Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentu kaduttaa

Vierailija
23.12.2014 |

Hankittiin perheeseen koiranpentu monen vuoden haluamisen jälkeen. Nyt se on ollut vajaa viikon kotona ja olen aivan loppu. Minulla on ollut vaikeaa sairastelua ja tajuan nyt koiran hankinnan olleen huono päätös tämänhetkiseen elämäntilanteeseen. Pentu pitää yöt valveilla, puree kaikkea ja tunnen itseni väsyneeksi, ahdistuneeksi ja masentuneeksi. Sairasteluni takia en pysty olemaan pystyssä koko aikaa, minkä pentu kuitenkin tarvitsisi. En myöskään tunne mitään sidettä pentuun, se tuntuu pelkältä rasitteelta ja ahdistaa.  Suoraan sanottuna kaduttaa päätös ottaa koira, mutta perheessä muut ovat kyllä lupailleet auttaa minkä pystyvät, ja jos luovun koirasta, saan isot vihat niskoilleni. Koira tuli kuitenkin alunperin minun halustani ja on minun koirani. Onko muilla ollut vastaavaa "pentumasennusta"? Kannattaako yrittää kestää pentuajat vai luovunko suosiolla jo koirasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi harmi, että koira on joutunut paikkaan, jossa sitä ei haluta :(

No voisitko jutella perheenjäsenten kanssa asiasta, voisivatko he kuitenkin ottaa koirasta suunniteltua enemmän vastuuta? Koira kyllä yleensä tuo sairaallekin mukavaa virkistystä ja vaihtelua.

Vierailija
2/2 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kasvaisit aikuiseksi? Viikon kokemuksen jälkeen ei tehdä tuollaisia päätöksiä, kuulostat lapseksi jääneeltä "minäminäminunsairauteni" -ihmiseltä. Jos toi meno jatkuu eikä sinusta ole aikuiseksi niin sitten palautat koiran kasvattajalle, että se saa hyvän kodin. Pennut puree ja valvoo aluksi, olihan se pakko olla sulla tiedossa, jos monta vuottaolet jo asiaa suunnitellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla