Koronarokotteen jälkeen rintakipu ja selkäkipu
Milloin pitää huolestua,ei ole aikaisemmin ollut. Eilen sain 2 rokotteen. Pistävää rintakipua ja alaselkä niin kipeä että liikkuminen sattuu.
Kommentit (8)
Soittaisin päivystykseen varalta. Osaavat sieltä antaa asiantuntevampaa neuvontaa kuin täältä saat. Ja ohjata tarvittaessa eteenpäin tarkistettavaksi.
Mutta, itsellä 1.rokotteen jälkeen pisteli hieman vasemmalta puolen rintaa, mutta saattoi olla myös lihasjumia, koska olin haravoinut. 🤔 Meni 2-3 päivässä ohi mulla.
Tiesithän muuten, että jos nyt joudut sairaalaan sinut kirjataan rokottamattomaksi. Että sikäli.
Aiotko vielä montakin kertaa tehdä tämän saman aloituksen ?
Motiivisi moiseen spämmäilyyn ?
Mullakin oli sama oire. Kävin päivystyksessä. Kohonneet leukkarit ja crp, eivät muuta sanoneet et reaktio, ja sehän oli ilmiselvää muutenkin ei ois tarvinnut odottaa 6 tuntia. Puolen vuoden päästä edelleen rasitusrintakipua vaikka ennen pystyin juoksee puolmaratonin nyt pystyn kävelee vain hyvin hitaasti. Onneksi määrätty nyt yksityiseltä rasitus EKG. Olen nainen 33v.
Vierailija kirjoitti:
Nyt naama kiinni ja kiitollisena ottamaan kolmatta. Ja neljättä. Ja viidettä. Ole reipas! Eivät isovanhemmatkaan hyytyneet sodassa, sitäpaitsi minun satavuotias mummoni raataa teholla sinun takiasi senkin saasta.
Aivan oikein turha tällä valitaa rokoten jälkeinen tila.Sinä voit otaa kontaktin säköisesti sama paikka mistä tilasit rokoteen tai soitaa terveysasemalle. Selkä tulee kipeäksi kun makaat koti ja kuuntelet mitä oireita sinulla on?
Voi olla myös sattuman kauppana muu sairaus tänä ajankohtana. Miettikää myös sitä vaihtoehtoa. Saatte oikeaa hoitoa.
Kumpi rokote sinulle laitettiin moderna vai phizer? Kuulin yhdeltä aiemmin yläselkäkivusta rokotteen jälkeen, kesti useamma päivän mutta meni sit ohi