Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vävyllä järkyttävän iso

Vierailija
22.10.2021 |

Erehdyin vilaukselta näkemään tyttäreni luona vävyn k****n. Aamulla vävyn päällä ei ollut peittoa ja hänellä oli aamuseisokki. Sen jälkeen en ole saanut ajatuksista millään sitä pois. Mietin sitä omaa miestä rakastellessakin ja tuntuu erittäin väärältä. Miten saisin tämän pois ajatuksistani?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole tyttäres puolesta onnellinen!

Vierailija
2/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoooo, kuinkas nyt noin kävikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt boxerien läpi oman vävyni pullotuksen. Jäi mieleeni myös.

Vierailija
4/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vävyt tykkää painaa myös anoppia, jos vaan ovat pitäneet itsensä kunnossa.

T: kiimaisen anopin omaava

Vierailija
5/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vävyt tykkää painaa myös anoppia, jos vaan ovat pitäneet itsensä kunnossa.

T: kiimaisen anopin omaava

Jos vertailukohtana tytär, niin ei huolta. Ei todellakaan

Vierailija
6/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena, laitappa se läppäri kiinni ja mene haukkaaman happea välillä.

Vierailija
7/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on minunkin vävylläni. Olin heillä Treella lapsenlikkana yhden viikonlopun ja pyysin salasanat tietokoneelle ja sain ne. Kun aikani selailin, "eksyin" kansioon, missä oli kotivideoita. Olipa raskaamman luokan avioseksiä raskaan luokan kalulla tehtynä. Eikä tytärkään huono seksissä ole, näin totesin.

Piti oikein käydä ostamassa muistitikku, jotta sain kopion kotiinvietäväksi. En aio näyttää edes miesystävälleni, jolla on hänelläkin miltei vävyn kokoinen. Sitten yritin poistaa kaikki selailujäljet. Soitin miesystävällekin ja varmistin, että kaikki mahdollinen oli tehty. Toivottavasti Google ei tallentanut pilveen mitään, tietääkö joku?

Saattaahan olla, että oli tarkoituksella jätetty kansio auki minua varten. Täytyyhän mummilla olla jotain miutakin hupia lasten kaitsemisen lisäksi.

Vierailija
8/19 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päättyi tutustuminen erääseen naiseen, kun menin vierailulle naisen kotiin ja anoppikokelas oli ottamassa aurinkoa. Kamelinvarvas ei olisi haitannut, mutta tuuli painoi housut vasten römpsää ja siellähän ammotti kauhea onkalo. Lähdin siitä paikasta kotiin enkä ole vastannut enää naiskokelaan viesteihin.

Vierailija
9/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vävyn esineellistämistä, joutuu pian terapiaan

Vierailija
10/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt tän saman aloituksen monta kertaa.

Vierailija
11/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähnyt tän saman aloituksen monta kertaa.

Monella vävyllä on iso, ainakin sanotaan ettei 15 senttinen riitä.

Vierailija
12/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain ottanut k****sta kiinni. Minä olisin ainakin tykännyt siitä. Oma anoppi on myös todennäköisesti nähnyt minun samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
13/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esittelin ahkerasti omaani tahalteen sillä halusin hänen näkevän sen. Aamulla heti vain peitto pois. Ajatus kiihottaa minua.

Vierailija
14/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse esittelin ahkerasti omaani tahalteen sillä halusin hänen näkevän sen. Aamulla heti vain peitto pois. Ajatus kiihottaa minua.

Tekisin myös samoin, jos olisi tilaisuus.

Vierailija
15/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on minunkin vävylläni. Olin heillä Treella lapsenlikkana yhden viikonlopun ja pyysin salasanat tietokoneelle ja sain ne. Kun aikani selailin, "eksyin" kansioon, missä oli kotivideoita. Olipa raskaamman luokan avioseksiä raskaan luokan kalulla tehtynä. Eikä tytärkään huono seksissä ole, näin totesin.

Piti oikein käydä ostamassa muistitikku, jotta sain kopion kotiinvietäväksi. En aio näyttää edes miesystävälleni, jolla on hänelläkin miltei vävyn kokoinen. Sitten yritin poistaa kaikki selailujäljet. Soitin miesystävällekin ja varmistin, että kaikki mahdollinen oli tehty. Toivottavasti Google ei tallentanut pilveen mitään, tietääkö joku?

Saattaahan olla, että oli tarkoituksella jätetty kansio auki minua varten. Täytyyhän mummilla olla jotain miutakin hupia lasten kaitsemisen lisäksi.

Sairasta juttua. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
16/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan tiedoksi, että kansion viimeinen käyttö kyllä näkyy koneella, teetpä mitä vaan. Mutta provohan tää kyllä olikin

Vierailija
17/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan tiedoksi, että kansion viimeinen käyttö kyllä näkyy koneella, teetpä mitä vaan. Mutta provohan tää kyllä olikin

Miehen kirjoittama.

Vierailija
18/19 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen fantasiaa

Vierailija
19/19 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ronskisti vaat menet nakuilemaan vävyn nähden. Siitähän se sitten innostuu, jos on innostuakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä