Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa avata joululahjoja.

Vierailija
24.12.2014 |

eli tuolla kaapissa olisi lahjoja, joita sain mutta en jaksa vaan mennä sinne, ottaa niitä ja avata. Call me lazy. Jaksan kyllä mennä baileys pullolle ja röökille tasasesti mutta ne lahjat ei vaan kiinnosta. Yksi oon jouluni ollu, vaikka olisinkin päässyt äitini luokse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, joskus olen avannut viimeiset lahjat vasta tammikuussa.

Vierailija
2/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei oo mitään pilaantuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä mitn pilaantuvaa... Jos ne avaa ensi kesänä niin ehkä suklaata jota mahd voi olla niin ei ole vielä pilalla. Ei ole kyllä edes suklaan mallisia paketteja.

ap

Vierailija
4/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jaksa avata?

Vierailija
5/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisit nyt jotenkin vaan kiinnostua omasta elämästäsi, ei se voi olla viinan ja tupakan varassa tuo liikkuminenkaan. Luulen, että olet masentunut, apea tai jopa loukkaantunut jostakin jollekin, teet itsestäsi vähän marttyyria. Olisi se nyt kohteliasta avata ne lahjat ja kiittää antajaa/antajia, ei se paljoa vaadi. Jos et todellakaan jaksa, etkä halua, eikä sua kiinnosta ilman suurempia syitä, niin tarvitset jotakin apua elämänhallinnan ja -ilon saavuttamiseksi. Apua on saatavissa, ja varmasti olet sen arvoinen. Elämän laitapuoli ei ole mitenkään ihannoitavaa. Pyri parempaan!

Vierailija
6/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et saa kovin kummoisia lahjoja.

Vierailija
7/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis saanut tosi kivoja lahjoja aiemmin! Ja aina kiitollinen jokaisesta lahjsta taikka vain joulukortista! Ja aina muistan kiittää ja olla kiitollinen sekä lähetän kortteja ja annan lahjoja ihmisille jotka eivät niitä edes minulle anna. Nyt vaa joku jumitus ettei se lahjojen avaaminen kiinosta. Olen ollut yksin omasta tahdosta joulun ja ehkä se sitten liittyy siihen että ei ole sellaista oloa että jee nyt on aattoilta kello se ja se ja NYT paketit auki. En jaksanut edes omaa joulukalenteriarpaa raaputtaa.. En koe olevani katkera tai edes sairas millään tasolla. Materia ehkä jo vain kyllästyttää?

ap

Vierailija
8/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä ettei sen pahempaa. T:6

Vierailija
9/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees no onhan se kiva että täällä välitetään! Hyvää joulua! Voihan se olla että jotenkin kapinoin sitä vastaan että yksin nyt ne lahjat avaan... Kun aiemmin aina on ollu seuraa...

ap

Vierailija
10/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaipaatkin jouluun henkisyyttä, se ei tarkoita välttämättä uskonnollisuutta, mutta ei sulje sitä poiskaan. Kaipaat merkitystä, tarkoitusta elämään ylipäätään? Etsivä löytää, sanotaan, mutta ovet on monet. Ei vain pidä unohtaa itseään ulkopuolelle, menettää uteliaisuutta ja kiinnostusta. Voin olla väärässä, mutta ehkä siitäkin on kysymys, että et osaa täysin olla yksikseksi, ainakin juhlapyhinä yksinäisyys voi tuntua jotenkin erilaiselta. Jos näin on, siinäkään et olisi yksin: tuhannet ihmiset kärsivät samasta apeudesta erityisesti juhlapyhinä.

Vierailija
11/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna päivä uus...tai johan tuo vaihtui...avaat joku päivä...nyt vedät röökii ja viinaksia...hyvää joulua...

Vierailija
12/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulla on sisäänrakennettu olo jouluaatosta ja se saapuu vaikka olisi yksinkin. Kiitos perheelle siitä että tällainen jouluisa olo on saatu sisäistettyä. Ja joo, kaipaan henkisyytä ja vaikka Jumalaakin päiviin... Nyt en kehdannu kähteä yökirkkoon koska Baileys ja pari lasia viiniä... Koiran kanssa maataan sohvalla ja kuunnellaan joululauluja.. Mutta ne lahjat..vieläkin kaapissa avaamatta...

Vierailija
13/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#13 oli ap

Vierailija
14/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha, kyllä sä pärjäät. Viet koiran ulos, illalla ja aamulla ja päivällä, ja joissain siinä aikojen saatossa olet avannut ne lahjatkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi