Lue keskustelun säännöt.
Hyvä että presidenttinä ei ole Haavisto
23.12.2014 |
Putin ei tykkäisi ja siitä olisi Suomelle haittaa.
Kommentit (2)
En mäkään tykkäisi. Siksi äänestinkin Salea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa no jos Putin ei tykkäis ni sitten joo ei