Olen 16-vuotias ja seurustelen 28-vuotiaan kanssa. Kysyttävää? :)
Asiallisia kysymyksiä otetaan sitten vastaan.
Haluan valaista positiivisessä mielessä ikäero suhteiden puolia!
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:22"]Minkäikäinen on vanhin jonka kanssa voisit seurustella? Pohdin tässä vaan omia mahdollisuuksiani kuustoistakesäiseen ;) T: M43 [/quote] hyi helvetti mikä pedo. Vanha ukko kehtaa, oksettava niljake.
[/quote]
Älä nyt höpsi. 16 vuoden suojaikäraja on kansainvälisesti tarkasteltuna suorastaan pöyristyttävä. Virossa se on 14 ja Espanjassa 12. Myönnettäköön, että ehkä espanjalaiset menevät jo liian pitkälle:)
-M32
Itse olen alle Suomen suojarajan ja minua lähestyvät vain ulkomaalaiset miehet netissä, en ole ap
Mies on parhaimmillaan 26-vuotiaana
Mikä victorias secretin body misteistä on se mitä kaikki meiän ikäset käyttää?
T.toinen 16v tyttö, sun pitäis tietää tää...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:50"]
Tällä 28 vuotiaalla "poikkiksellasi" on ikäkriisi. Alkaa tuntemaan itsensä vanhaksi ja alkaa hakeutumaan pikkutyttöjen seuraan tunteakseen nuoremmaksi. Onko hän pyytänyt, että tapaisit hänen vanhempansa? Entä mikset voisi kertoa vanhemmillesi, että sinulla on 28 vuotias miesystävä. Jos kerran iällä ei ole sinun mielestäsi mitään merkitystä, niin miksi piiloudutte? Miksi mies sinua piilottelee? Osaat varmaan laskea yks yhteen.
[/quote] En osaa, koska tiedän ettei minussa ole mitään hävettävää ja vikaa. Vai pitäisikö olla sinun mielestäsi, nuoressa ihmisessä?
Se on kyllä totta että miehellä pukkaa pientä ikä"kriisiä" mutta se on aivan luonnollista jos kolmenkympin rajapyykki lähenee ja sitten nuoruus vähän ns. loppuu. Yrittänyt lohduttaa kultaani sitten tässä asiassa. :D mutta tiedän, ettei tämä meidän juttu lähtenyt mistään ikäkriisistä liikkeelle, vaikka toki puhuimme myös, miten kiihottavaa on aina kun nainen on nuorempi ja mies vanhempi... se tuo helposti kipinää vielä vuosienkin kuluttua suhteeseen, jännitteet aina erillaiset nuoremman ja vanhemman henkilön välillä... ;D niin kyllä tää juttu lähti liikkeelle ihan oikeesta ihastumisesta ja että mies on mun sielunsisar! EI TARVITSE VÄLTTÄMÄTTÄ USKOA NÄITÄ JUTTUJA MITÄ MÄ KIRJOITAN. VOI OLLA KYYNINEN. =) EI SE MINUA HAITTAA.
Ja 16-vuotias kyllä ei ole enää pikkutyttö ... hei haloo. Miten vanha sun pitää olla että väität 16veetä pikkutytöksi? Oikeasti pikkutytöt on sellasia 0-12vuotiaita tytön tylleröitä. =D
Se olin myös minä joka teki aloitteen. Mites sitten suu pannaan?
Ollaan puhuttu myös nämä vanhempien tapaamisjutut läpi molemmin puolin ja sovittiin, että on hyvä nyt odottaa jonkun aikaa ja osittain kyllä siihen on syynä ikäeromme, niin esimerkiksi jos vuoden seurustelun jälkeen kertoo tilanteen niin tilanne on ihan eritavalla "pehmittynyt" ja minäkin vähän vanhempi siinä vaiheessa, enää vuoden päässä teini-iästä. Niin se on ihan sama siinä vaiheessa mulle, mitä vanhempani ajattelee.. ja muutenkin nuo on aika lepsua ja mukavaa porukkaa, joten tuskin siitä kertomisesta kauheaa härdelliä tulee :-) miehen porukatkin ihan ookoo ja kivoja, mitä olen nyt kuullut. :)
Eikä me missään piilotella. Liikutaan ihan julkisilla paikoilla yhdessä, kuten normaali pariskunta liikkuu ja pussaillaan ja ollaan avoimesti, ollaan myös yhteisten ystäviemme kanssa ja tunnen esimerkiksi myös miehen siskon ja veljen. Todella mukavia ovat!. Minulla ei sisaruksia ole.
[/quote]
Vuoden päässä teini-iästä? 19vuotiaskin on vielä teini.. NineTEEN...
Oman elämäs pilaat.Ketä kiinnostaa.
Oikeasti pelkästä iästä kiihottuvien miesten huomiolta ei voi välttyä, vaikkei itse osoittaisi pienintäkään mielenkiintoa
Oletko alipainoinen, normaalipainoinen vai ylipainoinen? Hiusten pituus ja väri?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:47"]
Pitäisin todella säälittävänä ja epäilyttävänä jos joku kolmikymppisistä kavereistani alkaisi "seukata" 16-vuotiaan lapsosen kanssa. Tätä tuskin tulee tapahtumaan, koska ystäväpiirini koostuu fiksuista ja koulutetuista ihmisistä.
[/quote] Mitä säälittävää siinä on? Entä jos minä osottaudun sinuakin kohtaan mukavaksi? Olenko sinusta silti vain jokin säälittävä?
[/quote]
Säälittävää ja sairasta, että tämänikäinen aikuinen ihminen olisi kiinnostunut lähes lapsesta.
[/quote] No empähän näyttäny sit saavan sulta kunnollista vastausta siihen, vaan tuommosen ympäripyöreen. :D mutta näköjään mä oon sit susta säälittävä. Olkoon niin! Haha. :D
[/quote]
Jos oikeasti olisit 16-vuotias tyttö, tuntisin sinua kohtaan sääliä, koska sinua käyttää hyväksi sairas pervo.
Tunnen sinua, 28-vuotiasta miestä, kohtaan pelkkää vihaa ja kuvotusta.