Pakko kysyä..
Mitä mieltä tästä? Poikamme ensimmäinen joulu,ikää 9kk..kummitäti(isänsä sisko) asuu parin sadan km päässä..ei lähettänyt edes korttia pojalle
Kommentit (25)
No oli tosi otettu, kun pyydettiin.. eikä tää tullut ees mieleen
Jäi osa pois.. Eikä kyseessä mikään teini..vaan itsekkin 4 lapsen äiti.. Ja toista kummilasta ainakin lahjonut
Mitä se 9-kuukautinen tekisi joulukortilla?
Onko kovinkin pettynyt?
Ja lähettikö hän kortin kummitädilleen?
Enkä odottanut mitään hienoa/kallista lahjaa..
Mutta oletin,että jotenkin muistaa..
Voi nyyhky...en lähettänyt minäkään..
Oottepa hauskoja! Pointti oli,että hyvään käytökseen kuulu,että muistaisi!
Saitteko te aikuiset häneltä joulukortin?
Ei saatu.. Ja se kuvakortti oli heidän koko perheelle.
Ei noin pienille vielä kannata mitään kortteja lähetellä ja lahjoja antaa, kun eivät vielä mitään asiasta ymmärrä.
Jos hän ei jaksanut tai ehtinyt laittaa kortteja?
Kuule vertaa siihen et poika 6kk jonka isä jätti meidät joulun alla, ei ollut nähnyt poikaa kuukauteen omasta tahdosta, tuli tänään tuomaan yhden paketin, ei ottanut edes takkia pois, totesi onpa poika kasvanut ja lähti puhumatta koska tulee seuraavaksi. Muut lapset edellisestä liitosta kyllä pitää lähellänsä ja pitää yhteyttä. Vielä kuukausi sitten halusi olla isänä pojalle aina, nyt ei mitään. Että yks kummitäti sinne tänne.
No kuitenkin toista kummilasta aina lahjonnut..ja oishan se ollut kiva muisto/huomaavaista..itse ainakin toiminut niin..kyseinen hlö ei sellanen etteikö jaksais/muistais
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:34"]No kuitenkin toista kummilasta aina lahjonnut..ja oishan se ollut kiva muisto/huomaavaista..itse ainakin toiminut niin..kyseinen hlö ei sellanen etteikö jaksais/muistais
[/quote]
Kokemuksesta sanon että niitä muistoesineitä kertyy vuosien varrella niin paljon ettei kaikkia kuitenkaan voi säästää.
Ou nou! Nyt minäkin olen varmaan huono kummi kun en lähettänyt joulukortteja, kenelläkään!! Lahjat kyllä ostin ja annan ne huomenna.
Ehkä lähettää huomenna jonkun viestin?
Huonon kummin olette valinneet jos ei millään tavalla halua muistaa kummilastaan