Vietän vaimoni kanssa joulua vessassa. Kysyttävää?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:20"]
Siis miksi olette vessassa????
[/quote]
Kun lapset olivat pieniä ja herkkäunisia, asuimme todella pienessä asunnossa, missä tuli vietettyä paljon aikaa vessassa, etteivät lapset herää. Ja se oli itse asiassa ihan mukavaa. Eli kai sitten vanhojen aikojen muistoksi.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:28"]
Onko lattialämmitystä?
[/quote]
Kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Hahaa arvasin! :)
Meillä molemmilla on ihan helevetillinen ripuli. Ei kannata muu kuin olla vessassa. Vuorotellen rujelletaan pöntöllä.
ap
[/quote]
[/quote]
Kun lapset olivat pieniä ja herkkäunisia, asuimme todella pienessä asunnossa, missä tuli vietettyä paljon aikaa vessassa, etteivät lapset herää. Ja se oli itse asiassa ihan mukavaa. Eli kai sitten vanhojen aikojen muistoksi.
[/quote]
Ja sinä miehenä niinkuin päivität online vauva.fi sivuilla teidän elämästä yhdessä vaimosi kanssa vessassa jouluaattona? Jättäkää tietokone syrjään edes vessassa ja nussikkaa edes. Tai tulkaa pois vessasta.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote]
Ja sinä miehenä niinkuin päivität online vauva.fi sivuilla teidän elämästä yhdessä vaimosi kanssa vessassa jouluaattona? Jättäkää tietokone syrjään edes vessassa ja nussikkaa edes. Tai tulkaa pois vessasta.
[/quote]
Huvinsa kullakin. Ikää on jo sen verran, että se sallittakoon.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:25"]
Mitä puhuitte?
[/quote]
Niitä näitä, juttua piisaa kyllä.
Miksi?