"Liian vanhat" mitä saitte lahjaksi?
Teinien ketjun ap kielsi minua kertomasta, kun nätisti kysyin että saanko kertoa kun olen jo 20v. Ikärasismia!
Sain isomman kameralaukun kun ei mahtunut kaikki objektiivit kyytiin, nominationiin uuden palikan ja ison kassillisen kankaita. Täydelliset lahjat minulle! :)
Kommentit (37)
Mäkin olin vissiin 19-vuotiaana liian vanha. Vastasin silti.
Mutta joo, sain kirjan, disney-leffoja, kulhoja, pari ihanaa saippuapalaa, teekupin ja rahaa ja muutaman lahjakortin.
Jouluomenan. Äidiltäni, hän oli sitä mieltä ettei paista kesällä niin pahasti tuolta kuin joulupukki paistaisi :) mulla on nyt 2 ohutta ja yksi paksu nominaattiranneke. Aloin keräämään 4 vuotta sitten. Paksu on siksi, koska aviomies osti kerran väärän koon palikoita enkä tietenkään antanut sen palauttaa niitä kauppaan.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:46"]Jouluomenan. Äidiltäni, hän oli sitä mieltä ettei paista kesällä niin pahasti tuolta kuin joulupukki paistaisi :) mulla on nyt 2 ohutta ja yksi paksu nominaattiranneke. Aloin keräämään 4 vuotta sitten. Paksu on siksi, koska aviomies osti kerran väärän koon palikoita enkä tietenkään antanut sen palauttaa niitä kauppaan.
T. Ap
[/quote] mulla on yksi, semmonen normaalikokoinen. En oikein osaa sitä käyttää päivittäin joten keröilykin jäänyt vähemmälle. Ne ovat kyllä silti ihania koruja ja todella käteviä lahjaideoita.
Venäläisen perseensuristimen, joka ei surise :(
Ei ole ikärasismia jos kysyy teineiltä erikseen. Valitettavasti teinit alkoivat riehumaan joten ehkä jään tähän keskusteluun. T. Edellisen ketjun ap
Tämä vanha kääpä ei edes yrittänyt teiniketjuun, vaan hylkäsi sen otsikon perusteella tietäessään ettei ole teini :D
Sain lasteni isältä 2 patakinnasta ja hänen vanhemmiltaan lastenkasvatuskirjan (Jari Sinkkonen: Lapsen kanssa hyvinä ja pahoina päivinä). Jännää, eikö? :p Viimeisen päälle käytännöllistä, mutta sellaisia he ovat, enkä jaksa pahastua siitä. Eipähän tullut tänä vuonna keneltäkään mitään turhaa roinaa ja noille patakintaille minulla on jopa käyttöä. Se vähän harmitti, että vauvamme sai samasta osoitteesta jo valmiiksi liian pienen unihaalarin ja tossut. Mummo ei osaa hankkia oikean kokoisia vaatteita vauvalle eikä isommallekaan, vaikka näkee heitä vähintään joka toinen viikko ja nykyvaatteista näkee, mitä kokoa käyttävät nyt. Ne menevät suoraan eteenpäin.
Tiesin etten saakaan tänä jouluna kai mitään muuten kuin ehkä noilta jotka jo mainitsin, joten lahjoin itse itseäni parilla asialla, jotka oikeasti halusin. Ostin Kalevala Korun Lumihiutale-korvakorut ja otin vähän aikaisemmin ripsiini pidennykset. Kaunista turhuutta siis :) Ystävien kanssa ei ole ollut tapana vaihtaa lahjoja ja aikaisempina vuosina joululahjoja antanut äiti poistui tästä maailmasta tänä syksynä, joten lahjasaldo väheni noin puoleen. Eipä tuo harmita. Jos haluan jotain tiettyä, voin hankkia sen itsekin.
Minä 46v siis poistun saunan taakse....:D.
Sain käpyjä ja heinää, koska en ole pilalle hemmoteltu t aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:58"]Minä 46v siis poistun saunan taakse....:D.
[/quote] äläpä poistu! Tänne on tervetulleita kaikki, ketkä kokevat itsensä vanhemmiksi kuin teineiksi
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:59"]Sain käpyjä ja heinää, koska en ole pilalle hemmoteltu t aikuinen.
[/quote] heh oot tosi hauska!!
23-vuotias neito sai vanhemmiltaan Maailman kaunein tyttö -kirjan, Kenzon deodorantin, 200€, puolen vuoden ratsastukset ja The Body Shopin käsirasvakokoelman.
Avopuolisolta tuli vuoden Spotify.
Perhetutuilta sain Marimekon posliinikulhon.
Ystävältä sain tuplapakkauksen käsirasvaa.
Edesmenneen mummoni sisko antoi minulle oman vanhan kultakorunsa.
Lahjat olivat mieleen, en osannut aavistaa että niitä oli niin paljon vaikka kyllä sanoin ettei tarvitse niin kovin antaa. Olen itse ihan p.a. elämäntilanteessa, joten esimerkiksi harrastukset ja raha on aika hyvä lahja minulle. Ja nyt saan ainakin talvella rasvata käsiäni kun tuubeja tuli yhteensä kahdeksan, olen ehkä pari kertaa tainnut mainita siitä että kädet kuivuu talvella.. :D
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:07"]23-vuotias neito sai vanhemmiltaan Maailman kaunein tyttö -kirjan, Kenzon deodorantin, 200€, puolen vuoden ratsastukset ja The Body Shopin käsirasvakokoelman.
