Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä deitti-ilmoituksen tekoon ensikertalaiselle

Vierailija
22.10.2021 |

Mikä toimii, mikä ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ylipäätänsä miettiä noin että mikä toimii? Eikö tarkoitus ole löytää juuri sinulle sopiva kumppani?

Et kertonut mitä sovellusta tai sivustoa aiot käyttää mutta kaikkiin suosittelisin kirjoittamaan mahdollisimman pitkän kuvauksen itsestään.

Itse ainakin miehenä skippaan kaikki profiilit joissa on lyhyt teksti tai ei tekstiä ollenkaan koska se vaikuttaa siltä että toinen ei ole tosimielellä tai sitten muuten vaan on persoonaton. Olen monesti havainnut että paremmat keskustelut syntyy heidän kanssaan joilla on jo kattava profiiliteksti.

Vierailija
2/4 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei mistään ketään löydä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot mitä olet ja tarjoat ja siltä pohjalta ihmiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu sinusta. Älä tee vaatimuslistoja mitä toisen pitäisi olla äläkä etenkään kieltolistoja mitä ei saa olla. Sellaisiin ilmoituksiin ei tartu nekään, jotka vaatimuksesi täyttävät.

Positiivisella otteella! Älä vähättele itseäsi tai näytä epävarmuuttasi "emmä tiiä mitä tähän kirjoittaisi" eikä myöskään "kysymällä selviää!" koska kukaan ei jaksa alkaa kysellä.

Hyvät ja realistiset kuvat, pyydä kaveria apuun. Valoisana päivänä naamakuva ja vartalokuva (vaatteet päällä!), ei mitään vessanpeiliselfieitä. Harrastuskuvat jakavat mielipiteet tosi voimakkaasti, niihin on niin tympäännytty jo, että osa vetää kaikki autot, eläimet, marjat ja sienet hylkyyn.

Vierailija
4/4 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviin kannattaa panostaa todella paljon koska se pitkälti ratkaisee menestyksen.

Olen huomannut että parhaiten toimii ainakin miehellä kuvat sosiaalisesta tilanteesta jossa hymyilet ja olet ihmisten parissa.

Se asia mitä itse etsin naisten kuvista on lämmin hymy ja mainintoja urheilusta. Vartalokuva on myös tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän