Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuossa uudessa Puhelinmyyjät tv-sarjassa kysytty ihmisiltä lupa?

Vierailija
25.12.2014 |

tulossa tuollainen sarja... onko ihmisiltä kysytty lupa että haluavatko he puheluaan tuohon sarjaan? vai onko käsikirjoitettu (en ihmettelisi)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:23"]

Kyllähän vakuutusyhtiöidenkin puhelut tallennetaan. Siksi en halua hoitaa asioita puhelimella :).

[/quote]

Mitä sulla on nauhoitusta vastaan? Ne haluaa vaan pystyä riitatilanteessa todistamaan että asiakas on sanonut näin ja näin, jälkikäteenhän asiakas voi väittää ettei ole sitoutunut mihinkään tai että ei ole sanonut väitettyjä asioita. Mua ei haittaa että joku puhelu lehtimyyjän tai muun puhelinmyyjän kanssa nauhoitetaan. Esim. lehtimyyjät käyttävät nauhoitettuja puheluita henkilökuntansa koulutustilanteissa.

Vierailija
42/62 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa ihmisillä on ymmärtää Suomen lakia? Koskaan sitä harkinnu lukevansa ensin, ennekuin alkaa väittämään asioista?

Jokasella on oikeus taltioida käymänsä keskustelut ja piste. Oli se kameralla tai salaa nauhottaen puhelimella.

Se on eri asia kuin:

Jokasen harkinnassa mihin tätä keskustelun sisältöä sitten käyttää. Voihan silläkin rikkoa lakia ja aiheuttaa pahennusta. Kukaan ei kertonut vielä mitä on tehty sellasta mikä olis nimenomaan lakia rikkoakseen tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa ihmisillä on ymmärtää Suomen lakia? Koskaan sitä harkinnu lukevansa ensin, ennekuin alkaa väittämään asioista?

Jokasella on oikeus taltioida käymänsä keskustelut ja piste. Oli se kameralla tai salaa nauhottaen puhelimella.

Se on eri asia kuin:

Jokasen harkinnassa mihin tätä keskustelun sisältöä sitten käyttää. Voihan silläkin rikkoa lakia ja aiheuttaa pahennusta. Kukaan ei kertonut vielä mitä on tehty sellasta mikä olis nimenomaan lakia rikkoakseen tehty.

T. www.jj75.net

Vierailija
44/62 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kattoa Foxin nettisivuilta.

Vierailija
45/62 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mikä viisastelija

Vierailija
46/62 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyypit oli alasti yhdessä kuvauksessa. Kuvotus.

Vierailija
47/62 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:04"]

Tuo puhelinmyyjien Maria, prinsessa, näyttää Uuno Turhapuron siskolta (meikit)

[/quote]

Aivan totta, hyvä rinnastus :D

Vierailija
48/62 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa tuo sarja, ammatillisesta mielenkiinnosta tuota olen katsonut. No, nythän tuli sitten julkisuuteen verorästitkin.

Itse olen tehnyt puhelinmarkkinointia noin neljä vuotta puolipäiväisesti, ja olen ollut erittäin tyytyväinen tulotasooni ja työhöni. Tuossa telkkarin firmassa en pystyisi minuuttiakaan työskentelemään. Hirmuinen meteli ja shou menossa, tuon kaiken täytyy olla liioiteltua ja näyteltyä.

Itse keskityn työhöni, teen sen mahdollisimman hyvin, ja tuntipalkkani on lähelle kolmeakymppiä keskimääräisesti. Mutta tuohon tulotasoon pääseminen vaatii sinnikkyyttä, pitkäjänteisyyttä ja ahkeruutta. Muistan itse, kun aloitin työt, kuinka raskasta se oli. Kesätöissä ei noihin tuloksiin pääse, se on varma. Mutta asiallisesti asiansa hoitava yritys pitää hyvistä myyjistään huolta, jopa antamalla ns. parempaa soitettavaa.

Työ on tosi intensiivistä ja vaatii keskittymiskykyä. Kiitos kaikille ihanille asiakkaille! Niin, ja yllättävää sivistyneisyyttä vaatii tuo puhelintyö, soitamme fiksuille ihmisille. 

