Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskokaa tai älkää, mulla on HYVÄ MIES!!

Vierailija
23.12.2014 |

tänne kaikki ne harvinaiset, onnelliset naiset, joilla on ihan mukava kumppani, joka osallistuu perhe-elämään muullakin kuin työssäkäymällä. joka halii ja pussaa ilman hinkua pillusta. joka nauraa sun kanssa ja sun jutuille. oikeesti, oonko mä ainoa, meinaan kun tänä nettikeskustelun luvatulla aikakaudella alkaa tuntua siltä, että kaikkien miehet on ihan perseestä!!! ja tää ei siis oo mikään lällällää vittuiluketju, haluan ihan oikeasti tietää, olenko ainoaa lajissani :D:D???

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihana mies. Tehdään kaikkea yhdessä, ei paljoa riidellä, voidaan kertoa toisillemme ihan kaikki, meillä on hauskoja juttuja keskenämme ja vitsejä, tykkään hänen kropasta ja hän minun, tykätään paljon samoista asioista.
Eilenkin oli hauska kun anoppini kysyi mistä taulunkehyksistä tykkään (hänellä oli paljon uusia tauluja ja kehyksiä...) ja sanoin että hopeisista vaikka kaikki muutkin olivat hienoja kyllä. Sitten hetken päästä hän kysyi sitä mieheltäni ja hän vastasi saman kehyksen. Ei ollut siis kuullut mun vastausta. Aika hauskaa jotenkin, mutta ollaan vaan niin samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi