Huijasin miestä "varmoilla" päivillä
Mieheni ei vielä halua lapsia, mutta mulla vauvakuume on jo oireillut pahana monta vuotta. Mies lopulta suostui varmoihin päiviin ja minä laskinkin niitä kai aivan hienosti kun ekat 6 kk onnistui ilman vahinkoja. Nämä laskelmat olivat siis mun vastuulla, no vauvahuuruinen mieleni sitten sanoikin niiden hedelmällisten päivien koittaessa, että "joo joo, kyllä uskaltaa vielä tänään laskee sisälle" ja niinhän siinä kävi, että aattoaamuna pissasin plussan raskaustestiin. Mies on järkyttynyt, mutta myös onnelinen. Itse olen tietenkin onnellinen, mutta myös jotenkin peloissani. Teinköhän nyt ihan kamalan teon? Mutta onhan noi epävarmat päivätki aika tehottomat et olishan niistäkin voinut raskautua et kai toi mies jo mielessään teki sen vauvapäätöksen kun suostui varmoihin päiviin?
Kommentit (16)
Saattaapa kivasti painaa mieltäsi koko raskauden ajan moinen valehtelu...kai suhteenne perustuu rehellisyydelle? Vai saako mieskin ja tuleva lapsi valehdella silloin kun sattuu huvittamaan tai haluaa itselleen jotain? Kyse on kuitenkin aika isosta asiasta, ei uudesta kodinkoneesta jonka olet hankkinut vaikkei miehesi haluaisikaan. Toivottavasti raskaus kasvattaa sinusta aikuisen ja vastuuntuntoisen ihmisen!!
Oletko jo varautunut miehen vastaavaan huijaukseen?
No miehesi saattaakin tehdä sitten vastavuoroisesti katoamistempun ;)
Onnea perheenlisäyksestä!! Ei tässä maailmassa olisi yhtään lasta jos miehiä pitäisi odotella ; ) itsekin otti tietoisen riskin, olis voinu esim keskeyttää!!
Mäkin huijasin. Mieskin huijasi, et vetää muka ajoissa pois. No, nyt meillä on tosi ihana poika, josta ollaan molemmat onnellisia :)
Oikeasti jos ihminen ei missään tapauksessa halua lapsia, hän kyllä huolehtii siitä että käytössä on kunnon ehkäisy mistään suostutteluista huijaamatta.
Onneksi olkoon. Valehtelu onkin hyvä perusta, jonka päälle voi perheen rakentaa. Hyväksyt varmaan miehesikin valheet mukisematta.
Meillä ehkäisy varmoilla päivillä toimi reilut kymmenen minuuttia, siemensyöksyyn asti.
Onnea perheenlisäyksestä!! Ei tässä maailmassa olisi yhtään lasta jos miehiä pitäisi odotella ; ) itsekin otti tietoisen riskin, olis voinu esim keskeyttää!!
Juuri tuon takia miehien velvollisuus on hakata ja huijata naisia. Sinun kaltaiset ihmiset eivät ansaitse mitään oikeuksia.
ap tässä, ei olla miehen kanssa enää niin järkytyksissä. kerrottiin jo tänä aamuna porukoillekin (tiedän, ehkä liian aikaista mutta jos tulee keskenmeno niin kyllä haluaisin heidän tietävän raskaudesta ja olevan tukena silloin)
Sitä itsekin olen itselleni toitottanut, että kyllähän mies tiesi että varmat päivätkin on suuri riski itsessään ja en minä niin hirveästi huijannut. Kalenterin ja omien laskujen mukaan annoin mennä yhden päivän vaan yli...
Onko täällä muka miehiä, jotka eivät ole selvillä naisensa "liukkaista päivistä"!? Itse ainakin olen hyvinkin tarkkaan selvillä milloin mennään missäkin ja, jos varaan meille reissua tai vastaavaa, niin sattumoisin ne osuvat noille päiville. Ja mikäli tietäisin, että vaimo lähtee työ- tai kaveriporukan kanssa esimerkiksi risteilylle noiden tuhmien päivien aikaan, niin olisin aika huolissani ja ihan syystäkin...
Järkevä mies tietää että naisen kanssa ei ole yhtäkään varmaa päivää.
Miksi ihmiset tekevät lapsia jos vaan toinen haluaa. Onnea vaan..
Nyt teet abortin, et voi huijata miestäsi noin!
Noin niitä yh-äitien lapsia sikiää.
Huom. Lopulta suostui. Eli taisit suostutella tähän? Jos järkyttynyt niin ei ehkä pitkään enää kuvioissa.
oot sairas