Taloon on pesiytynyt miesflunssa
ikävää, että mies on sairas, mutta kärsimyksen taso on vähän kohtuuton. Erityisen ärsyttäväksi homman tekee se, että terveenä mies osallistuu kaikenlaisiin puuhiin ahkerasti ja nyt, kun ylimääräistä hommaa olisi yltäkyllin, niin ukko vain voihkii.
Kommentit (11)
JEP, sama juttu.... Äsken meni hermot ja toinen ihan kirkkain silmin selittää miten on osallistunut kyllä "vointinsa mukaan" joulutouhuihin.
Tänään olen siivonnut taloa (juu, mies imuroi toisen kerroksen), kolannut pihan, tehnyt ruuan, pessyt vessat, laittanut pedit valmiiksi jouluvieraille, valmistellut osan huomisista ruuista, käynyt kaupassa, vaihtanut kissanhiekat, huolehtinut anopin voinnista jne.
Ja huomenna jatkuu... aamulla herään paistamaan kinkkua, tekemään puuroa, leipomaan torttuja ja jatkamaan ruuanvalmistusta ennenkuin mies herää, kattamaan pöydän kun porukat tulee klo 12 ensin puurolle ja sitten muutamaa tuntia myöhemmin jouluaterialle.
Mulla on ollut flunssa 4 vkoa eikä mitään lepoa....
Naiset rakastaa olla marttyyreita.
Meilläkin on sama tilanne kuin aplla. Onneksi Hongkongin myyjä tarjoutui kantamaan pari metrisen kuusen autoon saakka, muuten oltais taidettu jäädä ilman kuusta tänä jouluna. Pelkään on että kaiken tämän touhuilun jälkeen itse sairastun vielä myös ja vilahtaa molemmilla koko aatto ohi.
Mä voin ihan hyvin maata sängyssä kaks viikkoa eikä talo silti räjähdä ympäriltä vaikka sitä ei siivoa. Sairaana en tee yhtään mitään.
Mä olen sairaana ja mies terve...ihan sama...
Mulla ei ole erityisiä paineita joulusta, mutta ärsyttää tuo voihkiminen. Hommat hoituu kyllä riittävällä tasolla.
ap
Tuki kuumalla perunalla suu...loppuu ne vihkimiset...
Miten miesflunssa ossukin aina juhlapyhiin!
Täälläkin on. Onneksi ei ole naista valittamassa.