Kerro kirjalahjasi
Joulu on kirjojen aikaa. Oliko pukki tänä vuonna antelias, toiko edes yhden juuri sinulle sopivan kaunokirjallisen teoksen?
Itselleni:
Thomas Pynchon - Painovoiman sateenkaari
ja pari muuta osumaa.
Kommentit (23)
Donna Tarttin Tikli. Oli toivottu! Ja on ihana.
Von Bagh Muisteja. Lukenut jo toistasataa sivua. Hyvä kirja, yritän lukea sitä vähän sästeliäämmin, siis pitkittää nautintoa. Mies on lisäksi hankkinut, divarista kaiketi, Ekeland Ivar; Paras mahdollisista maailmoista- Matematiikka ja kohtaloita.
Minä sain Gabaldonin Sydänverelläni kirjoitetun ja oli nappilahja, mutta itsepä sen hankinkin. Ei arvaa vielä lähteä selailemaan, kun sarjan edellinen osa on vasta puolessa välissä.
John le Carre- Lainsuojaton, Ian McEvan-ikuinen rakkaus ja Åsa Larsson-Uhrilahja. Täydellistä.
Rosa Liksomin Väliaikainen ja Ville Haapasalosta kertova Et muuten tätäkään usko.
Chang: Kiinan viimeinen keisarinna.. Erittäin mieluisa ja iso yllätys mieheltäni.
Kaksi muuta kirjaa sain vanhemmiltani ja meni metsään kyllä.
Kaks elämäkertaa: Risainen elämä ja Dancing With Myself
Koko Suomi leipoo, Kinuskissan kirja, uusin Remes ja Danielle Steelen uusin, happy :)
Miki Liukkonen - Valkoisia runoja
Patrick Rothfuss - Tuulen nimi
Helen Kellerin elämäkerta
Colin Meloy - Sysimetsä-trilogia
Vladimir Nabokov - Lolita
Joanne Harris - Pieni suklaapuoti
Elina Rouhiainen - Uhanalainen
Olen 15-vuotias ;)
Tähtiin kirjoitettu virhe (The Fault In Our Stars)... :) Todella suosittu nuorison keskuudessa, mutta sain kirjan mieheltäni kun sitä kovasti olin toivonut. Nyt olen lukenut jo lähemmäs 100 sivua ja kohta jatkuu. Todella mukaansatempaiseva teos :)
Hunter S Thompson- Pelon valtakunta
Jussi Valtonen - He eivät tiedä mitä tekevät
Antti Heikkinen - Risainen elämä
Olisin halunnut viidennen Juoppiksen, mutta kyllä nääkin on ihan mielenkiintoisia.
Hyvä että joku ostaa vielä kirjoja. Mä en raaskisi muuta kuin ehkä jonkun klassikon. Kirjastosta haen ja se paikka hoitaa samalla säilytysongelmankin.
Kirjastosta Läckströmin Jääprinsessa ja mieheltä Hanoi Rocksista kertova kirja.
Jussi Valtonen - He eivät tiedä mitä tekevät
Tuula- Leena Varis: Kilpikonna ja olkimarsalkka ja joku tanskalainen kohukirja. En jaksa nousta etsimään sitä. Kirjat aina ihania lahjoja:).