Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irc-gallerian comeback - yhteisöllisyyttä Suomeen?

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä mieltä olette tästä? Kuulemma tekemässä paluuta vai oliko se nyt uusi palvelu, no joka tapauksessa tavoite oli grandioosi yhteisöllisyyden palauttaminen Suomeen. Mielestäni idea on mahtava mutta saa nähdä ottaako tulta alleen. Nythän on jo nää instat ja muut. Mutta Suomesta tosiaan puuttuu keinot tavata uusia ihmisiä. Ei niitä vaan ole! Yksinäinen ja kolkko maa. Olis edes netissä joku paikka. FB on niin suljettu kuitenkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä irc-galleria oli aikoinaan paras... olisi mukavaa, jos ihmiset palaisivat sinne.

Vierailija
2/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:03"]kyllä irc-galleria oli aikoinaan paras... olisi mukavaa, jos ihmiset palaisivat sinne.
[/quote]
No mä kyllä kaipaisin uusia tuulia jo. Galtsun ulkoasukin on niin ankea.
-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tosi kiva. :) Hyvät muistot irc-galleriasta, samaa ei voi sanoa facebookista.

Vierailija
4/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kaipaa pätkääkään. Aikanaan teininä tuli oltua, aikuisena en kuviani sellaiseen tunkisi. 

Miten niin fbssä ei voi tavata uusia ihmisiä, onhan siellä fb ryhmiä täynnä. 

Vierailija
5/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:07"]Mä en kyllä kaipaa pätkääkään. Aikanaan teininä tuli oltua, aikuisena en kuviani sellaiseen tunkisi. 

Miten niin fbssä ei voi tavata uusia ihmisiä, onhan siellä fb ryhmiä täynnä. 
[/quote]
No siellä pitää olla omalla nimellä, tuo paineita olla virallinen ja tarkka siitä mitä julkaisee

Vierailija
6/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään galleria on täynnä tissi ja oersekuvia, ja ikähaarukka näillä on 13-16 niin ei ihan hirveesti kiinnosta.

Vierailija
7/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tulis joku sellainen sovellus jonka kautta myös ne yksinäiset ei-valokuvaukselliset voisivat löytää yhtisöllisyyttä.

Vierailija
8/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:03"]kyllä irc-galleria oli aikoinaan paras... olisi mukavaa, jos ihmiset palaisivat sinne. [/quote] No mä kyllä kaipaisin uusia tuulia jo. Galtsun ulkoasukin on niin ankea. -AP

[/quote]

Päivitetty versio galleriasta voisi olla se, mikä olisi seuraava hittituote sosiaalisessa mediassa.

Näin miettien, itse ainakin tykkäsin enemmän galleriasta kuin facebookista. Siellä myös uusista ihmisistä sai enemmän irti, kun kaikki ei ollut piilotettua tai kaverinapin takana.

Vierailija
9/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRC-galleria oli niin paljon parempi kuin mikään Facebook tai Insta. Toivottavasti tulee takaisin uudistettuna, niin I'm there!

Vierailija
10/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:25"]

IRC-galleria oli niin paljon parempi kuin mikään Facebook tai Insta. Toivottavasti tulee takaisin uudistettuna, niin I'm there!

[/quote]

Samoin.

Vierailija
11/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:07"]Mä en kyllä kaipaa pätkääkään. Aikanaan teininä tuli oltua, aikuisena en kuviani sellaiseen tunkisi.  Miten niin fbssä ei voi tavata uusia ihmisiä, onhan siellä fb ryhmiä täynnä.  [/quote] No siellä pitää olla omalla nimellä, tuo paineita olla virallinen ja tarkka siitä mitä julkaisee

[/quote]

Niin, ja galtsussa omalla naamalla? 

Minusta on vaan parempi että ollaan omalla nimellä, jää trollailut vähemmälle. 

Vierailija
12/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:07"]Mä en kyllä kaipaa pätkääkään. Aikanaan teininä tuli oltua, aikuisena en kuviani sellaiseen tunkisi.  Miten niin fbssä ei voi tavata uusia ihmisiä, onhan siellä fb ryhmiä täynnä.  [/quote] No siellä pitää olla omalla nimellä, tuo paineita olla virallinen ja tarkka siitä mitä julkaisee

[/quote]

Niin, ja galtsussa omalla naamalla? 

Minusta on vaan parempi että ollaan omalla nimellä, jää trollailut vähemmälle. 

[/quote]

Mutta asiallisetkin mielipiteet voivat aiheuttaa isoja vastareaktioita ja kun niitä omalla nimellä julkaisee, niin saa olla melkeinpä osoitetiedot salaisina ennekuin uskaltaa niitä facebookissa sanoa.

Galleriassa on joo kuvat, mutta ei nimiä ellei niitä halua välttämättä julkaista. Pelkällä kuvalla et saa ihmisen osoitetietoja kaivettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän