Onko teillä muilla 5-kymppisillä vielä kuukautisia.
Itse täytän parin kk:n päästä 50, ja niin taas jouluaatoksi pukkasi kuukautisia, vaikka edellisistä oli vain reilut 3 viikkoa aikaa. On ne kuitenkin epäsäännöllistyneet ja välillä ollut 3-6 kk:n taukojakin, ja välillä tulee taas kuukauden välein. Muita vaihdevuosioireita ei ole.
Kommentit (47)
Mitä ihmeen mummeleita täällä taas oikein pyörii!
On, ikää 53. Epäsäännölliset kylläkin ja se vasta ärsyttävää onkin:D
Täytin just 51 ja nyt tais jäädä kuukautiset välistä. Onko sulla tullut poisjääneiden kuukautisten tilalla (ovis)lima ja ihan vähän tuoretta verta vain paperiin. Mulla oli.tuollaiset "kuukautiset" juuri viikko sitten
Kohta 50 v ja säännölliset ovat vieläkin.
No kyllä on ja tasan säännölliset ja runsaat. Parin viikon kuluttua 50. Olisi kiva kun harvenisivat. Mulla ei ole hormoniehkäisyä niin ehkä sekin pitää ne runsaana. Tai tiedä häntä. Mites muilla?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:58"]
Mitä ihmeen mummeleita täällä taas oikein pyörii!
[/quote]
Kuule, tämä mummeli 52v on pyörinyt täällä vuodesta 1999. Minua taas ihmetyttää, että mitä kakaroita täällä nykyään oikein pyörii?
Sain vielä lapsen 43 vuotiaana, olen nyt 45 ja kuukautiset ovat vielä aivan säännölliset.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:57"]
44 v., loppunut jo!
[/quote]
Mä olen 47 ja on kuukautiset vaikka tänä vuonna otettu hormonikierukka on vähentänyt vuodon määrää. Menkkoja se ei ole poistanut, vaikka kovasti olisi toiveissa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:58"]Mitä ihmeen mummeleita täällä taas oikein pyörii!
[/quote]
Tämän mummelin kuopus on 10-vuotias, eli ihan on asiaa tälle palstalle. Ja kun ikää tulee lisää, oppii ymmärtämään, että eri ikäisillä on paljonkin annettavaa.
Mummeliksi en itseäni tunne, rnkä toivottavasti ole mummo vuosiin, vaikka esikoinen täyttää jo 18 ensi vuonna.
On muuten epäkohteliasta nimitellä toisia, eikö äitidi ole kasvattanut sinua?
Mulla on ollut viim. 10 v hormonikierukka. Ei siis mitään ideaa, onko kuukautisia vielä vai ei. Vaihdevuosioireita on ollut n. 1, 5 v.
T. 52 v
54-vuotias, kuukautiskierto jokseenkin säännöllinen, ei vaihdevuosioireita. Luomulla mennään. Joudunkohan vielä vanhainkodissakin tyhjentelemään kuukuppia...? :P
Sain esikoisen 49v nyt ikää 51 ja kuukautiiset tulevat suht säännöllisesti. Meiän suvun naisilla vaihdevuodet alkaneet aika myöhäses vaiheessa.
Mulla oli 52-vuotiaaksi asti ihan säännölliset. Sitten jouduttiin kohtu ja munasarjat poistamaan, niin loppuivat kertalaakista.
On vielä säännölliset ikää 54 vuotta, ei haittaa lainkaan, hormonit toimivat.
Kyllä mulla on vielä 6-kymppesenäkin, kuivakat on tosin paikat mutta jos panee kuukautisten aikana niin luistaa paremmin.
50 vuotta ja puoli vuotta päälle. Täysin säännölliset eikä muita vaihdevuosioireita kuin satunnainen yö-hikoilu, päivällä en hikoile kuin jumpatessa. Fyysisestikin koen olevani elämäni kunnossa.
Ihan säännölliset oli 52vuotiaaksi asti. Sitten pitemmällä välillä parit.Sen jälkeen kokonaan loppuivat ja alkoivat kuumataallot. Vuoden kestin sitten piti hakea hormoonit.Hirveitä hikipuuskia:(
50v, ei kuukautisia kymmeneen vuoteen. Kohtu poistettu.
55v ja kyllä on ja pitänyt nähtävästi nuorekkaana, mummeli mikä mummeli mutten sentään mummoäiti, useita teini lapsenlapsiakin jo! Paremmin ei voisi olla.
44 v., loppunut jo!