Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatusalan VAKAVA-koe 2022

opintoihin joskus
22.10.2021 |

Pistetäänpäs ryhmää tulille, minnes porukka aikoo hakea tänä vuonna VAKAVA-kokeella?
Onko kellään tietoa millon pääsykoetiedot yleensä päivittyvät nettiin?
Onko valmennuskurssi suosituksia?

Kommentteja vaan tulemaan!

Kommentit (1080)

Vierailija
241/1080 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kokemusta noista soveltuvuuskokeista? Kuinka se homma käytännössä toimii 😅 Viisi eri osa-aluetta, neljä haastattelua pituudeltaan 5min. Onko tossa 5min useampia kysymyksiä ja kysytäänkö ne kun edelliseen on vastattu vai kaikki kerralla ja sit pitää vastata?

Tämä Muakin kiinnostaa! Ja siirtymäaika 3 min

Ovatko salit kaukana toisistaan

Vierekkäisiä.

Onko tarkempaa tietoa noista soveltuvuuskokeista?

Minkälaisia haastattelut olivat?

Mitä kysyttiin? Jne

Vierailija
242/1080 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla erilaisia soveltuvuuskokeita eri aloille? Minun kutsussani lukee kolme 5 minuutin haastattelua ja neljä arvioitavaa osa-aluetta.

Täällä monet kirjoittavat neljästä haastattelusta ja viidestä arvioitavasta osa-alueesta?

Voi olla. Esim. varhaiskasvatus/monimuoto oli ainakin viime vuonna neljä arvioitavaa osa-aluetta.

Kiitos. Aloin jo huolestumaan. Hain useampaan kohteeseen. Toivottavasti tämä sama koe sitten on kuitenkin soveltuva niihin kaikkiin, joihin pääsin mukaan. Onko kenellekään muulle tänä vuonna tulossa kolmea haastattelua neljän sijaan? Minkähän vuoksi esim. Viime vuonna monimuodolla oli vähemmän haastatteluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1080 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua mulle ei oo kuulunu vakava kokeesta juuta eikä jaata. Luokanopettajaks hain. Pitääkö huolestua?

Vierailija
244/1080 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla erilaisia soveltuvuuskokeita eri aloille? Minun kutsussani lukee kolme 5 minuutin haastattelua ja neljä arvioitavaa osa-aluetta.

Täällä monet kirjoittavat neljästä haastattelusta ja viidestä arvioitavasta osa-alueesta?

Voi olla. Esim. varhaiskasvatus/monimuoto oli ainakin viime vuonna neljä arvioitavaa osa-aluetta.

Kiitos. Aloin jo huolestumaan. Hain useampaan kohteeseen. Toivottavasti tämä sama koe sitten on kuitenkin soveltuva niihin kaikkiin, joihin pääsin mukaan. Onko kenellekään muulle tänä vuonna tulossa kolmea haastattelua neljän sijaan? Minkähän vuoksi esim. Viime vuonna monimuodolla oli vähemmän haastatteluja?

Tosiaan ainakin 1000+ monimuoto oli viime vuonna 4 osa-aluetta.

Kannattaisi varmaan kuitenkin soittaa yliopiston hakijapalveluihin ja varmistaa, että tuo sinulle ilmoitettu soveltuvuuskoe käy kaikkiin hakemiisi koulutuksiin. Ei sitten tule mitään yllätyksiä.

Vierailija
245/1080 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joille ei ole tullut vielä mitään vastausta vakava pääsykokeesta? Rovaniemellä kävin pääsykokeissa ja 9.6 piti tulla tulokset.

246/1080 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olikin vasta tänä vuonna tuo 1000+ soveltuvuuskoe neljä osa-aluetta. Mutta kannattaa tosiaan olla yhteydessä hakijapalveluihin.

https://tuhatplus.fi/kevat-2022/

Vierailija
247/1080 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei apua mulle ei oo kuulunu vakava kokeesta juuta eikä jaata. Luokanopettajaks hain. Pitääkö huolestua?

Kyllä kaikille olis pitäny varmasti saman päivvän aikana tulla. Ootko katsonu roskapostit yms.? Sitten maanantaina soittoa jos ei ole. Soveltuvuuskokeet alkaa jo keskiviikkona

Vierailija
248/1080 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikille olis pitäny varmasti saman päivvän aikana tulla. Ootko katsonu roskapostit yms.? Sitten maanantaina soittoa jos ei ole. Soveltuvuuskokeet alkaa jo keskiviikkona

Joo ei oo tullu roskapostiinkaan. Mihin mun pitää ottaa yhteyttä?

Vierailija
249/1080 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei oo tullu roskapostiinkaan. Mihin mun pitää ottaa yhteyttä?

Soita jonkun hakukohteesi hakutoimistoon heti huomenna.

Vierailija
250/1080 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lukee, että kolme viiden minuutin pituista haastattelua. Haen avoimen väylän vakautta varhaiskasvatukseen.

Vierailija
251/1080 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin lukee, että kolme viiden minuutin pituista haastattelua. Haen avoimen väylän vakautta varhaiskasvatukseen.

*kautta, kiitos auto correct. 🙄

Vierailija
252/1080 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen opinnot, ja näin ollen myös 1000+, näyttää korvaavan jonkun osa-alueen sovarista.

Vierailija
253/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisikö sun tilanne?

Vierailija
254/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielin odotatte huomista? 🥵

Vierailija
255/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vasta perjantaina, mut jännittää jo valmiiks niin, etten varmaan to-pe välisenä yönä nuku silmäystäkään😱. Tsemppiä kaikille tulevaan!🤩

Vierailija
256/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain yleisen kasvikset maisteriin. Tuleeko nää tulokset oikeesti vasta heinäkuussa? 😭

Mitenkähän tiukkaa tossa on kilpailu?

Vierailija
257/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis Helsinkiin hain ykkösenä.

Vierailija
258/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhun sekaisin tunnelmin, mut kuitenkin ihan innostuneena ja luottavaisena 😅

Vierailija
259/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tärppää, pk-seudulla pääsee opettajan sijaiseksi varmasti. Sieltä vuosi työkokemusta ja uudella onnella ensi vuonna.

Vierailija
260/1080 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivänä tulokset heinäkuussa tulevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi