Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskokaa tai älkää, mulla on HYVÄ MIES!!

Vierailija
23.12.2014 |

tänne kaikki ne harvinaiset, onnelliset naiset, joilla on ihan mukava kumppani, joka osallistuu perhe-elämään muullakin kuin työssäkäymällä. joka halii ja pussaa ilman hinkua pillusta. joka nauraa sun kanssa ja sun jutuille. oikeesti, oonko mä ainoa, meinaan kun tänä nettikeskustelun luvatulla aikakaudella alkaa tuntua siltä, että kaikkien miehet on ihan perseestä!!! ja tää ei siis oo mikään lällällää vittuiluketju, haluan ihan oikeasti tietää, olenko ainoaa lajissani :D:D???

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo kahdesti mokannut ja ottanut huonon miehen kumppanikseni. Enää en aio mokailla vaan pysyä yksin (huoltajana) ilman puolisoa. Ihana kuulla että joku sentään onnistuu!

Vierailija
22/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole! Jeejeee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, ihana kuulla välillä tälläisistäkin onnellisista pareista, antaa uskoa ja toivoa itsellekin:)

Vierailija
24/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihana mies, yhdessä 19 vuotta joista 15 vuotta naimisissa. Tänään juuri juoksulenkillä puhuttiin, kuinka mukavaa elämä on, lapset isoja, voidaan keskittyä entistä enemmän toisiimme, harrastaa ja matkustella. Säännöllisesti olemme tätä koko ajan tehneetkin, nyt se aika vain lisääntyy. Kaikesta voidaan keskustella avoimesti, jos joku asia painaa. Olen niin tyytyväinen elämääni. Nyt korppikotkat kiertelevät ja kirkuvat, että mies pettää; en usko, miehellä on ollut aina korkea moraali ja on erittäin perhekeskeinen.

Vierailija
25/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Ollut keväästä asti.. ihana mies joka puhuu, pussaa, kunnioittaa ja rakastaa valtavan paljon. Isäominaisuudet loistavasti hanskassa, on oma itsensä ja käyttäytyy kohteliaasti.

Viihdyn hänen seurassaan ja tunnen kuinka hän viihtyy seurassani. Olen aivan rakastunut edelleen.. Enkä vieläkään täysin ymmärrä mitä hän minussa näkee, mutta minulle, lapsille ja itsetunnolleni tekee hyvää että löytyi noin hyvä mies <3

Vierailija
26/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin myös ihanan miehen onnellinen vaimo. Välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta silti onnellinen.

Vierailija
27/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihana mies mutta jotta tähän pisteeseen ollaan päädytty niin olemme käyneet pariterapiassa oppimassa kommunikaatiota. Nykyään elämä on lähes täydellistä kaikkine vikoineen ja virheineen mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois.

Vierailija
29/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös hyvä mies. Itse olen se ongelmien lähtöpiste.

Vierailija
30/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luen noita, olisipa itselläkin tuollainen mies. Luulin että olikin. Sain tietää että oli jo raskausaikanani pyörittänyt toista naista.. Nyt tässä ollaan yhdessä sen takia kun on kaksi pientä lasta.

Vierailija
31/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:55"]

sen takia, että palstoja kun lukee, niin se alkaa tuntua uskomattomalta :D t.ap

[/quote]

Musta on uskomatonta myös se, että monet palstan naiset alistuu jäämään paskaan suhteeseen ja passaamaan noita miesvauvoja.

Vierailija
32/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään ihan kelpo mies. Olin kahdessa edellisessä suhteessa alistettu, petetty ja pahoinpidelty. Ihan parasta on kunsaa tuntea olevansa turvassa, saa huomiota ja hellyyttä. Omat vikansa ja puutteensa tuossakin toki on, mutta en vaihtaisi pois :) Niin ja mikä tärkeintä, tuo huolehtii mun lapsista kuin omistaan ja myös tietty yhteistä lastamme hoitaa.

Vierailija
33/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös!

Vierailija
34/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olla huva mies, soominaisett ottakaa yhteys ja. Jata se sika!

Vierailija
35/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rakas ja ihana kulta <3

Vierailija
37/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mulla on oikeasti täydellinen mies! Vieläkin vuosien ja lapsien ja kaiken jälkeen joka päivä ihailen häntä, en voisi edes keksiä mitään mitä toivoisin enemmän. Ja kaiken tämän lisäksi hän on ihan hulluna minuun :)

Vierailija
38/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä mies olisi jotain uskomatonta? 

Vierailija
39/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tetenkään ole ainoa.

Kellä on onni on, onnen kätkeköön.

Vierailija
40/41 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että palstoja kun lukee, niin se alkaa tuntua uskomattomalta :D t.ap[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:44"]

Miksi hyvä mies olisi jotain uskomatonta? 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän