Näin seksiunta Aku Hirviniemestä, voinko vielä parantua? :D
Olen ollut kaksi vuotta selibaatissa ja viime aikoina nähnyt seksiunia milloin kenestäkin, jopa työkavereista. Mut jotenki toi Hirviniemi oli pohjanoteeraus. :D
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:16"]Miks oot selibaatis
[/quote]
Koska sain tarpeekseni sydänsuruista enkä ole kiinnostunut pelkästä seksistäkään. Oma valinta siis :)
Nyt ei kyllä ole sun asiat hyvin :( Tuo vaatii terapian ja tosi pitkän toipumisajan. Pahinta laatua.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:30"]Nyt ei kyllä ole sun asiat hyvin :( Tuo vaatii terapian ja tosi pitkän toipumisajan. Pahinta laatua.
[/quote]
Hirviniemi vai selibaatti? :D
Kyllä tuo on jo merkki siitä, että selibaatin on syytä päättyä.
Jos ei muuten niin mieti sitä pieremässä Kiinan muurilla.
Hahahaha, mäkin näin joskus about vuosi sitten siitä unta, enkä tiennyt häntä muualta kuin Putouksesta:DDDDDD Plus että en ikinä nää juuri mitään seksiunia..
Minä näin joskus seksiunta Ilkka Jääskeläisestä. Muistatteko se onnettoman Idols-voittajan?
No painajaiset ovat suht yleisiä, eihän se haittaa jos välillä sellaisia näkee, mutta jos tuo toistuu joka yö niin hakisin mielialalääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:36"]
Minä näin joskus seksiunta Ilkka Jääskeläisestä. Muistatteko se onnettoman Idols-voittajan?
[/quote]
Oi voi, sulla on ollut asiat vielä huonommin!
Mä olin unissani kerran Salkkareitten Lassen kanssa.. joo, sen rauhanturvaaja-hirvipaisti-Sievisen.. meinasin aamulla kuolla kun muistin sen unen. Hävettää vieläkin.
Mikä pahinta niin siinä unessa lämpesin sille heti :D Toisaalta tässä vaiheessa selibaattia ei varmaan tarvis kuin pidellä miestä kädestä niin oisin jo liekeissä. Hih.
Siitä paranee vain kohtaamalla pelkonsa; sun on nyt saatava Aku punkkaan ja antauduttava sille. Muuten kirous vainoaa sinua viimeiseen hengen vetoosi
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:26"]
Siitä paranee vain kohtaamalla pelkonsa; sun on nyt saatava Aku punkkaan ja antauduttava sille. Muuten kirous vainoaa sinua viimeiseen hengen vetoosi
[/quote]
Voisin toimia eräänlaisena stunttina. Harjoittelua ennen oikeaa Akua.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:49"]
Mä näin Putinista. =O
[/quote] Voi kun oliskin kiva nähdä Putesta.
Mä olen nähnyt joskus Chuck Norrisista.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:03"]
Mä näin Putinista. =O
[/quote] Voi kun oliskin kiva nähdä Putesta.
Mä olen nähnyt joskus Chuck Norrisista.
[/quote]
Ja olikohan kerran bb-nikokin. Se homo.
Mä näin Putinista. =O
[/quote]
Kummasta? Aito-Putinista vai siitä, joka lanseerasi Putin-tanssin?
Miks oot selibaatis