Paljon sinulla ja miehelläsi on kokoeroa?
Kommentit (106)
Painoero: 28 kg
Pituusero: 26 cm
Ja nainen on tuo pienempi.
Mies vain 7cm pidempi ja saisi kyllä olla enemmän..
painoa kuitenkin 25kg enemmän ja voin kertoa ettei se ole lihasta nähnytkään. Huoh.
Mies minua 18 cm pidempi ja 30kg painavampi. Apua, kuulostaa pahalta tuo 30kg ero. Hän melkein 2m ja roteva ja vähän vatsaakin, kyllä.
Painoeroa varmaa 5kg ja pituuseroa 13cm
Pituuseroa 8cm, painoeroa n. 30kg.
Mies 20cm pidempi ja jonkin verran painavampi, en tosin tiedä hänen tarkkaa painoaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:59"]
[/quote]
Jotenkin tulee mieleen kysyä, kumminpäin tuo painoero menee? Kun ei erikseen mainita, oletan, että mies on pidempi. Painon osalta jää avoimeksi.
Nainen 36cm lyhyempi ja 57kg painavampi perus hyytelömäinen suomalainen nainen
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:50"]Mies minua 18 cm pidempi ja 30kg painavampi. Apua, kuulostaa pahalta tuo 30kg ero. Hän melkein 2m ja roteva ja vähän vatsaakin, kyllä.
[/quote]
No me ollaan 172/55 ja 185/83 että meilläkin miltein täyttyy tuo 30 kilon ero. Mielestäni on vain positiivinen asia että mies on tuon verran rotevampi. :)
Olen riski 24 v, 70/170 vatsalihakset loistaa. Pari kiloa vois pudottaa niin olis heti huomattavasti sporttisempi. Mies 40 v, saman pituinen ja suurin piirtein saman painoinen. Tollanen vanha kuihtunu rimpula jonka ryhti on kuin quasi modolla. Kuulostetaan sopusuhtaiselta parilta. Vielä kun se ihailee: Ihanan lihaksikas, ihanan pitkä, ihana rakas. Ihanan kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 03:30"]Olen riski 24 v, 70/170 vatsalihakset loistaa. Pari kiloa vois pudottaa niin olis heti huomattavasti sporttisempi. Mies 40 v, saman pituinen ja suurin piirtein saman painoinen. Tollanen vanha kuihtunu rimpula jonka ryhti on kuin quasi modolla. Kuulostetaan sopusuhtaiselta parilta. Vielä kun se ihailee: Ihanan lihaksikas, ihanan pitkä, ihana rakas. Ihanan kaikkea.
[/quote]
Ihana että pareja on niin erilaisia :) Se on vain positiivista.
Mies 40 kg mua painavampi ja 35 cm pidempi
Mies on minua 2 cm pidempi ja 11 kg laihempi, ikää minulla on 20 ja miehellä 33. Painosta huolimatta minä näytän huomattavasti "terveemmältä" koska minulla rasva on mennyt sopiviin paikkoihin (rinnat, takapuoli ja reidet) mutta muuten erittäin hoikalla miehellä kaikki on mennyt suoraan vatsaan ja tuloksena on todella iso kaljamaha.
Yhtä hyvältä näyttävät silmissäni nämä kaikki:
mies 90cm/85kg + nainen 165cm/75kg
mies 175cm/70kg + nainen 170cm/65kg
mies 170cm/75kg + nainen 165cm/100kg
mies 180cm/70kg + nainen 180cm/70kg
Lähipiiristä löytyy siis vastaavat pariskunnat. Pyöristin nuo 5 kilon tarkkuudelle, eli heittävät kyllä tuosta pari senttiä tai kiloa. Nämä parit sopivat kyllä toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:59"]
[/quote]
Jotenkin tulee mieleen kysyä, kumminpäin tuo painoero menee? Kun ei erikseen mainita, oletan, että mies on pidempi. Painon osalta jää avoimeksi.
[/quote]
mies on painavampi.
Miehelläni 15 cm lyhyempi ja möhömahakin vielä..mutta kivat viikset ja
Koppalakissa ketju
Aloittaja, ihan ystävän neuvona: opettele -ko ja -kö -liitepartikkeleiden käyttö kysymyslauseissa: "Paljonko sinulla ja miehelläsi on kokoeroa?"
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:28"]Yleensä tuppaa menemään niin että mies on 20 cm pidempi mut painot samat :D
[/quote]
Ei ole ukkoa, mutta äitini seurustelee miehen kanssa joka on max 5 senttiä häntä pitempi ja hintelä. Äitini painaa siis ehkä 20kg enemmän :D Mutta ei se silti kovin erikoiselta näytä.