Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi parisuhteessa väärän ihmisen kanssa?

Vierailija
25.12.2014 |

Niin, että syvällä sisimmässäsi tiedät motiiviesi olevan osittain vääriä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
2/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä on hyvä parisuhde ja onnellinen elämä mutta silti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani parisuhteesaa väärän ihmisen kanssa. Hän on monin osin täydellinen, mutta sitten hän myös on osannut latistaa ja masentaa minua. Hänessä on asioita, joita en enää uudessa kumppanissa hyväksyisi. Meillä on kuitenkin 2 lasta, joten näillä mennään.

Vierailija
4/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhteesta puuttuu hellyys, seksi ja muu yhdessä olo, niin olen väärässä suhteessa, olen jo muutaman kuukauden käynyt kirjeenvaihtoa toisen samanlaisessa suhteessa olevan naisen kanssa, olemme tavanneet 2 kertaa ja jos tapaamme vielä, haluan aloittaa suhteen hänen kanssaan.

Vierailija
5/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja varmasti minäkin olen väärä hänelle. Pitkästä suhteesta on vain vaikea lähteä. Ei tässä kumpikaan ole onnellinen.

Vierailija
6/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, OI KYLLÄ!

Enkä ymmärtänyt tuota jälkimmäistä riviä. Minkä motiivien? Täh?

Vierailija
7/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, jos kokisin niin lähtisin pois.

Vierailija
8/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:56"]Kun parisuhteesta puuttuu hellyys, seksi ja muu yhdessä olo, niin olen väärässä suhteessa, olen jo muutaman kuukauden käynyt kirjeenvaihtoa toisen samanlaisessa suhteessa olevan naisen kanssa, olemme tavanneet 2 kertaa ja jos tapaamme vielä, haluan aloittaa suhteen hänen kanssaan.
[/quote]
Tuttu tunne.

Vierailija
9/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:59"]

Tiedän. Ja varmasti minäkin olen väärä hänelle. Pitkästä suhteesta on vain vaikea lähteä. Ei tässä kumpikaan ole onnellinen.

[/quote]

Sama. Kun ei nuorena saatu parempia tilalle niin jäätiin yhteen.

Vierailija
10/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Säälistä. Tuon naisen maailma romahtaisi jos lähtisin. Alkuunkin menin kimppaan säälistä, kun hän oli yksinkertaisesti sanottuna ruma. Säälikimppailun aikana olin niin munaton, etten uskaltanut lähteä tieheni kun se oli niin herkkis ja mustis.

20 vuoden aikana en ole kertaakaan tuntenut intohimoista rakkautta, vain sellaista säälinsekaista tykkäämistä. Lisäksi hän on erittäin rasittava luonne ulkonäestään johtuvan epävarmuutensa vuoksi, joten hermoja kiristää välillä ja pahasti.

Vierailija
11/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:59"]

[/quote]

Sama. Kun ei nuorena saatu parempia tilalle niin jäätiin yhteen.

[/quote]

Mielenkiintoista näin ikisinkun näkökulmasta. Tuntuu, että ainoa syy että olen jäänyt sinkuksi on se, etten tyytynyt ns. toiseksi parhaaseen.

Vierailija
12/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti minä olen tässä tilanteessa nyt itse.

Mies ei halua minua, ei kosketa, eikä pidä hyvänä.

Mietin eroa koko ajan.

Vierailija
13/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:25"]

Kyllä. Säälistä. Tuon naisen maailma romahtaisi jos lähtisin. Alkuunkin menin kimppaan säälistä, kun hän oli yksinkertaisesti sanottuna ruma. Säälikimppailun aikana olin niin munaton, etten uskaltanut lähteä tieheni kun se oli niin herkkis ja mustis.

20 vuoden aikana en ole kertaakaan tuntenut intohimoista rakkautta, vain sellaista säälinsekaista tykkäämistä. Lisäksi hän on erittäin rasittava luonne ulkonäestään johtuvan epävarmuutensa vuoksi, joten hermoja kiristää välillä ja pahasti.

[/quote]

:D

Vierailija
14/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin liki 40 vuotiaana sinkkuna on kiva lukea näitä vastauksia. Ei se parisuhteisen elämäkään ole näköjään helppoa. Itse en ole jäänyt suhteeseen, joka ei ole tuntunut "oikealta". Nyt sitten olen ollut yksin vuosia. Eipähän tule loukattua muita, eikä tarvi olla kenellekään tilivelvollinen.

Vierailija
15/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tirdän tunteen. Olen ollut saman miehen kanssa 18 vuotiaasta lähtien. Mies on ihana ja maailman paras mies. Intohimo on kadonnut suhteesta.
Olen miehen takia koska hän rakastaa minua ja olemme kasvaneet yhteen. Talouskin on kunnossa hänen kanssaan. Saan elää unelma elämää koska olen hänen kanssaan.
Silti ihastun muihin miehiin. Etsin parempaa. Yhtä olen tavannut kahdesti vain seksin merkeissä, osa minusta tahtoo enemmän.

Vierailija
16/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen kyllä, viestin kysymykseen ei.
23 ekaa vuotta miehen kanssa on olleet upeita, täynnä intohimoista rakkautta ja huimia juttuja. Viimeiset kaksi vuotta on olleet vaikeita, ja jokainen riita tappaa minusta jotain. Olen ollut jo pitempään "toinen jalka oven välissä", ja tämän syksyn aikana ajatus lähtemisestä on vahvistunut. Mieheni on hieno ja ihana ihminen, muttei enää minulle.

Vierailija
17/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:56"]Kun parisuhteesta puuttuu hellyys, seksi ja muu yhdessä olo, niin olen väärässä suhteessa, olen jo muutaman kuukauden käynyt kirjeenvaihtoa toisen samanlaisessa suhteessa olevan naisen kanssa, olemme tavanneet 2 kertaa ja jos tapaamme vielä, haluan aloittaa suhteen hänen kanssaan. [/quote] Tuttu tunne.

Jätin juuri pitkän s-postin naiselle ja siinä sanoin sanan rakas, taitaa olla eron paikka, itkettää.

[/quote]

Vierailija
18/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väärän, mutten oikeankaan..

Vierailija
19/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:56"]Kun parisuhteesta puuttuu hellyys, seksi ja muu yhdessä olo, niin olen väärässä suhteessa, olen jo muutaman kuukauden käynyt kirjeenvaihtoa toisen samanlaisessa suhteessa olevan naisen kanssa, olemme tavanneet 2 kertaa ja jos tapaamme vielä, haluan aloittaa suhteen hänen kanssaan. [/quote] Tuttu tunne.

Jätin juuri pitkän s-postin naiselle ja siinä sanoin sanan rakas, taitaa olla eron paikka, itkettää.

[/quote]
[/quote]

Hhmmmmm....

Vierailija
20/51 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kerran on semmoinen tunne käväissyt mielessä, mutta silloin olen keskustellut miehen kanssa asioista ja suhde on aina syventynyt näiden olojen jälkeen. Ei ole ikinä johtunut kolmannesta osapuolesta mietinnät. Ajan kuluessa olen rakastunut ja kiintynyt häneen vain enempi enkä haluaisi ketään toista, hänen kanssaan on hyvä olla.