Afrikan tähti -pelin myynti on RÄJÄHTÄNYT!
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4338079
Suomen kansa, häpeän teitä.
T. Ex-patti Tukholmasta
Kommentit (70)
Taisi olla joku Afrikan tähti pelin tekijöiden salakamppanja koko kohu, että saadaan myynti nousemaan,.
Olen sitä mieltä, että tämä oli mainoskampanja. Siinä käytettiin hyväksi pinnalla olevaa aihetta eikä maksanut yhtiölle mitään. Toimi paremmin kuin maksetut mainokset.
Joo, syväitse vain sinä siellä Ruotsissa, siellä sitä syväittävää riittääkin...
Ostin kanssa isänmaallisessa hengessä!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!
Pitääpi ostaa itsekin.
Mahtavaa tilipäivänä ostan ja varmistan koko sukuni saa sen Jeskuksen Kirstuksen Jumalan ainoa pojan syntymäpäivänä:Jouluna 24.12. 2021.
Joskus tuollainen pelleily kuten jostain pelistä valittaminen saa vastareaktion, se on vain hyvä. Nyt on jo liikaa kumarrettu jokaiselle mielensä pahoittelijalle.
Kiitos tiedosta, käyn tänään hakemassa omani!
Jep. Kävin itse eilen ostamassa varmuuden varalta, jos hörhöt saa sen kiellettyä.
Aika tylsä peli. Yhden kerran voi pelata mutta sittenm on tylsä.
Martinexin pitäisi palkita Keijo Kaarisade myynnin edistämisestä!
Kävin juuri ostamassa Afrikan tähden. Hienompi peli kuin muistin! Piti varmistaa, että ehdin saada sen ennenkuin hysteerikot ja puolestaloukkaantujat yrittävät kieltää senkin hauskan lapsuusmuiston. Olen NIIIN kyllästynyt siihen, että suomalaisia syyllistetään milloin mistäkin turhasta. Juuri tällaisten turhastavikisijöiden takia en usko enään kymmenesosaankaan rasismisyytöksistä. Näiden takia OIKEASTI rasismista kärsivien uskottavuus kärsii, mikä on surullista.
Tsemppiä teille Afikan tähti pelin valmistajat!
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri ostamassa Afrikan tähden. Hienompi peli kuin muistin! Piti varmistaa, että ehdin saada sen ennenkuin hysteerikot ja puolestaloukkaantujat yrittävät kieltää senkin hauskan lapsuusmuiston. Olen NIIIN kyllästynyt siihen, että suomalaisia syyllistetään milloin mistäkin turhasta. Juuri tällaisten turhastavikisijöiden takia en usko enään kymmenesosaankaan rasismisyytöksistä. Näiden takia OIKEASTI rasismista kärsivien uskottavuus kärsii, mikä on surullista.
Tsemppiä teille Afikan tähti pelin valmistajat!
Jep. kävin myös ostamassa pelin! Hieno peli ja jos joku tukholmasta ei siitä tykkää, se on mulle ihan yksi lysti, pysyköön siellä. Sehän onkin varsinainen "onnela". Enkä häpeä tippaakaan sitä, että ostin hienon pelin, jota on aina meillä pelattu ja jota meillä tullaan aina pelaamaan. Siinä ei ole YHTÄÄN mitään rasistista, se on historiaa, toisten on vaan pakko saada uhriutua ja valittaa kaikesta.
Ostan myös ja jos joitain muita pelejä jatkossa niin takuulla Martinexin, vain ja ainoastaan.
Pakko ostaa nyt kun vielä voi ennen kuin se kielletään tai sensuroidaan. Minäkin laitoin tilaukseen.
Hä? kirjoitti:
Jep. Kävin itse eilen ostamassa varmuuden varalta, jos hörhöt saa sen kiellettyä.
Minäkin kävin :)
Hyvä. Kävin nostamassa eilen oman Afrikan tähtemme omalle hyllylleen turvaan muiden pelien joukosta. Vaalin sitä kuin aarretta.