seinäkalenteri omista kuvista - mikä nettisivu paras vaihtoehto?
Olen tekemässä vanhemmilleni omista kuvista seinäkalenteria, ja kysyisin mikä firma netistä tarjoaa parhaimman ja laadukkaimman tuloksen? Kokemuksia kehiin :) myös edullinen hinta plussaa
Kommentit (18)
Excuse me vaan mutta ne on oikeasti ihan kamalan tylsiä lahjoja! Te ja teidän kakarat eri asennoissa eri paikoissa...hohhoijaa. Kukaan ei vaan kehtaa sanoa tätä ääneen.
Valitse mieluummin joku hyvin onnistunut kuva ja kehystytä siitä hienon näköinen taulu jonka mielellään laittaa seinälle. Mutta ai niin, sehän maksaa. Toisin kuin kymmenen kalenteria könttähintaan.
Onko jollakin firmalla tarjolla kalenteria, jossa on valmiina kaikki nimi-, liputus-, pyhä-, yms. päivät? Joillakin se kalenteri on ns. tyhjä ja sellaista on typerää antaa...
MISTÄ sä 8 päättelit, että kaikkien kalenterissa on lapsikuvia? Esim. mun omistakuvistakalentereissa ei oo... Vaan niitä hienoja kuvia. Ja sillon kun lapsi oli pieni, isovanhemmat jne toivoi itse niitä lapsikuvakalentereita lahjaksi. Kaikki ei tykkää samoista asioista.
Vistaprint on kohtuullisen kallis, mutta silti olemme tilanneet sieltä jo useamman vuoden ajan: Taustamalleja on siellä sadoittain, niin paljon, että saattaa olla hankalaa päättää millaisen taustan haluaa. Lisäksi Vistaprintillä saa kirjoittaa kalenteriin kuviin omat kommentit sekä lisätä omat juhla- ja merkkipäivät vaikka symbolein jos haluaa. Valittavana on (lisähinnalla tottakai!) paksumpi taustapaperi sekä värilliset ruudukot.
Monia kalenteripalveluita olemme käyttäneet, mutta Vistaprint on meidän perheelle ollut paras - vaikkakaan ei todellakaan edullisin! Ja siis laatu on hyvä ja kuvissa hyvä painatus ja hyvät värit. Niin ja Vistaprintillä on ajoittain ale-kampanjoita, joissa saattaa kalenterin hieman edullisemmin. Kannattaa huomioida toimitustavat ja -ajat eli jos ei halua maksaa kalenterin toimituksesta maltaita ja valitsee suht edullisen toimitustavan niin sen saaminen kestää sitten viikkoja. Tästäkin huolimatta Vistaprint on meillä kalenterina ensi vuonnakin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:51"]
Excuse me vaan mutta ne on oikeasti ihan kamalan tylsiä lahjoja! Te ja teidän kakarat eri asennoissa eri paikoissa...hohhoijaa. Kukaan ei vaan kehtaa sanoa tätä ääneen.
Valitse mieluummin joku hyvin onnistunut kuva ja kehystytä siitä hienon näköinen taulu jonka mielellään laittaa seinälle. Mutta ai niin, sehän maksaa. Toisin kuin kymmenen kalenteria könttähintaan.
[/quote]
Mikä sinä kuvittelet olevasi muiden puolesta puhumaan? Meillä mummo toivoi lapsenlapsen kuvasta teetettyä kalenterijulistetta ensi vuodelle. Sen hän myös saa. Ja veljeni pitää todella kovasti yhdestä meidän lemmikistämme ja tiedän varmaksi hänen pitävän seinäkuvakalenterista, jonka saa.
Komppaan sua 10 :) Minulla ei ole lapsia joiden kuvilla kalenterin täyttäisin. Kalenteriin tulee ihan muuntyylisiä kuvia jotka ovat vanhemmille tärkeitä (mm. kuvia reissuista ja kesämökistä). - ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:56"]
Vistaprint on kohtuullisen kallis, mutta silti olemme tilanneet sieltä jo useamman vuoden ajan: Taustamalleja on siellä sadoittain, niin paljon, että saattaa olla hankalaa päättää millaisen taustan haluaa. Lisäksi Vistaprintillä saa kirjoittaa kalenteriin kuviin omat kommentit sekä lisätä omat juhla- ja merkkipäivät vaikka symbolein jos haluaa. Valittavana on (lisähinnalla tottakai!) paksumpi taustapaperi sekä värilliset ruudukot.
Monia kalenteripalveluita olemme käyttäneet, mutta Vistaprint on meidän perheelle ollut paras - vaikkakaan ei todellakaan edullisin! Ja siis laatu on hyvä ja kuvissa hyvä painatus ja hyvät värit. Niin ja Vistaprintillä on ajoittain ale-kampanjoita, joissa saattaa kalenterin hieman edullisemmin. Kannattaa huomioida toimitustavat ja -ajat eli jos ei halua maksaa kalenterin toimituksesta maltaita ja valitsee suht edullisen toimitustavan niin sen saaminen kestää sitten viikkoja. Tästäkin huolimatta Vistaprint on meillä kalenterina ensi vuonnakin.
[/quote]
Katselin tuon Visaprintin hintoja ja se väittää että kalenterin hinta on 6,44 € alkaen?? Onko siinä jokin juju mikä nostattaa hintaa roimasti :D - ap
Kyllä nää kalenterit on vähän halpa-hommia mutta siitä vaan, ihmisethän täyttää kotejaan kammottavalla krääsällä muutenkin.
Ifolor on kotimainen, niillä selkein kalenteripohja. Just tilasin 17e kpl, oli joku tarjous.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Katselin tuon Visaprintin hintoja ja se väittää että kalenterin hinta on 6,44 € alkaen?? Onko siinä jokin juju mikä nostattaa hintaa roimasti :D - ap
[/quote]
mun mielestä ekan hinta oli toi, toka maksoi jo puolet enemmän jne.
Ifolor tein juuri eilen kuvakalenterin A3 16.95+postimaksut päälle.Kätevästi tuolla onnistuu tehdä.
Ifolorilta sai ihan kivan ja hintakin oli muistaakseni ihan kohtuullinen (olisko ollut 20-30 euroa? en muista varmuudella). Muista ei ole kokemusta, mutta tuo oli ihan hieno ja tuli suht nopeasti jne. Ja on suomenkielinen. Meinasin ensin tilata ulkomailta, mutta en sitten halunnut antaa vanhemmille englanninkielistä kalenteria.
Shutterfly on mun kokemuksella ollut paras, tyylikkäimmär kalenterit ja ihan hyvät postikulutkin suomeen.
Saako ifolorilta sellaista vaakatason vaihtoehtoa missä niinkun avattuna kuva (A4) ylhäällä, kierretaite tms. mikälie välissä ja sitten kalenteriosuus (A4) välissä? Että koko olisi yhdessä A3. Siinä kuvienlaittosivulla nimittäin näytti että sekä kuva että kalenteriosuus tulisi samalle sivulle ja siksi kalenteriosuus pieni :( - ap
Vistaprintiltä itse tilasin. Tuota Photoboxia mietin, mutta kun ei siellä päässyt edes tuotteita katsomaan ilman tilin luomista niin ei kiitos.
smartphoton kuvakalenteri meni minulla tilaukseen. Siitäkin kiva että voi valita itse mikä on aloituskuukausi. Ja numero 8, minä laitan kalenteriin joka vuosi muistoja meidän vuoden varrelta. Se on ikäänkuin muistio jokaisesta vuodesta siinä samalla. Ja menee äidille, jonka kanssa tulee paljon touhuttua.
smartphoto!!