Vierailija
49/62 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:40"]

Ciao, Sisäpiirin tietoo; käsikirjoitettua tavaraa melko pitkälle. Työkaverin kaveri on töissä ko. yrityksessä, jossa sarja tehdään. Kaikki julkisuus on alalle hyväksi ja on eduksi, että ihmiset saa perspektiiviä myyntityöhön jota tehdään puhelimitse. Terveisin Ammattilainen Tampereelta

[/quote]

HAHAHAHAHAH! 

"Ammattilanen Tampereelta"?! PuhelinmyyjäAMMATTILAINEN? :D 

wuhuu! 

[/quote]

hep.. mun yks sukulaisnainen myy lehtiä ammatikseen ja tienaa noin 4000 kuussa. Että on niitä ammattilaisia olemassa
[/quote]elä kehtaa!

Vierailija
50/62 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57:lla hyvin muotoiltua pohdintaa ja kritiikkiä sarjasta. En voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä :) 

Vierailija
51/62 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa näyttäisi firmalla olevan:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015031319350390_vi.shtml

Vierailija
52/62 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ei vittua saa puhelimessa myydä ... vai oliko se ostaa?

Vierailija
53/62 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että vitun puhelinmyyjien Henkan pikkusisko on somesta tuttu tessakristiina mahtaa vanhemmat olla erittäin ylpeitä näistä lapsista..

Vierailija
54/62 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Essi vieläkin tuolla töissä ja millä autolla hän ajoi sinne ?

Vierailija
55/62 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:26"]Onkohan Essi vieläkin tuolla töissä ja millä autolla hän ajoi sinne ?
[/quote]

Vaatekaupassa on töissä

Vierailija
56/62 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa huomioon että sarja on enimmäkseen viihteellinen.. muistaakseni lopputeksteissä on ihan käsikirjoittajakin mainittu

sarja on sopivan amatöörimäinen mikä tekee siitä "aidon". Liika suunnittelu ja täydellisyys tappaisi luovuuden ja huumorin, joihin tuo sarja perustuu

Vierailija
57/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen on puhelinmyyjä, on ollut reilut 10 vuotta alalla. Tienaa 4000€ - enemmän kuussa, silloin alussa sai palkintomatkoja ulkomaille yms. Hänen tyttärensä samalla alalla, huippumyyjä hänkin. Mulle se ei olis oikea tai oma ala, he joille sopii niin hyvin tienaavat ja työajan saa pitkälle itse päättää.

Vierailija
58/62 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo puhelinmyyjä ja siksi tienaan elantoni parhaiten myymällä mun omia sulakkeitani tuolta kaapinpohjalta miehille, jotka ymmärtävät oikean sähkönkulutuksen päälle, eivätkä narise kuin naiset sinne puhelimeen. Jos tarjoan niin yleinsä moni myöntyy minun tarjoukseeni, jos ei myönny, niin on ihmetelty mihin on family kadonnut? Terveisin Maleysialainen!

Vierailija
59/62 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kyllä pätkääkään noihin 4000 euron kuukausiansioihin. Itse työskentelin opiskelijana kesätöissä kahdessa eri puhelinmyyntifirmassa ja kyllä ne keskiansiot liikkui siellä 1500 euron hujakoilla, tämäkin vaati paljon. Palkintomatkoja oli juu, mutta ei meidän muutaman kymmenen ihmisen työporukasta sinne kukaan ikinä päässyt. Yksi huippumyyjä meillä kyllä oli, mutta ei ne tienestit hänelläkään olleet mitkään hurjat - ei todellakaan mitään 4000 euroa kuussa.Veikkaan että noita "tutun tuttu tienaa 4000 ja pääsee matkoille" on itse joku puhelinmyyjä (ehkä ohjelman tuksu) joka haluaa antaa muille vaikutelmat, että alalla oikeasti voisi tienatakin. Normaalisti puhelinmyynnissä olevia vaan vituttaa kun ei ole saanut mitään muutakaan työpaikkaa. Tuo ohjelma antaa kyllä vieläkin vittumaisemman kuvan koko touhusta. 

Vierailija
60/62 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran vielä lisään, että kun menin tuonne puhelinmyyntifirmaan haastatteluun, niin kyllähän sielläkin luvattiin kuuta ja tähtiä taivaalta, puhuttiin mahtavasta keski-ansiosta ym. mutta totuus oli sitten ihan toinen.