Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin pieni muna etten voi saada ikinä lapsia

Vierailija
24.12.2014 |

Hei!

Ollaan nyt tyttöystävän kanssa seurusteltu pari kuukautta emmekä ole harrastaneet seksiä vielä. Itse olen vielä neitsyt,  19v ja yksi asia on painanut itsetuntoani lähes koko ikäni ajan (tämän takia kait vieläkin olen neitsyt). Ala-asteen viidennellä luokalla kun oli terveydentarkastus ja naispuolinen terveydentarkastaja tarkisti kaikilta pojilta lusikalla kourien onko tykit toimintavalmeudessa ja minun kohdalla hoitaja naurahti että minulla on niin pieni siitin etten voi saada ikinä lapsia... Onko munan koolla oikeasti sen asian kanssa mitään tekemistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, mutta aivojen on. Jos annat koon häiritä se tuskin luonnollisesti onnistuu.

Vierailija
2/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että tyttöystäväni naurahtaa samalla tavalla kuin terkkaritäti aikoinaan... nyt tarviin oikeesti jotain ajattelumalli millä pääsen tämän ongelman yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita tartte murehtia. Unoha noi jutut :)

Peniksen pituus - Seksuaaliterveysklinikka

Lepopituus: Lepopituutta on mitattu 14 tutkimuksessa, joihin on osallistunut yhteensä 8627 miestä iältään 17-91 vuotta. Tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa, valtaosa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Keskimääräinen lepopituus on 9.25 cm. Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).

Johtopäätöksiä: Peniksen normaali pituus on lyhyempi kuin miehet luulevat. Kovin lyhyt penis on melkoisen harvinainen. Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm.

Vierailija
4/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että se olisi vielä yhtä pieni kuin silloin ala-asteen viidennellä?

Vierailija
5/5 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:31"]

Hei!

Ollaan nyt tyttöystävän kanssa seurusteltu pari kuukautta emmekä ole harrastaneet seksiä vielä. Itse olen vielä neitsyt,  19v ja yksi asia on painanut itsetuntoani lähes koko ikäni ajan (tämän takia kait vieläkin olen neitsyt). Ala-asteen viidennellä luokalla kun oli terveydentarkastus ja naispuolinen terveydentarkastaja tarkisti kaikilta pojilta lusikalla kourien onko tykit toimintavalmeudessa ja minun kohdalla hoitaja naurahti että minulla on niin pieni siitin etten voi saada ikinä lapsia... Onko munan koolla oikeasti sen asian kanssa mitään tekemistä?

[/quote]

Ja nyt parin kuukauden seurustelun jälkeen olet menossa ensimmäisen kerran seksiä harrastaestamaan ja  huolissasi lapsen saannista?!? Ettet nyt taas vaan olisi joku typerä trollailija ja jos et, niin olen aika saletti, että tyttöystäväsi ei ole hankkiutumassa raskaaksi kuitenkaan, joten lapsenteko-ongelmat eivät varmasti ole ajankohtaiset. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi