Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloon on pesiytynyt miesflunssa

Vierailija
23.12.2014 |

ikävää, että mies on sairas, mutta kärsimyksen taso on vähän kohtuuton. Erityisen ärsyttäväksi homman tekee se, että terveenä mies osallistuu kaikenlaisiin puuhiin ahkerasti ja nyt, kun ylimääräistä hommaa olisi yltäkyllin, niin ukko vain voihkii.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on. Onneksi ei ole naista valittamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEP, sama juttu.... Äsken meni hermot ja toinen ihan kirkkain silmin selittää miten on osallistunut kyllä "vointinsa mukaan" joulutouhuihin.

Tänään olen siivonnut taloa (juu, mies imuroi toisen kerroksen), kolannut pihan, tehnyt ruuan, pessyt vessat, laittanut pedit valmiiksi jouluvieraille, valmistellut osan huomisista ruuista, käynyt kaupassa, vaihtanut kissanhiekat, huolehtinut anopin voinnista jne.

Ja huomenna jatkuu... aamulla herään paistamaan kinkkua, tekemään puuroa, leipomaan torttuja  ja jatkamaan ruuanvalmistusta ennenkuin mies herää, kattamaan pöydän kun porukat tulee klo 12 ensin puurolle ja sitten muutamaa tuntia myöhemmin jouluaterialle.

Mulla on ollut flunssa 4 vkoa eikä mitään lepoa....

Vierailija
4/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastaa olla marttyyreita.

Vierailija
5/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on sama tilanne kuin aplla. Onneksi Hongkongin myyjä tarjoutui kantamaan pari metrisen kuusen autoon saakka, muuten oltais taidettu jäädä ilman kuusta tänä jouluna. Pelkään on että kaiken tämän touhuilun jälkeen itse sairastun vielä myös ja vilahtaa molemmilla koko aatto ohi.

Vierailija
6/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan hyvin maata sängyssä kaks viikkoa eikä talo silti räjähdä ympäriltä vaikka sitä ei siivoa. Sairaana en tee yhtään mitään.

Vierailija
7/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairaana ja mies terve...ihan sama...

Vierailija
8/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole erityisiä paineita joulusta, mutta ärsyttää tuo voihkiminen. Hommat hoituu kyllä riittävällä tasolla.

ap

Vierailija
9/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki kuumalla perunalla suu...loppuu ne vihkimiset...

Vierailija
10/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkimiset...

Vierailija
11/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miesflunssa ossukin aina juhlapyhiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän