tulee, mutta en olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos en olisi katsonut tätä korttia.
Ja samaa suosittelen ap:llekin, jos kerran aidosti tuntuu tuolta. t.19
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:21"] Mahtava. Koskaan vaan en häntä omaksi saa:( [/quote] Onneksi olkoon! Mulle kävi samalla tavalla, ja nyt runsaat kaksi vuotta olen itkenyt sitä, että en häntä saa. Ja varmaan vielä tästä eteenpäinkin sitä suren pitkään. Aika kova koulu ollut. Eli vihje: lopeta hyvän sään aikana tutustuminen yms, koska siitä ei seuraa muuta kuin helvetillistä tuskaa kaikille. [/quote] Pahasti koukussa jo. Ap
[/quote]
Niinpä.. En mäkään olisi perääntynyt silloin muiden neuvomana. Jostain syystä se oli pakko elää. Nyt tässä vaan mietin, että onko tää kaikki ollut vähän kohtuuttoman rankkaa, ja olisiko asiat paremmin, jos en koskaan olisi häneen tutustunut. Toivottvasti sulla ja hänellä menee erilailla.
[/quote]
No aika näyttää. .ap
Niin tuttu tunne..