Avopuolisolta tuli vuoden Spotify.
Perhetutuilta sain Marimekon posliinikulhon.
Ystävältä sain tuplapakkauksen käsirasvaa.
Edesmenneen mummoni sisko antoi minulle oman vanhan kultakorunsa.
Lahjat olivat mieleen, en osannut aavistaa että niitä oli niin paljon vaikka kyllä sanoin ettei tarvitse niin kovin antaa. Olen itse ihan p.a. elämäntilanteessa, joten esimerkiksi harrastukset ja raha on aika hyvä lahja minulle. Ja nyt saan ainakin talvella rasvata käsiäni kun tuubeja tuli yhteensä kahdeksan, olen ehkä pari kertaa tainnut mainita siitä että kädet kuivuu talvella.. :D
[/quote]oi! Saitpa ihanat lahjat!
Minä sain yhden toivomani kirjan ja yhden yllätyskirjan. Lapsiltani sain suloisen tyynynpäällisen :) Lisäksi sain itse hankkimani rasian lempisuklaatani ja urheilukerraston. Mieheni kanssa yhdessä saimme myös ylellisen herkkukorin :) Ihanat lahjat!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:58"]Minä 46v siis poistun saunan taakse....:D.
[/quote] äläpä poistu! Tänne on tervetulleita kaikki, ketkä kokevat itsensä vanhemmiksi kuin teineiksi
[/quote]
Ikä on vaan numero nyt tässä tapauksessa, vaikka olen 20v "liian vanha" niin tottakai on tervetullut kuka tahansa vanhempi kuin teini, vaikka 120v :)
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:46"]Jouluomenan. Äidiltäni, hän oli sitä mieltä ettei paista kesällä niin pahasti tuolta kuin joulupukki paistaisi :) mulla on nyt 2 ohutta ja yksi paksu nominaattiranneke. Aloin keräämään 4 vuotta sitten. Paksu on siksi, koska aviomies osti kerran väärän koon palikoita enkä tietenkään antanut sen palauttaa niitä kauppaan.
T. Ap
[/quote] mulla on yksi, semmonen normaalikokoinen. En oikein osaa sitä käyttää päivittäin joten keröilykin jäänyt vähemmälle. Ne ovat kyllä silti ihania koruja ja todella käteviä lahjaideoita.
[/quote]
Mulla oli jopa omissa häissä yksi noista kädessä, koska ne on mulla aina ja kuuluvat siksi vahvasti siihen mun omaan tyyliin.
Ap
Minun vanhemmilta saatiin miehen kanssa rahaa, miehen vanhemmilta taas paistinpannu, lettupannu, villasukkia ja qstock-liput :) Hyviä lahjoja kaikki. Ja pikkusiskoni lupasi tarjota keväällä yhden keikan ja syönnin! Miehen kanssa ei olekaan vaihdettu moneen vuoteen lahjoja vaan ostetaan jotain yhteistä kivaa. Kaikki lahjat kyllä vaihtaisin hetkeäkään miettimättä edes yhteen selvään ja sopuisaan jouluun omien vanhempieni osalta, vaikka kaikki aikuisia olemmekin..
Vanhempani maksoivat 329e hammaslääkärilaskun, sen lisäksi sain heiltä 500e, lihanuijan, pari pyyhettä, muumimukin, pyjaman ja elisabeth ardenin rasvaa, deodoranttua ja suihkugeeliä.
Veljiltä sushilautasia, syömäpuikot ja kippoja.
Isovanhemmilta lakanoita ja suklaata.
Kummitädiltä lakanoita.
Serkuilta suklaata ja sukat.
Poikaystävältä mekon ja magisso teekupin.
Poikaystävän äidiltä kynttilän.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:21"]Vanhempani maksoivat 329e hammaslääkärilaskun, sen lisäksi sain heiltä 500e, lihanuijan, pari pyyhettä, muumimukin, pyjaman ja elisabeth ardenin rasvaa, deodoranttua ja suihkugeeliä.
Veljiltä sushilautasia, syömäpuikot ja kippoja.
Isovanhemmilta lakanoita ja suklaata.
Kummitädiltä lakanoita.
Serkuilta suklaata ja sukat.
Poikaystävältä mekon ja magisso teekupin.
Poikaystävän äidiltä kynttilän.
[/quote]
unohdin, että äitini antoi mulle takin, missä on kanin turkkia.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:27"]Teinien ketjun ap kielsi minua kertomasta, kun nätisti kysyin että saanko kertoa kun olen jo 20v. Ikärasismia!
Sain isomman kameralaukun kun ei mahtunut kaikki objektiivit kyytiin, nominationiin uuden palikan ja ison kassillisen kankaita. Täydelliset lahjat minulle! :)
[/quote] mäkin vahingossa menin kertomaan, kun eilen vielä olin 19v. Hitto. Millasen nomination palan sait? Niitä on hauska saada!