Mies määräilee eron jälkeen
Mies päätti seurustelumme syksyn alussa. Näimme kuitenkin vielä pitkin syksyä silloin tällöin. Kaikki loppui täysin kuukausi sitten.
Olemme samassa organisaatkossa töissä.Eilen tuli tekstari:olit ollut työpaikallani ylitunnin. Olet iskenyt sieltä jo seuraavan.Ja oo tarkkana mitä säädät mun työkavefeiden kanssa. Ja olen varoittanut jo aiemmin älä sotke mitään tuttujeni kanssa.
Olin viemässä joululahjoja enkä varmasti tehnyt mitään pahaa Miksi hän reagoi näin?Onko hänellä suurempi oikeus työpaikkaan ja työkavereihin kuin minulla koska on ollut siellä pitempään?miksi en saanut edes majdollisuutta selittää vaan hän syytti heti?Olin syytöksistä ja hänen vihastaan tosi hajalla ja olen vieläkin.
Kommentit (2)
Älä reagoi miehen viesteihin mitenkään. Älä vastaa, älä selittele, älä anna huomiota. Jos mies jatkaa häiriköintiä, pyydä lopettamaan ja/tai blokkaa numero.
Miehellä ei ole mitään oikeutta kontrolloida sua, sun tekemiset ei kuulu miehelle. Sä saat iskeä kenet haluat, siihenkään miehellä ei ole mitään sanottavaa. Mies vaikuttaa vainoharhaiselta, mustasukkaiselta ja omistushaluiselta. Sun ei tarvitse miettiä, hyväksyykö mies sun tekosi. Mies on just sitä tyyppiä, että keksii kyllä syyn syytellä sua vaikka tyhjästä.
Idiootti äijä, yritä unohtaa hänet, vaikka se olisikin vaikeaa. Tsemppiä.
Sano sille että ei saa enää laittaa viestiä lähestymiskiellom uhalla. Tai Blokkaa kännykästäsi numero