Näin seksiunta Aku Hirviniemestä, voinko vielä parantua? :D
Olen ollut kaksi vuotta selibaatissa ja viime aikoina nähnyt seksiunia milloin kenestäkin, jopa työkavereista. Mut jotenki toi Hirviniemi oli pohjanoteeraus. :D
Kommentit (45)
mun unessa mun terppa halusi mut.
aku on kyllä sellanen turnoff, että saattaisin epäillä mielenterveyttäni, jos haluisin sitä unessani.
Minä näin joskus vesku loirista! Ja myös marco bjurströmistä oon nähny, whaaat:)
Oletteko olleet jotenkin masentuneita vai mikä tämän ilmiön selittäisi?
Sama mulla! Näin kanssa akusta :-D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:30"]Nyt ei kyllä ole sun asiat hyvin :( Tuo vaatii terapian ja tosi pitkän toipumisajan. Pahinta laatua. [/quote] Hirviniemi vai selibaatti? :D
[/quote]
Paha, paha selibaatti, kun jo Hirviniemikin uniin hiippaa ;D Paranemisia, eiku saamisia...
Mä näin viime viikolla seksiunta Paavo Arhinmäestä. :S
Onkohan tämä nyt osa jotain suurempaa? Näin itsekin viime viikolla unta Akusta. Pelottavaa.
Mitä vikaa? XD aku on jollain tavalla symppis.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:12"]
Ette ikinä usko, viime yönä olin unissani Pekka Poudan kanssa :'DD Ei hitto, ei tästä tuu nyt enää mitään. Ap
[/quote] Voi se on söpö! Vaihtaisin noi omat unet heti!
t. chuck ja bb-niko
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:20"]
Mä olin unissani kerran Salkkareitten Lassen kanssa.. joo, sen rauhanturvaaja-hirvipaisti-Sievisen.. meinasin aamulla kuolla kun muistin sen unen. Hävettää vieläkin.
[/quote]
Ei oo totta. Niin mäkin viimeyönä O_o
Ja se mies ei todellakaan valveilla herätä mussa mitään intohimoja...
[/quote]
Oikeesti? En kestä :D
Ja joo, ei todella hereillä herätä mitään tuntemuksia, mutta näköjään mun unimaailma on hyvin.. erilainen.
Rakkaat lähimmäiset! Anna elämäsi suurempien voimien haltuun. Rukoile parantumista ja osallistu järjestämilleni eheytyskursseille. Vain 1500 e viikonlopun intensiivisessio. Iso J antaa takuun paranemisesta, jos aidosti uskot. Voit vielä pelastua, etkä koskaan enää hairahdu Aku-uniin! Tule!
Mikä siinä Akussa oikein on turns offs? Vaikuttaa ihan normaalilta kunnon kansalaiselta, ilman näkyviä vikoja.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 07:27"]
Mikä siinä Akussa oikein on turns offs? Vaikuttaa ihan normaalilta kunnon kansalaiselta, ilman näkyviä vikoja.
T: 11cm mies
[/quote]
Sepä se!
Ette ikinä usko, viime yönä olin unissani Pekka Poudan kanssa :'DD Ei hitto, ei tästä tuu nyt enää mitään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:12"]
Ette ikinä usko, viime yönä olin unissani Pekka Poudan kanssa :'DD Ei hitto, ei tästä tuu nyt enää mitään. Ap
[/quote]
Kuka on peppa?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:20"]
Mä olin unissani kerran Salkkareitten Lassen kanssa.. joo, sen rauhanturvaaja-hirvipaisti-Sievisen.. meinasin aamulla kuolla kun muistin sen unen. Hävettää vieläkin.
[/quote]
Ei oo totta. Niin mäkin viimeyönä O_o
Ja se mies ei todellakaan valveilla herätä mussa mitään intohimoja...