28 tyttöä luokkaretkellä, 7 raskaaksi!
Kommentit (21)
Itsekkin luin tästä. Olivat vielä 13-14vuotiaita. Vanhempien mielestä koulu vahti liian huonosti tyttöjä.
Siis tossa mun mielestä pointti on se, että Bosniassa vai missä toi nyt olikaan ei ole lainkaan seksuaalivalistusta. Kun siis vanhemmat ovat sitä mieltä ettei tyttöjä ole _vahdittu tarpeeksi_. Suomessa tuskin yhtä hyvää prosenttia saatais, vaikka ois miten villi luokkaretki, kun kuitenkin tiedetään miten raskaaksi tullaan.
28 oppilasta? Ei siis kaikki tyttöjä...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:14"]
Siis tossa mun mielestä pointti on se, että Bosniassa vai missä toi nyt olikaan ei ole lainkaan seksuaalivalistusta. Kun siis vanhemmat ovat sitä mieltä ettei tyttöjä ole _vahdittu tarpeeksi_. Suomessa tuskin yhtä hyvää prosenttia saatais, vaikka ois miten villi luokkaretki, kun kuitenkin tiedetään miten raskaaksi tullaan.
[/quote]
Kieltämättä on jotain pointtia tuossa vahtimisen epäonnistumisessakin. Yhdellä meidän luokkaretkellämme opettaja kävi järjestelmällisesti heittämässä pojat ulos tyttöjen huoneista, toisella retkellä opettaja oli vaihtunut ja siellä sitten peitto heilui, kun opettajaa ei näkynyt mailla halmeilla. Ketähän se valvoja on vahtinut, jos peräti seitsemän on onnistunut raskaaksi tulemaan.
Miten noin monella on ollut ovulaatio juuri oikeaan aikaan?!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:08"]
[/quote]
Nuoret pamahtavat paljon helpommin raskaaksi, kuin me vanhemmat naiset, joilla on yksi päivä kuukaudessa onnistumisena.
[/quote]
Ne kaikki 28 paneskeli ja noilla 7:llä sattui ovulaatio kohdalle. Mutta kuka on isä?
Sanon suoraan jos mun tyttöni olis ollut tossa mukana niin niiden valvojien olisi parempi yrittää kadota lopullisesti. Samoin sen tekijän ja raiskaajan.
no hyi vittu! eläimellist meininkiiii
Miten mammat ei pahempaa äläkkää nostaneet?
kokeillaan vielä!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:18"]
Sanon suoraan jos mun tyttöni olis ollut tossa mukana niin niiden valvojien olisi parempi yrittää kadota lopullisesti. Samoin sen tekijän ja raiskaajan.
[/quote]
Raiskaajan?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:17"]
[/quote]
Ne kaikki 28 paneskeli ja noilla 7:llä sattui ovulaatio kohdalle. Mutta kuka on isä?
[/quote]
Elon matematiikkaa... kirjaimellisesti!
In related news: Banja Luka on saanut tänään satoja ystävyyskaupunkihakemuksia.
Kaikki ne on panneet muttei kaikilla ovis.
Upeaa!