Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DP

Vierailija
25.12.2014 |

Moikka naiset ja asiasta tietävät miehetkin.

Olen mies ja vaimon kanssa on seksin puolelta asiat kunnossa. Minua kiihottaa ajatus kolmannesta. Mielellään nainen kolmanneksi, mutta ajatus kahdesta miehestäkin kiihottaa lähinnä siksi että vaimo tykkää erittäin paljon kun seksin aikana työnnän sormia hänen peppuun. Vaimoni on lähes kiihkosta sekaisin ja se kiihottaa minuakin.

Olisi kiva tietää naisten kokemuksia kahteen reikään panemisesta. Dildolla ollaan pari kertaa kokeiltu, mutta aika usein hommat on jäänyt puolitiehen kun se sattuu. Silti hän tykkää kun työnnän paria sormea peppuun ja liikutan niitä kun joku panisi samalla.

Kannattaako lähteä jostain pienimmistä sormenvahvuisista sauvoista suurentamaan vai miten olette toimineet? Vaimoni ei ole myöntänyt että haluaisi kahta miestä koskaan molempiin reikiin mutta luulen ettei kehtaa myöntää. Peppuhommat ovat hänelle kuitenkin suurta nautintoa, tosin pienessä mittakaavassa...

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvaa vaan perään. Minä ainakin tykkään!

Vierailija
2/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti siitä, kun mies nuollessa työntää pari sormea peppuun ja pari pimpsaan. Nam...Oletkos kokeillut vaimosi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni innostui anaaliseksistä totaalisesti juuri sormileikeillä. Nyt ei tunnu mikään riittävän :D Onneksi ei kuitenkaan joka kerta anaalia ettei mene maku koko touhuun.

Kahta miestä joskus haluaisi saada, ja ainakin ajatustasolla todella kihottava ajatus minulle. En tiedä sitten onko sen arvoista...

Koita ensin pienemmällä sauvalla, ja vaimosi ehdoilla. Rauhallisesti hyvä tulee!