Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit ihan oikeasti halunnut joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2014 |

Tunnustetaan nyt tässä anonyymina!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissun johonkin ilman perhettä tai viikonlopun yksin kotona.

Vierailija
22/53 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiteetäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kovasti, uskokaa tai älkää, villasukkia. Tiesin kyllä että ei minulle kukaan lahjaa osta eikä se haittaa. Paras joulu kuitenkin. Ostin pari hyvää lahjaa lapselleni kun ei ole paljoa rahaa. Oli tosi mieluisia ja kummeiltä ym saadut lahjat päälle niin oli kyllä yhtäkylläisempi joulu mitä osasin odottaa! Parasta oli koko päivän iloinen taaperoni joka välillä kävi halaamassa ja hymyilemässä äidille :) kertakaikkiaan ihanaa!

Vierailija
24/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en olisi halunnut yhtään mitään. Mies oli tuhlannut ainakin 200 eurolla punakultaisiin koruihin, jotka eivät ole tyyliäni. Pidän ihan tavallisesta keltakullasta tai valkokullasta, mutta punakultaa vierastan. Erityisesti ärsytti, että vähävaraiset appivanhemmat olivat ostaneet 150 euron kylpylälahjakortin, joka oikeasti on heille tosi iso summa ja tiedän, että heillä on tiukkaa muutenkin. Tienaamme miehen kanssa ihan tarpeeksi ja sanomme joka kerta, ettemme tarvitse mitään ja riittää, kun ostavat jotain pientä lapsellemme ja silloinkin maksimisumma saisi olla mielellään 20 euroa, eikä yhtään enempää.

Vierailija
25/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen, en saanut :(

Vierailija
26/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliaihan noita ollut, jos ihan mitä tahansa olisi saanut toivoa ja ne myös voinut saada. Mikä tahansa näistä olisi ollut todella mahtavaa, vaikkakin ensin mainittu ylitse muiden: Rakastettu, elokuvalippuja, rahaa, suklaarasia, lahjakortti kauneushoitolaan. 

Vierailija
27/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin halunnut jotain, olisin ostanut itse. Minulle riittää, että on hyvää ruokaa, Wiener-nougata ja Vihreitä kuulia. Ja että lapsi saa jotain mieluisia lahjoja. Kaiken tarvitsemani ostan vuoden mittaan sitä mukaa kun tarvetta ilmenee. Jouluna olen zen enkä kaipaa mitään muuta.

Vierailija
28/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki Liukkosen Elisabetin :'( oli loppunut kaikkialta.

Vierailija
29/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:39"]

Olisin halunnut Geisha-rasian. En saanut yhtään suklaata =(
Muutenkin vain kolme lahjaa... metallinen paistinlasta ja suihksaippuaa miehen vanhemmilta, arpoja äidiltäni ja mieheltä creme´brulee-setin. 
Saako aikuinen olla pettynyt...?
(Itse ostin miehen siskolle+miehelle+lapselle, veljelle+avovaimolle ja vanhemmille, ja kolmelle veljelleni ja heidän avovaimoille ja lapsille, ja äidilleni ja miehelleen ja isälleni ja vaimolleen...)

[/quote]

Saa olla pettynyt. Muista ensi vuonna...

Vierailija
30/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kaikkea ylellistä turhaa, huivin, korun, yövoidetta, epäkäytännöllisiä alusvaatteita. Sain käytännöllisiä lahjoja, sukkia, nahkakinttaat ja sloggeja.

Vierailija
31/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan:(

Vierailija
32/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 2.55 laukun, Guess capri cruz laukun, nike free run lenkkarit, 500€ ja järjestelmäkameran T: 12-vuotias tyttö

Vierailija
33/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni downton abbey kaudet 1-4 ( tämän toivoin) ja muita elokuvia.

Sekä äidiltäni Musla hopealusikoita. Ne aatiiin loppuunmyynnisä ja sanoin äidilleni, että voisi antaa minulle yksi kerrallaan... Muta sain kaikki.

Tärkeintä on lapset. Toivon, että he saavat hyvät lahjat. Minulla ei ole yhtään tärkeää omaa lahjatoivetta. Minua ei haittaisi, vaikken saisi yhtään lahjaa. Kunhan olisi hyvä ilmapiiri kotona.

PS. Minulla on kaikkea mitä tarvtsen

Vierailija
34/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden. Jonkun nätin hopeakorun. Hyvän kirjan. Itse neulotut villasukat. Lahjakortin hierojalle niska-hartiahierontoihin. Tai edes yksi romanttinen panostusilta, jonka mies olisi täysin suunnitellut ja järjestänyt (hänen kokkaamaansa hyvää ruokaa & viiniä, musiikkia, kukkia, yhdessäoloa). Jotain mikä olisi ihan vain minulle tarkoitettu, jotain pientä luksusta.

Ja jos ei rahasta olisi kiinni, niin pienikokoinen läppäri tai tabletti tulisi tarpeeseen. Laadukas laukku olisi myös mieluinen. Tai sitten joku viikonloppuloma tai joku elämysjuttu, vaikka kuumailmapallomatka. Illallinen jossain tasokkaassa ravintolassa voisi toimia myös. Nämä tosiaan siis tilanteessa, jossa rahasta ei olisi puutetta.

Vierailija
35/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:51"]

Elämäni miehen. Ei tullut tänäkään jouluna.

[/quote]

Joulu ei ole vielä ohi. Tapaninpäivänä voit kohdata hänet.

Vierailija
36/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksen

Vierailija
37/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakoneen, joka siirtäisi minut kaiken tämän joulupaskan ylitse normiarjen keskelle.

Onhan tuo viikkotainenkin elo aikamoista taistelua, mutta vuodenvaihteen mukanaan tuoma ahdistus on jotain, joka saa yksinäisen tavoittelemaan köyttä molemmin käsin. Tähän kun lisätään vielä psyykettä erittäin rankasti koetteleva yksipuolinen ihastus on soppa valmis.

Miksi tätä pitää kestää vuodesta toiseen?

Vierailija
38/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameran, kiikarit, kellon, kirjan, korun.

Sain myssyn, pyyhkeen ja käsipainot.

Vierailija
39/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isä olis ollu terve. Hän on vakavasti sairas. Tämä ei toteutunut. Isä on kipeämpi kuin koskaan. Niiiiin surullinen olen...

Vierailija
40/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin mielessäni ennen joulua että saisin hyvän kirjan, tuoksun ja ehkä jopa jonkinlaisen korun. Sain hyvän kirjan, tuoksun mutta en korua. Ei haittaa. Sain myös toivomani cd:t, joita en tajunnut varsinaisesti toivoa sekä laukun, joten todella hyvä tuuri lahjoissa kävi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi