Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla menee hermot, asiaa miehestä.

Vierailija
23.12.2014 |

Koko ajan huomauttelee jostain. Kaupassa ostin tiskiltä liikaa kalaa ja sitten nytkin huomauttelee kaikesta. Jos sanon siitä niin sanoo että itse huomauttelen jatkuvasti hänelle. Siis mitään vikaa ei koskaan ole itsessä. Itse olen sellainen että ajattelen muutenkin olevani ihan paska ja huono kaikessa. Mä en nyt tiedä mikä tuolla miehellä on. Pitää näköjään ruveta jouluna köyhäilemään. Muuten kyllä haluaa käydä mäkkärissä ja muissa kalliissa pikaruokapaikoissa kun tavallinen ja halpa ruoka ei ole hyvää. Samperi. Anteeksi oli pakko purkautua. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat... Täällä toinen vaio miettii että miten selviää joulusta ton mister negatiivisen kanssa... Kaikki on päin vittua... ikään ei kelpaa ja koko maailma on sitä  vastaan....

Vierailija
2/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, ole itse asiallinen ettei voi siitä lähteä jauhamaan. Älä lähde mukaan vaan tarjoa olut jos se ei toimi sitten lähde mukaan negatiivisuuteen ja ole pahempi, kiroile kova äänisesti että perkele kun tuli ostettua liikaa kalaa, voiskohan sen palauttaa tai ainakin osan siitä.että piti tämäkin tyriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi mr negatiivisen kanssa naimisissa oleva.... toden totta on rasittavaa, etenkin näin jouluna. Kaikesta pitää nalkuttaa kuin pahanen akka ja mihinkään ei saisi käyttää yhtään rahaa. Tsemppiä meille!