Petin naistani, miten saada luottamus takaisin?
Yritän avata tilannetta... Menin pettämään naisystävääni ex-vaimon kanssa. En suunnitellut tekoa, tilanne vain eteni todella nopeasti. En ollut nähnyt exää moneen vuoteen emmekä olleet pitäneet mitään yhteyttä. Viikko sitten hän kertoi muuttaneensa takaisin kotiseudulle ja kutsui minut kahville töiden jälkeen.
Ex vitsaili ystävänsä häistä ja kysyi olenko päässyt jo uusiin naimisiin ja vastasin kieltävästi, koska keskustelu oli kevyen humoristinen enkä siksi tajunnut hänen utelevan naistilannettani. Parin tunnin päästä ajauduimme harrastamaan seksiä. Ajatus ei vain kulkenut, en osaa selittää käytöstäni.
Häivyin paniikissa ja kerroin naiselleni kotona koko jutun. Hän reagoi todella huonosti, en ollut ikinä nähnyt hänen murtuvan sillä tavalla. Pyysin anteeksi ja kerroin ymmärtäväni jos hän haluaa erota. Hän oli järkyttynyt ja itkuinen kolme päivää, jonka jälkeen aloimme keskustella suhteestamme. Nainen painotti olevansa kiitollinen rehellisyydestäni, mutta suhteen jatkuminen on nyt vaakalaudalla, koska hän ei ole varma tuleeko luottamaan minuun ikinä.
Hän on elämäni rakkaus ja paras ystäväni, tekisin mitä vain taatakseni suhteen jatkumisen. Syrjähyppy oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen. En myöskään ole enää missään tekemisissä kenenkään exäni kanssa.
Eli miten saisin voitettua naisen luottamuksen takaisin?
Kommentit (24)
hyi vittu kaikista paskin teko, EKSÄN KANSSA?? häpeä, ihmissaasta!
Luottamus on mennyttä, ei voi korjata rikottua astiaa entisenlaiseksi.
Joo älä selitä, sait ton kuulostamaan ihan siltä että vahingossa uitit sitä kyrpääs eksäsi pillussa. "Häivyin paniikissa", vitut. Kärsi nyt, toivon ettei naisesi enää tuhlaa aikaansa sinuun.
mulle tuli itselle paha mieli tästä tekstistä:(
Noh, paha moka. Itse heittäisit tuollaisen ukon pihalle. En vain jaksaisi ottaa riskiä että pettääkö uudelleen.
Ap. mä tein saman ex-mieheni kanssa, kun tuli nykyisen kanssa pieni ero ja riita tyyliin kaksi päivää. Kerroin nykyiselle miehelleni ja hän antoi kyllä anteeksi, kun lupasin, etten koskaan enää tee niin. Kadun tekoani loppuikäni silti ja se, että nykyiseni antoi anteeksi oli kyllä ihmeellinen juttu ja lujitti suhdettamme. Erosta exään ei ollut kulunut montaakaan kk ja uusi suhde oli tuore, mutta se on tuon jälkeen jatkunut jo pari vuotta ja luotamme toisiimme 100 prosenttisesti. En minäkään ollut koskaan pettänyt, eikä nykyisenikään entistään. Mielestä se, että tunnustit asian on hieno asia, koska kukaan sika ei oikeasti tunnustaisi edes.
Sinä olet täysin tunteeton kusipää. Teit ihan samalla lailla kuin mun ex mulle, sillä erotuksella että se ei jäänyt yhteen kertaan. Toivottavasti tyttöystäväsi on fiksu ja lähtee heti
Itse petin kerran miestäni, olemme vieläkin yhdessä, mutta suhde ei ole palautunut ennalleen monenkaan vuoden jälkeen ja luulen sen johtuvan siitä mitä aikoinaan tein. Mieheni tuskin rakastaa minua enää koskaan sillä tavalla kuin ennen tekoani. Tajusin sen vaan liian myöhään ja vihaan varmaan lopunelämääni itseäni tekoni takia. Juu ja nyt tuli kyyneleet silmiin >
Lohdutus sinulle ap: et sisimmässäsi rakasta, koska pystyit tuohon. Parempi kun jatkatte erillään.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:22"]
Oisit vaan ollut hiljaa.
[/quote]
Joo amatöörin virhe, ens kerralla turpa kiinni niin luottamus säilyy.
Turha toivo, et ansaitse naistasi tuon tekosi jälkeen. Hän ansaitsee paremman miehen,eikä tuollaista munansa ohjailtavissa olevaa vätystä. Paskat sä sitä rakasta, silloin ei panna eksiä "vahingossa". Äärimmäistä tyhmyyttä, kai nyt jokainen tajuaa ettei tuollaisen teon jälkeen mikään ole ennallaan. Elämä on valintoja.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:09"]hyi vittu kaikista paskin teko, EKSÄN KANSSA?? häpeä, ihmissaasta!
[/quote]
Someone got little mad :-----D
Heitä lautanen lattialle ja liimaa palaiset takaisin yhteen. Onko lautanen enää samanlainen kuin ennen? Ei, se on paikattu, mutta säröt näkyvät yhä. Et saa luottamusta enää koskaan samanlaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:09"]hyi vittu kaikista paskin teko, EKSÄN KANSSA?? häpeä, ihmissaasta!
[/quote]
[/quote]
Joku sai pieni viha?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:09"]hyi vittu kaikista paskin teko, EKSÄN KANSSA?? häpeä, ihmissaasta!
[/quote]
[/quote]
* Someone got a little mad
Oisit vaan ollut hiljaa.
[/quote]
vitun tyhmä tyyppi menee heti itkemään kotona asiasta,olisi ollut onnellinen kun sait pillua ja turpa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:24"]
Oisit vaan ollut hiljaa.
[/quote]
vitun tyhmä tyyppi menee heti itkemään kotona asiasta,olisi ollut onnellinen kun sait pillua ja turpa kiinni.
[/quote]Periaatteessa täysin samaa mieltä. Tosin ehkäpä ap:n entinen rouva ottaa hänet nyt takaisin ilomielin, joten mitäs suotta ap miettii enää tätä nykyistä tulevaa entistään. Naisia tulee, naisia menee, kerranhan täällä eletään.
Miksi ylipäätään menit sinne eksän luo kahvittelemaan? :p
Ei sitä enää saa takaisin. Luottamus on vähän niin kuin rytätty paperi. Sen voi suoristaa taas, mutta rypyt jäävät.