Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paha olo ihastumisesta

Vierailija
24.12.2014 |

Okei en tiedä olenko vain todella kummallinen vai onko muilla tälläisiä kokemuksia, mutta pakko jakaa. Minulle tulee siis fyysisesti paha olo jos tykkään jostakin miehestä. Yhden miehen kanssa alkoi kokoajan pyöryttää jos hän sanoi jotain ihanaa tai halaili yms jatkuvasti. Nyt erään toisen miehen kanssa mahaan alkaa sattua ja välillä meinaan oksentaa jos hän halailee ja silittelee minua ja sanoo ihania asioita. Tunteet tulee niin voimakkaasti että tulee ihan fyysisesti paha olo vaikka mies on todella ihana. Onko muilla kokemuksia ja mite tämän saisi loppumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vähän saman tyyppistä. Aloin tärisemään. Jännitin kai sitä tilannetta. Voisiko sinullakin kyseessä olla jännitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän nykyisen miehen olen tuntenut jo useamman vuoden ja juttuakin on ollut jo jonkin aikaa joten en koe kyllä jännittävänä tilannetta. Jotenkin vain aina kun tekee jotain ihanaa niin kroppa sekoaa ihan täysin. Pitää varmaan minua outona kun aina on paha olo kun hänet nään :D

Vierailija
4/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:20"]Jos tuohon sisältyy sen pahan olon ääneen voivotteleminen, niin kai se sitten on jonkinlaista sairasta huomionhakuisuutta.
[/quote]

Päinvastoin yritän vaan peitellä sitä ettei mies huomaisi

Vierailija
5/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:20"]Jos tuohon sisältyy sen pahan olon ääneen voivotteleminen, niin kai se sitten on jonkinlaista sairasta huomionhakuisuutta.
[/quote]

[/quote]

no just sanoit että se varmaan pitää sua outona jne

Vierailija
6/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:20"]Jos tuohon sisältyy sen pahan olon ääneen voivotteleminen, niin kai se sitten on jonkinlaista sairasta huomionhakuisuutta.
[/quote]

[/quote]

no just sanoit että se varmaan pitää sua outona jne
[/quote]

Noh tarkoitin että yritän peitellä viimeiseen asti, mutta jos kysyy tai huomaa että kaikki ei ole hyvin nii silloin pakko sanoa että joo on paha olo. Jutun pointti nyt oli se että miten tälläisen saisi loppumaan?

Vierailija
7/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa 1-2v

Vierailija
8/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, luulin olevani ainoa jolla on samanlaisia ongelmia!!! ollessani todella ihastunut johonkin mieheen alkaa miehen seurassa usein oksettamaan :( tosi kiusallista jos tarjolla on jotain ruokaa, koska silloin oksdnnus tulee oikeastikin tosi helposti kurkkuun..muutenkin ahdistavissa tilanteissa ruoka ei mene alas..kavereiden seurassa ei ole ikin ollut moista ongelmaa mutta jos olen jonkin ihastuksen kanssa, on kokoajan.niin huono olo etten.saa palaakaan alas, muuten tulee oksennus. alkoholi joskus auttaa mutta joskus taas pahentaa asiaa ja huono olo pahene vaikka olisin juonut vaan pari. onneksi silloin kun on tutustunut mieheen jo hyvin ja alkaa olla kyse seurustelusta, huono olo alkaa laantumaan, mutta alkuihastuksen huumassa on kamalaa kun huono olo voi olla kuukausiakin joka kerta kun on ihastuksen seurassa :( kai itsekin koen tunteet niin vahvoina aina, joten ne vaikuttavat jo fyysisestikin..sellaisten miesten seurassa joihin en ole ihastunut, ei tule vastaavaa huonovointisuutta .

Vierailija
9/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on käynyt usein.. Kerran lähes pyörryin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi