Tuo mamas diary valittaa aina.
Kommentit (8)
Mä en ymmärrä mitenniin se ei muka pääse pikkujouluihin. Sehän on avoliitossa? Eikö se poikaystävä voi yhtä iltaa olla kotona hoitamassa avopuolisonsa lasta? Koulun pikkujoulut on kuitenkin olleet varmaan tiedossa jo ihan hyvän aikaa...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:05"]Mä en ymmärrä mitenniin se ei muka pääse pikkujouluihin. Sehän on avoliitossa? Eikö se poikaystävä voi yhtä iltaa olla kotona hoitamassa avopuolisonsa lasta? Koulun pikkujoulut on kuitenkin olleet varmaan tiedossa jo ihan hyvän aikaa...
[/quote]
niinpä.. Ja jos ei nukkuminen onnistu niin antais pojan valvoa avokkinsa kans jos oikeasti haluaa lähtä. Ja sama juttu joka juhannuksen/joulun/vapun/pääsiäisen/uudenvuoden/synttäreitten ymymym aikaan. Tasan samanlainen postaus. Kun muut menee ja minä en, minulla on lapsi..
Tuo blogi oli oikeasti hyvä joskus alkuaikoina. Nykyisin vain muka hauskaa ja nasevaa tekstiä.. Katkeruus paistaa..
Onhan sillä lapsella isäkin olemassa. Miksi ihmeessä ei voi järjestää isäviikonloppua vaikka koulun pikkujouluviikonlopuksi? Luulisi että lapsen isä tai isäpuoli voisi edes jompikumpi joustaa omista menoistaan yksien pikkujoulujen verran. Jos ei voi, niin pistää mietityttämään että millaisia esikuvia oikein ovat lapselle...
Minulla on samanikäinen lapsi kuin hänellä
plus kaksi nuorempaa. En ole mikään superäiti mutta en ikinä sais omasta elämästä yhtä vaikeeta.
2